S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Jak řešíte situaci s COVID-19? Mohu mít jistotu, že je zakoupení dárku u vás bezpečné?

I v době, kdy dochází k nejrůznějším změnám v podobě epidemiologických opatření, je u nás nákup bezpečný. Pokud by se například uzavřel hotel, kam jste někomu zakoupili pobyt, obdarovaný o svůj zážitek nepřijde. Umíme vám voucher prodloužit, nebo nabídnout jiné řešení. Vaše peníze jsou u nás v bezpečí. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak je to s platností dárkového voucheru?

Délku platnosti najdete v detailu každé nabídky. U cestování se snažíme nastavit vouchery s platností alespoň půl roku. Pro lokální služby, například kosmetická ošetření nebo wellness, je minimální platnost voucheru 3 měsíce. Svým blízkým ale také můžete pořídit univerzální dárkový poukaz, který má roční platnost od zakoupení a můžete s ním na Slevomatu koupit cokoliv. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Podle čeho vybíráte nabídky, které doporučujete jako dárky?

Zážitek nebo zboží nedoporučíme jako dárek jen tak. Musí splnit několik kritérií:

Má výborné hodnocení. Vaše průměrné hodnocení na Slevomatu je 4,7. 

Je podle vašich nákupů oblíbené jako dárek.

Má dlouho platnost.

I my osobně musíme věřit, že by nás nebo naše blízké takový dárek potěšil.

Seznam těch nejlepších dárků najdete zde

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.