S čím vám můžeme pomoci?
Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.
Nejčastější dotazy
Aktuální platnost vašeho voucheru naleznete zde a nebo ve vašem profilu v sekci “Mé nákupy”.
Prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. V případě, že voucher nestihnete uplatnit, můžete využít refundace voucheru, případně ho můžete někomu věnovat. Refundaci můžete využít jednou ročně a jedná se o vrácení kreditů v plné hodnotě za 1 voucher s platností 6 týdnů. Členové Premium Klubu mohou kromě roční refundace využít také 4 další refundace (vždy 1 za kvartální období).
Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na zakoupeném voucheru. Až vám e‑mail s voucherem dorazí, stačí kliknout na odkaz a po otevření uvidíte všechny informace k jeho uplatnění a kontakt na daného poskytovatele. Pokud e‑mail ve své schránce nevidíte, voucher vždy najdete v sekci „Mé nákupy“ po přihlášení ve svém Slevomat.cz účtu.
U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit. Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Poskytovatel akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. Voucher ale můžete prodat nebo darovat někomu jinému. U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit.
Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Mé nákupy – uplatněné vouchery, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko „Hodnotit“. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Pokud k hodnocení vložíte vlastní autentickou fotografii, odměníme vás 10 kredity. Dobu možnosti hodnocení naleznete u každého voucheru v sekci “Mé nákupy”.
Ideální je samozřejmě řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište na www.slevomat.cz/kontakt do formuláře níže a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru.
A to je vše. My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů.
U nabídek ze sekce Cestování je třeba v případě nespokojenosti situaci řešit na místě s personálem hotelu, případně delegátem CK či CA. Jsme si jisti, že v případě problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt nebo zájezd užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti, na které prosím uveďte vaše jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a podpisem a zašlete nám ji prosím přes formulář níže.
My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů. Ty lze využít na další nákup po dobu 6 týdnů.
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Zkontrolujte sekci spam. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Ověřte, zda jste u platby zadal(a) správný variabilní symbol. Pokud jste nám zaslal(a) platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 3 pracovních dní. Pokud o nabídku máte stále zájem, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Všechny své vouchery najdete také v sekci „Mé nákupy“.
Voucher vám pošleme jako odkaz v e‑mailu, nikoli poštou. E‑mail dorazí z naší e‑mailové adresy voucher@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné e‑maily a nebo Promo. Váš voucher také naleznete vždy ve vašem profilu na Slevomatu po přihlášení v sekci “Mé nákupy”.
Když zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžitě. Pokud zvolíte platbu vkladem hotovosti nebo bankovním převodem, voucher vám zašleme nejpozději následující pracovní den poté, co k nám dorazí platba.
Všechny vouchery jsou přenosné a cenu za ně neuvádíme, proto jakýkoliv voucher můžete darovat. Pokud máte zájem o přímo dárkové balení, vyberte si nabídku a klikněte na tlačítko Koupit. Stránky vás přesměrují do košíku, kde kliknete na políčko „Tohle kupuji jako dárek“. V dalším kroku kliknete na „Přidat dárkové balení“ a vyberete způsob doručení. Dále vyplníte doručovací údaje a nakonec můžete připsat i věnování. Dárkové balení vám doručíme do 4 pracovních dnů od přijetí platby. U každého voucheru musíte přidat dárkového balení zvlášť, každý voucher se tiskne samostatně.
Stačí, když obdarovaný zadá kód poukazu na stránce www.slevomat.cz/sdileni. Vy už se pak nemusíte o nic starat, pošleme Vám pouze informační email.
Obdarovaný uvidí voucher (samozřejmě bez ceny) ve svém účtu na Slevomat.cz a my ho budeme informovat o všech případných změnách nebo mu třeba i připomeneme, že se blíží konec platnosti voucheru.
Pokud přesně nevíte, co by obdarovanému mohlo udělat radost, je zde možnost zakoupení dárkové karty. Detailní informace ohledně možnosti platby, doručení a využití dárkové karty naleznete zde -https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Platby jsou u nás možné kartou online, Twistem, Mall Pay, bankovním převodem, v hotovosti na kterékoliv pobočce Sazka nebo pokud máte aktivovaný Apple Pay či Google Pay na daném zařízení, tak skrze něj, na většinu nabídek můžete využít kredity, hradit můžete také platební kartou na naší pobočce v Karlíně, formou FKSP, nebo zaměstnaneckými benefity. Platby ze zahraničí je možné platit pouze kartou, bankovní převod není možný.
