S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Nemohu dokončit objednávku.

Nejčastěji se jedná o 2 problémy:

Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit. 

Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.

Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak mohu zaplatit?

Platby jsou u nás možné kartou online, Twistem, bankovním převodem, v hotovosti na kterékoliv pobočce Sazka nebo pokud máte aktivovaný Apple Pay na daném zařízení, tak skrze něj.

Všechny vouchery bez termínu můžete zaplatit těmito způsoby. Pokud ale kupujete voucher na termín (pobyt, vstupenky do divadla), můžete platit pouze kartou online nebo Twistem. Jedná se o vouchery s online rezervací, platba je tedy možná pouze online. Detailnější informace týkající se platby naleznete zde: https://www.slevomat.cz/blog/pomoc-s-nakupem/prispevek/263-zpusoby-platby

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Je u vás platba kartou bezpečná?

Samozřejmě! Bezpečnost je naší prioritou. Data o platebních kartách nejsou uloženy u nás, ale bezpečně v prostředí banky ČSOB. Vaše peníze jsou v bezpečí. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Platím ze zahraničí, jak postupovat?

Ze zahraničí nepřijímáme platby bankovním převodem, ale můžete využít platby kartou. Záleží na vaší bance, ale za transakci kartou většinou nic neplatíte nebo je částka výrazně nižší než za mezinárodní bankovní převod. Navíc voucher získáte ihned. Pokud nemáte povolenou platbu kartou, doporučujeme kontaktovat vaši banku, ta vám může transakci kartou povolit například na 1 den.

Z bezpečnostních důvodů nemůžeme akceptovat karty vydané bankami z USA a Kanady. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Co znamená “mám to ihned, platím za 14 dní” (Twisto)?

Twisto je platební metoda, která využívá odložené platby. Twisto okamžitě objednávku uhradí za vás a vy mu peníze zašlete do 14 dní bankovním převodem. Tento způsob platby je výhodný, pokud zrovna nechcete nebo nemůžete zaplatit ze svých finančních prostředků. Funguje to tak, že si vytvoříte objednávku, Twisto ji za vás zaplatí a do e‑mailu vám přijdou platební údaje. Pokud Twistu zaplatíte do 14 dnů, nečekají na vás žádné poplatky ani nic navíc, a to je prima! Pokud Twisto využíváte poprvé, je potřeba se nejprve registrovat – https://www.twisto.cz/

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Potřebuji zaplatit přes FKSP

Samozřejmě, pokud potřebujete využít možnost čerpání z fondu kulturních a sociálních potřeb:

  • Vyberte vhodný pobyt na který lze čerpat FKSP (vždy najdete označení u dané varianty nabídky)
  • V košíku zaškrtněte možnost „Chci využít FKSP“ a v dalším kroku košíku vyplňte potřebné informace pro zálohový doklad pro vašeho zaměstnavatele (dle jeho pokynů)
  • Vyberte možnost platby depozitu (uplatnění kreditů, online platba kartou, platební převod) a uhraďte vaší objednávku,  depozit je vratný v plné výši a bude vám navrácen obratem po uhrazení od vašeho zaměstnavatele 
  • Vygenerovanou zálohovou fakturu předejte vašemu zaměstnavateli, na základě které proplatí váš vybraný pobyt v plné výši a my vám obratem pošleme zpět váš depozit 

Všechny informace k FKSP naleznete zde

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci uplatnit zaměstnanecké benefity

Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.