Kategorie

S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

Nejčastější dotazy

Jaká je aktuální platnost mého voucheru?

Aktuální platnost vašeho voucheru naleznete zde a nebo ve vašem profilu v sekci “Mé nákupy”. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci prodloužit voucher nebo vím, že ho nestihnu/nestihl jsem uplatnit.

Prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. V případě, že voucher nestihnete uplatnit, můžete využít refundace voucheru, případně ho můžete někomu věnovat. Refundace je výhoda věrnostního programu (podmínky zde), kdy hodnotu jednoho voucheru vám vrátíme zpět ve formě kreditů na váš účet. Voucher nesmí být uplatněný, rezervovaný nebo ohodnocený. Refundaci můžete využít 7–30 dní po konci jeho platnosti a můžete ji provést sami ve vašem profilu na Slevomatu. Platnost kreditů z refundace je 6 měsíců. Objeví se na vašem účtu a zaplatit jimi můžete 20 % vaší příští objednávky. To v praxi znamená, že pokud si u nás koupíte večeři v hodnotě 500 Kč, můžete na ni uplatnit 100 refundovaných kreditů. Zbytek refundovaných kreditů uplatníte zase na jinou objednávku či objednávky, opět jimi budete moci zaplatit 20 % ceny. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám voucher a chci ho uplatnit.

Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na zakoupeném voucheru. Až vám e‑mail s voucherem dorazí, stačí kliknout na odkaz a po otevření uvidíte všechny informace k jeho uplatnění a kontakt na daného poskytovatele. Pokud e‑mail ve své schránce nevidíte, voucher vždy najdete v sekci Mé nákupy po přihlášení ve svém Slevomat.cz účtu. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám voucher na termín a nemohu dorazit.

Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Poskytovatel akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. Voucher ale můžete prodat nebo darovat někomu jinému. U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci ohodnotit svůj voucher.

Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Mé nákupy – uplatněné vouchery, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko „Hodnotit“. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Pokud k hodnocení vložíte vlastní autentickou fotografii, odměníme vás 10 kredity. Dobu možnosti hodnocení naleznete u každého voucheru v sekci “Mé nákupy”. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.