Jestliže kupujete voucher na využití služby last-minute, je možné, že v košíku se objeví výlučně možnost platby kartou online. To aby nám stihla dorazit platba včas a vy měli jistotu, že o nabídku nepřijdete.
Všechny vouchery bez termínu můžete zaplatit těmito způsoby. Pokud ale kupujete voucher na termín (pobyt, vstupenky do divadla), můžete platit pouze kartou online nebo Twistem. Jedná se o vouchery s online rezervací, platba je tedy možná pouze online.
Ze zahraničí nepřijímáme platby bankovním převodem, ale můžete využít platby kartou. Záleží na vaší bance, ale za transakci kartou většinou nic neplatíte nebo je částka výrazně nižší než za mezinárodní bankovní převod. Navíc voucher získáte ihned. Pokud nemáte povolenou platbu kartou, doporučujeme kontaktovat vaši banku, ta vám může transakci kartou povolit například na 1 den.
Z bezpečnostních důvodů můžeme akceptovat karty pouze vydané bankami z EU.
Twisto je platební metoda, která využívá odložené platby. Twisto okamžitě objednávku uhradí za vás a vy mu peníze zašlete do 14 dní bankovním převodem. Tento způsob platby je výhodný, pokud zrovna nechcete nebo nemůžete zaplatit ze svých finančních prostředků. Funguje to tak, že si vytvoříte objednávku, Twisto ji za vás zaplatí a do e‑mailu vám přijdou platební údaje. Pokud Twistu zaplatíte do 14 dnů, nečekají na vás žádné poplatky ani nic navíc, a to je prima! Pokud Twisto využíváte poprvé, je potřeba se nejprve registrovat – https://www.twisto.cz/.
Samozřejmě, pokud potřebujete využít možnost čerpání z fondu kulturních a sociálních potřeb:
- Vyberte vhodný pobyt na který lze čerpat FKSP (vždy najdete označení u dané varianty nabídky)
- V košíku zaškrtněte možnost „Chci využít FKSP“ a v dalším kroku košíku vyplňte potřebné informace pro zálohový doklad pro vašeho zaměstnavatele (dle jeho pokynů)
- Vyberte možnost platby depozitu (online platba kartou, platební převod) a uhraďte vaší objednávku, depozit je vratný v plné výši a bude vám navrácen obratem po uhrazení od vašeho zaměstnavatele
- Vygenerovanou zálohovou fakturu předejte vašemu zaměstnavateli, na základě které proplatí váš vybraný pobyt v plné výši a my vám obratem pošleme zpět váš depozit
Všechny informace k FKSP naleznete zde.
Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity.
Pokud zašlete částku vyšší, než je cena objednávky, nic se neděje. Přeplatek samozřejmě obratem vrátíme a voucher vám bez problémů odešleme. Pokud zašlete nižší částku, než je cena objednávky, celá platba se vrátí na váš bankovní účet, o čemž vás informujeme e‑mailem. K objednání voucheru stačí zaslat správnou částku znovu, jakmile se o nesprávné výši platby dozvíte. Určitě si při tom zkontrolujte, jakou platnost mají vaše platební údaje. Můžeme je pro vás prodloužit, abyste druhou platbu stihli.
Bez variabilního symbolu bohužel nepoznáme, jakou objednávku platíte. Pokud nám zašlete platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 5 pracovních dní. Pokud přijdete na to, že platbu jste provedli pod špatným VS, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Pokud máte o voucher stále zájem, prosím, zaplaťte jej co nejdříve. Je to již více než 5 dní od objednávky? Prosíme, kontaktujte nás. Ověříme, zda je ještě možné objednávku uhradit. Pokud pošlete peníze později a voucher vám již nebudeme schopni poslat, peníze se vám automaticky vrátí na váš účet.
Ověřte prosím, zda e‑mail s podklady k platbě nespadl do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“ či “Spam”.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Mé nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud jste si o doklad zažádali, uplynulo více než 10 pracovních dní a stále jej u sebe nemáte, doporučujeme zkontaktovat přímo dodavatele služby.
Pokud si nakupujete zboží, vytištěná faktura vám obvykle dorazí spolu s balíčkem. Pokud by se tak nestalo, neváhejte se obrátit rovnou na prodejce.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potřebujete potvrzení o zaplacení charitativního příspěvku? Potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu.
Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Mé nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud si nakupujete zboží, vytištěná faktura vám obvykle dorazí spolu s balíčkem. Pokud by se tak nestalo, neváhejte se obrátit rovnou na prodejce.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Mé nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potřebujete potvrzení o zaplacení charitativního příspěvku? Potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu.
Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.
Slevomat.cz funguje jako katalog nabídek, tedy zprostředkovatel, i u zboží. Lhůtu pro doručení najdete u každé nabídky ještě před zakoupením a poté i na potvrzení objednávky v sekci „Mé nákupy“. Pokud už očekávaná doba dodání uplynula, prosím kontaktujte přímo daný obchod, jehož údaje najdete rovněž na potvrzení objednávky v sekci „Mé nákupy“. Jestliže by nastal jakýkoli komunikační problém, neváhejte kontaktovat nás.
Je nám líto, že nejste se zbožím spokojení. Reklamaci je bohužel nutné řešit přímo s dodavatelem zboží.
Kontaktujte prosím daného prodejce zboží pro zjištění postupu. Kontaktní údaje najdete na faktuře nebo v části Objednávky sekce „Mé nákupy“.
Je nám moc líto, že zboží není podle vašich představ. Nepoužité zboží můžete do 14 dní od převzetí vrátit a tím odstoupit od smlouvy (výjimky ze zákona zde). Adresu pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Mé nákupy“. Náklady na dopravu při zaslání zboží zpět hradí kupující dle zákona č. 89/2012 Sb.
Kredity peníze na Slevomatu a 1 kredit = 1 Kč. Využít je můžete na svůj nákup, kolonka pro uplatnění kreditů se ukáže v posledním kroku objednávky, u způsobu platby. Kredity se od celkové částky odečtou nebo vám pokryjí celý nákup.
Přehled svých kreditů najdete ve svém účtu.
Kredity uplatníte při objednávce tam, kde si volíte způsob platby (kartou, převodem apod.). Stačí zaškrtnout políčko „Uplatnit na tuto objednávku xxx kreditů“. Pozor na to, že abyste mohli kredity použít, musíte být přihlášeni svým e‑mailem – jinak se vám políčko nezobrazí.
Cena objednávky se vám pak sníží o hodnotu kreditů.
Kredity lze uplatnit na objednávku v hodnotě 150 Kč a vyšší. Zákazníci s věrnostním programem Platinum mohou kredity uplatnit u kteréhokoli objednávky. Platnost kreditů je vždy časově omezená, stejně tak některé kredity je možné využít jen na určité typy zboží či služeb.
Kredity není možné použít na nákup dárkových karet, dárkových poukazů, charitativních nabídek ani pobytů hrazených z FKSP.
Vše si můžete zkontrolovat ve svém účtu.
Naleznete zde i přehlednou historii využití svých kreditů.
Benefitní body můžete získat od svého zaměstnavatele či partnera, pokud využívá služeb některé z benefitních společností.
Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity.
Mrzí nás, že se vám kredity nepřipsaly. Ničeho se ale nebojte, společně je dohledáme.
Napište nám prosím:
- název Benefitů
- jméno a příjmení majitele bodů
- datum a čas převodu
- počet převedených bodů
- číslo Benefit kartičky
- e‑mail, na který jste body převáděli
- název společnosti, ve které pracujete
Jakmile nám napíšete potřebné informace, vaše ztracené benefity jistě najdeme.
Ano, benefitní dárkový poukaz lze zakoupit za benefitní body. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity/darkovy-poukaz
Ověřte prosím, zda e‑mail s podklady k platbě nespadl do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“ či “Spam”.
Rozumíme vašim obavám a tomu, že situace s otevíráním hranice není zcela přehledná.
Přesně kvůli tomu vznikl v naší redakci tento přehledný článek o tom, jak to s otevíráním hranic je, do jakých zemí je možné jet, kdy je potřeba mít negativní test a kde si dávat pozor na výjimky. Polsko, Slovensko, Maďarsko i ostatní země jsou zde přehledně vypsány.
Chápeme vaše obavy ohledně možné druhé vlny koronaviru a případných obnovených vládních opatření. Nemusíte se však bát – první vlna nás hodně naučila a můžeme vám tak říci, jak bychom případně postupovali.
