S čím vám můžeme pomoci?
Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.
Nejčastější dotazy
Aktuální platnost vašeho voucheru ve vašem profilu v sekci „Moje nákupy“. Pokud jste voucher obdržel/a jako dárek, je nutné si jej prvně na svůj profil nasdílet. To uděláte snadno zde.
Prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. V případě, že voucher nestihnete uplatnit, můžete využít refundace voucheru, případně ho můžete někomu věnovat. Refundaci můžete využít jednou ročně a jedná se o vrácení kreditů v plné hodnotě za 1 voucher s platností 6 týdnů. Členové Premium Klubu mohou kromě roční refundace využít také 4 další refundace (vždy 1 za kvartální období).
Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na zakoupeném voucheru. Až vám e‑mail s voucherem dorazí, stačí kliknout na odkaz a po otevření uvidíte všechny informace k jeho uplatnění a kontakt na daného poskytovatele. Pokud e‑mail ve své schránce nevidíte, voucher vždy najdete v sekci „Moje nákupy“ po přihlášení ve svém Slevomat.cz účtu.
U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit. Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Poskytovatel akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. Voucher ale můžete prodat nebo darovat někomu jinému. U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit.
Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Moje nákupy – uplatněné vouchery, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko „Hodnotit“. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Pokud k hodnocení vložíte vlastní autentickou fotografii, odměníme vás 10 kredity. Dobu možnosti hodnocení naleznete u každého voucheru v sekci „Moje nákupy“.
Ideální je samozřejmě řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište na www.slevomat.cz/kontakt do formuláře níže a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru.
A to je vše. My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů.
U nabídek ze sekce Cestování je třeba v případě nespokojenosti situaci řešit na místě s personálem hotelu, případně delegátem CK či CA. Jsme si jisti, že v případě problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt nebo zájezd užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti, na které prosím uveďte vaše jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a podpisem a zašlete nám ji prosím přes formulář níže.
My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů. Ty lze využít na další nákup po dobu 6 týdnů.
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Zkontrolujte sekci spam. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Ověřte, zda jste u platby zadal(a) správný variabilní symbol. Pokud jste nám zaslal(a) platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 3 pracovních dní. Pokud o nabídku máte stále zájem, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Všechny své vouchery najdete také v sekci „Moje nákupy“.
Voucher vám pošleme jako odkaz v e‑mailu, nikoli poštou. E‑mail dorazí z naší e‑mailové adresy voucher@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné e‑maily a nebo Promo. Váš voucher také naleznete vždy ve vašem profilu na Slevomatu po přihlášení v sekci „Moje nákupy“. Když zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžitě. Pokud zvolíte platbu vkladem hotovosti nebo bankovním převodem, voucher vám zašleme nejpozději následující pracovní den poté, co k nám dorazí platba.
Všechny vouchery jsou přenosné a cenu za ně neuvádíme, proto jakýkoliv voucher můžete darovat. Pokud máte zájem o přímo dárkové balení, vyberte si nabídku a klikněte na tlačítko Koupit. Stránky vás přesměrují do košíku, kde kliknete na políčko „Tohle kupuji jako dárek“. V dalším kroku kliknete na „Přidat dárkové balení“ a vyberete způsob doručení. Dále vyplníte doručovací údaje a nakonec můžete připsat i věnování. U každého voucheru musíte přidat dárkového balení zvlášť, každý voucher se tiskne samostatně.
O možnostech doručení dárkového balení se dočtete zde.
Stačí, když obdarovaný zadá kód poukazu na stránce www.slevomat.cz/sdileni. Vy už se pak nemusíte o nic starat, pošleme Vám pouze informační email.
Obdarovaný uvidí voucher (samozřejmě bez ceny) ve svém účtu na Slevomat.cz a my ho budeme informovat o všech případných změnách nebo mu třeba i připomeneme, že se blíží konec platnosti voucheru.
Pokud přesně nevíte, co by obdarovanému mohlo udělat radost, je zde možnost zakoupení dárkové karty. Detailní informace ohledně možnosti platby, doručení a využití dárkové karty naleznete zde -https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz
Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytnou odpovídající kompenzaci.