V první řadě bychom vždy s našimi poskytovateli domlouvali prodloužení voucherů tak, abyste si svůj zážitek mohli užít později. V první vlně koronaviru se nám podařilo domluvit na prodloužení s většinou našich partnerů. Pokud by se nám prodloužení nepodařilo, existuje zde vždy možnost refundace, která je součástí našeho věrnostního programu.
Věříme, že žádná druhá vlna nepřijde, a i kdyby, vyzkoušeli jsme si, že to společně zvládneme! :)
I na tyto případy ve Slevomatu myslíme a pokud náhodou tato situace nastane, můžete využít naši garanci spokojenosti. Více informací o garanci spokojenosti naleznete zde: https://www.slevomat.cz/garance
Váš dárek tak ještě vylepšíte. Díky sdílenému voucheru už vaši blízcí nebudou muset přemýšlet, kam si uschovali papírový voucher, nebo hlídat datum jeho platnosti. Voucher totiž uvidí ve svém účtu (samozřejmě bez ceny) na Slevomat.cz a datum pohlídáme za ně. Vy voucher ve svém účtu uvidíte i nadále. Více o sdílení voucheru včetně jednoduchého návodu, jak na to, naleznete na www.slevomat.cz/sdileni-voucheru-info.
Zkontrolujte prosím, zda vám e‑mail s voucherem nepřišel do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“ či “Spam”. Vaše vouchery také najdete po přihlášení v sekci Mé nákupy.
Dárkový poukaz je častým dárkem ve chvíli, kdy si nejste zcela jisti výběrem konkrétního voucheru z naší nabídky. Můžete tak zakoupit dárkový poukaz v konkrétní hodnotě a obdarovaný si tuto hodnotu převede do svého účtu na Slevomatu ve formě kreditů. Může si tak vybrat přesně to, co mu sedne. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz
Ve svém profilu naleznete všechny vaše objednávky, zakoupené vouchery (i ty, co již byly uplatněny), vaše kredity a jejich platnost, oblíbené nabídky a samozřejmě máte přístup k nastavení vašeho profilu – můžete si tak změnit heslo, nastavit si (či vypnout) e‑mailová upozornění, nastavit platební kartu apod.
Pro majitele iOS máme skvělou zprávu! Svůj zakoupený voucher si můžete přidat do Apple Wallet a mít ho tak po ruce stejně jako platební karty či jiné vstupenky. Voucher má přiřazen QR kód či čárový kód, takže jeho využití je snadné. Jakmile voucher využijete, z peněženky vám automaticky zmizí, aby vám nepřekážel při dalším používání Apple Wallet.
Nic se neděje, můžeme si vytvořit heslo nové. Zažádat o něj můžete na stránce Zapomenuté heslo.
Aktuální informace naleznete v našem článku zde: Přehled vládních nařízení: Co aktuálně platí?
Chápeme, že je pro některé z vás opatření v podobě očkování, testů či nařízené karantény komplikace. Pokud byste trvali na jiném řešení, než které je uvedeno ve storno podmínkách na vašem voucheru, z naší strany vám bohužel nemůžeme více pomoci.
Všechny vouchery do těchto zemí se budeme snažit společně s poskytovateli prodlužovat do dalších měsíců tak, abyste si vaše vouchery mohli užít v klidnější době. Poprosíme vás o strpení, jelikož prodloužení celé akce může trvat. Případnou novou platnost voucherů si můžete zkontrolovat zde.
Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že se situace brzy uklidní.
Přesně kvůli tomu vznikl v naší redakci tento přehledný článek o tom, jak to s otevíráním/zavíráním hranic je, do jakých zemí je možné jet, kdy je potřeba mít negativní test a kde si dávat pozor na výjimky. Polsko, Slovensko, Maďarsko i ostatní země jsou zde přehledně vypsány.
Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Prodejce akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. U každé nabídky, případně na vašem voucheru, najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit – změna termínu je v případě obav z využití nejlepším možným řešení. Pro změnu kontaktujte přímo poskytovatele. Pokud by však došlo k situaci, že ve vámi zvolený termín budou muset být hotely/hranice opět uzavřeny a vám tak bude znemožněno voucher využít, budeme se pro vás samozřejmě snažit vymyslet jiné, co nejlepší řešení. Omezení ve formě například nošení roušek či přísnějších hygienických opatření však není důvodem pro nevyužití voucheru a nevzniká zde nárok na storno.
U voucherů bez termínu je rozhodující jejich platnost – platnost vašeho voucheru si můžete ověřit zde. V případě nevyužití voucheru v době jeho platnosti je možné voucher 7–30 dní po konci platnosti refundovat. Refundace je výhoda pro zákazníky Slevomatu. Každý zákazník může využít refundaci 1 voucheru ročně. Členové Premium Klubu mají navíc k roční refundaci také 4 další refundace (1 každé kvartální období).
Omezení ve formě například nošení roušek či přísnějších hygienických opatření však není důvodem pro nevyužití voucheru a nárok na storno zde nevzniká (výjimku tvoří 14 denní zákonná lhůta od zakoupení). Voucher doporučujeme využít, případně ho můžete někomu darovat/prodat.
Individuální prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. Omezení v podobě nošení roušek a přísnějších hygienických opatření či nutnost mít negativní test na Covid 19, však není důvodem pro nevyužití voucheru.
Pokud by došlo ke zhoršení situace a váš voucher by z důvodu vládních opatření nebylo možné vůbec využít (tj. ani při prokázání bezinfekčnosti či dodržování hygienických opatření), budeme se pro vás snažit najít co nejlepší možné řešení.
Podívejte se na přehled našich dárkových poukazů.
Pro své blízké si můžete vybrat plastovou dárkovou kartičku, kterou vám v krásné obálce zdarma doručíme. Pokud chcete kartičku ihned, stavte se pro ni u nás v Karlíně či ve vánočním stánku v OC Chodov.
Také lze pořídit elektronický dárkový poukaz, který můžete mít v e‑mailu ještě dřív :)
Elektronický dárkový poukaz najdete do minuty po objednání ve svém e‑mailu.
Plastovou dárkovou kartu pošleme v krásné obálce na vybranou adresu do 4 pracovních dní zdarma. Tento typ dárkového poukazu si také můžete vyzvednout na naší pobočce v Karlíně.
Kredit z dárkového poukazu platí 12 měsíců od zakoupení voucheru. Můžete ho využít najednou nebo i postupně. A kdyby vám náhodou nevyužitý poukaz propadl, 1× do roka máte nárok na 100% refundaci. Členové Premium klubu dokonce až 5× za rok.
Jednoduše. Zde zadejte kód z dárkového poukazu. Částka se vám převede na kredity, za které můžete nakoupit cokoliv z naší nabídky (mimo dárkových karet, dárkových poukazů a charitativních nabídek). Na využití kreditu máte 12 měsíců od zakoupení. Nemusíte vyčerpat vše najednou, klidně se obdarovávejte postupně. A kdyby vám náhodou nevyužitý poukaz propadl, 1× do roka máte nárok na 100% refundaci. Členové Premium klubu dokonce až 5× za rok.
Pokud máte zájem o dárkové balení, vyberte si nabídku a klikněte na tlačítko Koupit. V nákupním košíku potom kliknete na políčko “Tohle kupuji jako dárek“. V dalším kroku kliknete na “Přidat dárkové balení“ a vyberete způsob doručení. Dále vyplníte doručovací údaje a můžete připsat i věnování.
Dárkové balení vám doručíme do 4 pracovních dnů od přijetí platby. U každého voucheru musíte přidat dárkového balení zvlášť, každý voucher se totiž tiskne samostatně.
Pokud chcete dárkové balení ihned, anebo potřebujete poradit s výběrem, zastavte se na naší pobočce v Karlíně.
Dárkové balení je možné objednat jen na zážitky a služby. Zboží posílají přímo naši partneři. Balení proto nelze objednat, pokud již není přímo součástí nabídky.
Naše dárkové balení si můžete zakoupit pro jakýkoliv voucher na služby nebo cestování (nikoliv na zboží). Výběr ze všech variant naleznete zde.
Dárková krabička je velká jako útlá kniha formátu A5.
Pokud si chcete dárkové balení prohlédnout naživo, anebo potřebujete poradit s výběrem, zastavte u nás v Karlíně.
Váš dárkový poukaz na zážitek vám připravíme do modrého nebo stříbrného balení. Vybírat můžete hned ze tří variant - decentní obálka, krabička s mašlí nebo stírací dárkový poukaz. Dle vašeho přání doplníme osobní věnování a do 4 pracovních dní vám ho pošleme na zadanou adresu.
Chcete dárkové balení ihned nebo potřebujete poradit s výběrem? Zastavte se u nás v Karlíně.
Vybrat si můžete i elektronický voucher a dárkový vzhled si uzpůsobit dle přání. Elektronický dárkový voucher najdete do minuty od objednání v e‑mailu.
Sdílení voucheru je služba, díky které se obdarovaný vždy dozví všechny aktuální informace o svém poukazu.
Pokud někomu darujete poukaz, může si ho obdarovaný nasdílet zadáním čísla poukazu na této stránce.
Od této chvíle je už jen a jen jeho. Voucher uvidí (samozřejmě bez ceny) ve svém účtu na Slevomat.cz a my mu dáme vědět vždy, když se něco změní u poskytovatele zážitku či služby a upozorníme jej například i na blíží konec platnosti jeho poukazu. Vám pošleme informační e‑mail, o tom, kdo a kdy si poukaz nasdílel.
Zadejte kód voucheru, který jste dostali, na této stránce. Voucher bude od té chvíle nahraný na vašem účtu a my vás budeme pečlivě informovat o všech změnách i o případném konci platnosti poukazu. Kupující obdrží jen informační e‑mail, že jste si voucher nasdíleli do svého účtu.
I v době, kdy dochází k nejrůznějším změnám v podobě epidemiologických opatření, je u nás nákup bezpečný. Pokud by se například uzavřel hotel, kam jste někomu zakoupili pobyt, obdarovaný o svůj zážitek nepřijde. Umíme vám voucher prodloužit nebo nabídnout jiné řešení, jako např. 100% refundaci 1× ročně. Pro členy Premium klubu dokonce 5× ročně. Vaše peníze jsou u nás v bezpečí.
Délku platnosti najdete v detailu každé nabídky. U cestování se snažíme nastavit vouchery s platností alespoň půl roku. Pro lokální služby, například kosmetická ošetření nebo wellness, je minimální platnost voucheru 3 měsíce. Svým blízkým ale také můžete pořídit univerzální dárkový poukaz, který má roční platnost od zakoupení a můžete s ním na Slevomatu koupit cokoliv. A kdyby vám voucher náhodou propadl, nezoufejte. Každý zákazník totiž může v plné výši refundovat 1× za rok, člen Premium klubu dokonce 5× za rok.
Zážitek nebo zboží nedoporučíme jako dárek jen tak. Musí splnit několik kritérií:
Má výborné hodnocení. Vaše průměrné hodnocení na Slevomatu je 4,7 hvězd z 5.
Je podle vašich nákupů oblíbené jako dárek.
Má dlouho platnost.
I my osobně musíme věřit, že by nás nebo naše blízké takový dárek potěšil.
Seznam těch nejlepších dárků najdete zde.
Můžete ho mít třeba hned! Elektronický dárkový voucher se objeví do minuty od zakoupení ve vašem e‑mailu. Ve svém účtu mu můžete upravit dárkový vzhled – vybrat jiný hlavní obrázek nebo přidat věnování. A poté jej nasdílet tomu, komu jej chcete darovat. Zjistěte si vše o sdílení voucheru.
Pokud chcete darovat zážitek v našem krásném dárkovém balení, dejte nám, prosím, 4 pracovní dny, než ho vytiskneme, zabalíme a doručíme na vaši adresu. Ideální je zvolit možnost „Doporučeně“, máme tak možnost zásilku sledovat.
Nechcete čekat na doručení? Stavte se k nám pro zážitek v dárkovém balení osobně. Těšíme se na vás na naší pobočce v Karlíně.
Informace o doručení zboží najdete v detailu u každé nabídky. Liší se podle možností jednotlivých dodavatelů. Před Vánoci si prosím dejte raději větší rezervu, přepravní služby bývají tradičně přetížené. Pokud dárek nedorazí ve stanovený čas, kontaktujte prosím nejdřív dodavatele zboží, pak teprve naší zákaznickou péči. Děkujeme.
Naším posláním je přinášet lidem inspiraci a dopřát jim nekonečnou dávku zážitků. Samozřejmě myslíme i na ty, kterým sudičky tolik štěstí nedopřály. Pro takové lidi může být zážitkem i něco, co my považujeme za běžné a automatické. Proto pomáháme nejrůznějším nadacím.
Je to velmi jednoduché. Na stránce www.slevomat.cz/pomaha si vyberete prověřenou nadaci, které chcete přispět, a koupíte si voucher. Zvolíte výši příspěvku podle svých možností, zaplatíte a zbytek už necháte na nás. Vybrané peníze posíláme rovnou dané nadaci, samozřejmě bez nároku na provizi.
Samozřejmě, potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu.
Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.
U každé nabídky je vždy popsáno, na jaký konkrétní účel bude výtěžek sbírky využit. Peníze do nadací posíláme průběžně. Spoustu autentických fotek najdete na sociálních sítích jednotlivých nadací a v našem Magazínu přinášíme příběhy konkrétních osob, kterým vaše dary pomohly. Chystáme také pravidelný e‑mailing, ve kterém se dozvíte ještě více.
Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytnou odpovídající kompenzaci.
V případě, že se na místě problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, vyžádejte si písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Potvrzení společně s fotkami z místa nám nejdéle 7 dnů po konci pobytu zašlete skrze kontaktní formulář níže.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem/delegátem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytne odpovídající kompenzaci. Dále je pak situaci nutné řešit přímo s cestovní kanceláří.
V případě, že se ani s cestovní kanceláří/agenturou nepodaří problém vyřešit k vaší spokojenosti, obraťte se na nás skrze kontaktní formulář níže. Nezapomeňte také přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a případné další dostupné dokumenty.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
V případě, že máte potíže s doručením vaší objednávky nebo jste zboží již převzali a nejste s ním spokojeni, je potřeba, abyste kontaktovali obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce naleznete vždy v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám nepodaří s prodejcem spojit či nenajdete společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, či telefonicky, velmi rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu objednávky zpět v kreditech na váš účet Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Nepoužité zboží je možné do 14 dnů od převzetí balíku vrátit v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Mé nákupy“.
V případě, že se při využití služby objeví nějaký problém, řešte situaci na místě s poskytovatelem, který pro vás zajistí vhodnou nápravu. Pokud by se nepodařilo najít společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, nebo telefonicky do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému. Uděláme maximum pro to, abychom vám se vzniklou nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Premium klub je program pro naše věrné zákazníky, který jim přináší řadu výhod. Členové Premium klubu mohou oproti nečlenům využít:
- cashback až 10 %
- o 4 refundace voucherů ročně navíc, resp. k jedné refundaci ročně obdrží navíc členové klubu 1 bonusovou refundaci na každý kalendářní čtvrtrok (kvartál)
- přednostního vyřízení požadavků na lince zákaznické podpory
- kredity i na objednávky v hodnotě nižší než 150 Kč
Premium klub jsme pro naše věrné zákazníky spustili 1. listopadu 2021. Spuštěním Premium klubu se loučíme s naším předchozím věrnostním programem. Kredity z refundací provedených v rámci původního věrnostního programu (tedy před spuštěním Premium klubu) se řídí podmínkami platnými v den provedení refundace.
Jedná se o speciální nabídky, za jejichž zakoupení odměníme členy Premium Klubu tzv. cashbackem – vrácením části uhrazené částky formou kreditů na váš účet na Slevomatu. Tyto nabídky jsou pouze pro členy Premium klubu označeny speciálním štítkem “Cashback”. Pokud si voucher z takto označené nabídky zakoupíte, obdržíte na svůj účet tzv. “premium kredity”. Tyto kredity se připíší automaticky 15 dní po zaplacení částky za voucher a jejich platnost je 3 měsíce. Pokud je voucher stornován v rámci zákonné lhůty 14 dní od zaplacení, kredity připsány nebudou.
Refundace je výhoda, kterou Slevomat nabízí svým zákazníkům. Pokud vám voucher propadne, můžeme vám jeho hodnotu vrátit zpět ve formě kreditů na váš účet. Voucher nesmí být uplatněný, rezervovaný nebo ohodnocený. Refundaci můžete využít 7–30 dní po konci jeho platnosti a můžete ji provést sami ve vašem profilu na Slevomatu. Platnost kreditů z refundace je 6 týdnů.
Každý zákazník Slevomatu může 100% refundovat 1 voucher ročně. Pokud jste členem Premium klubu, obdržíte navíc 1 bonusovou refundaci na každý kalendářní čtvrtrok. Celkově tak budete mít možnost refundovat 5× za rok jeden voucher (1× v každém kvartálním období + 1× kdykoliv během roku). Počet zbývajících refundací naleznete ve svém profilu.
Refundaci může provést vždy pouze kupující, kredity z refundace se připíší na účet kupujícího (nikoliv obdarovaného).
Kredity z refundací provedených v rámci původního věrnostního programu (tedy před spuštěním Premium klubu) se řídí podmínkami platnými v den provedení refundace.