V případě, že se na místě problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, vyžádejte si písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Potvrzení společně s fotkami z místa nám nejdéle 7 dnů po konci pobytu zašlete skrze kontaktní formulář níže.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem/delegátem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytne odpovídající kompenzaci. Dále je pak situaci nutné řešit přímo s cestovní kanceláří.
V případě, že se ani s cestovní kanceláří/agenturou nepodaří problém vyřešit k vaší spokojenosti, obraťte se na nás skrze kontaktní formulář níže. Nezapomeňte také přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a případné další dostupné dokumenty.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
V případě, že máte potíže s doručením vaší objednávky nebo jste zboží již převzali a nejste s ním spokojeni, je potřeba, abyste kontaktovali obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce naleznete vždy v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám nepodaří s prodejcem spojit či nenajdete společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, či telefonicky, velmi rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu objednávky zpět v kreditech na váš účet Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde. Nepoužité zboží je možné do 14 dnů od převzetí balíku vrátit v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Moje nákupy“.
V případě, že se při využití služby objeví nějaký problém, řešte situaci na místě s poskytovatelem, který pro vás zajistí vhodnou nápravu. Pokud by se nepodařilo najít společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, nebo telefonicky do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému. Uděláme maximum pro to, abychom vám se vzniklou nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Máme skvělou zprávu – můžete! Stačí si ho přidat do Apple Wallet tak, jak jste zvyklí a mít tak voucher po ruce stejně jako vaše letenky, vstupenky či jiné dokumenty. Pokud se přiblížíte k místu uplatnění, voucher se vám sám připomene. Po jeho uplatnění nebo vypršení platnosti se navíc sám z Apple Wallet odstraní, aby nezabíral místo dalším zážitkům.
Samozřejmě, žádný problém! Svůj voucher si otevřete na telefonu s Androidem (najdete ho v sekci „Moje nákupy“) a jednoduše si ho přidejte do Google Passes. Svůj voucher budete mít vždy po ruce!
Nejedná se o chybu, ale pouze o geolokační schopnost voucheru. Pokud se přiblížíte k místu uplatnění, voucher se sám zobrazí na zamčené obrazovce.
Jestliže chcete tuto funkci vypnout, postupujte podle následujících kroků:
1. Otevřete aplikaci Peněženka (Apple Wallet) – je potřeba otevřít voucher v aplikaci, nikoli dvojklikem na boční tlačítko
2. Vyhledejte voucher, u kterého chcete geolokaci vypnout
3. V pravém horním rohu zvolte ikonku tří teček
4. Vypněte volbu “Na zamčené obrazovce”
Chcete někomu udělat radost, ale bojíte se, že se mu dárkem netrefíte do vkusu. Z toho důvodu máte možnost v košíku přikoupit službu Výměna dárku. Pokud si tuto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informaci, že je možné voucher do 2 měsíců od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) vyměnit. Kredity ve stejné výši budou připsány na jeho účet a budou platné 1 měsíc.
Vyberte voucher, který chcete koupit a v košíku zaškrtněte Kupuji jako dárek. V tento moment se vám zobrazí políčko Přikoupit možnost výměny dárku, které je taktéž potřeba zaškrtnout.
Pokud vyberete dárek kategorie Cestování, vyjde vás služba výměny na fixní částku 150 korun a navíc 1 % z hodnoty voucheru.
Zakoupíte-li jako dárek voucher z jiných kategorií, například Krása a relax nebo Restaurace a bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výměny dárku na fixní částku 45 Kč a navíc 0,75 % z celkové hodnoty voucheru.
Nemusíte se obávat, celkovou částku v košíku automaticky spočítáme za vás a vy se rozhodnete, jestli si službu výměny objednáte.
Pokud tuto službu přikoupíte, obdarovaný bude mít 2 měsíce od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vyměnil. Pokud se rozhodne ji využít, budou mu připsány kredity ve stejné výši, které jsou platné 1 měsíc.
Pokud kupujete několik voucherů a chcete mít možnost výměny všech, je potřeba ke každému voucheru službu přikoupit. Služba je vázaná na konkrétní voucher, ke kterému byla koupena.
Službu nelze zakoupit a využít na nabídky, které jsou vázané na termín. Dále ji nelze využít u nákupu zboží, dárkových karet a FKSP pobytů.
Službu nelze zakoupit za benefitní body.
Tuto službu bohužel nelze využít na:
- Nabídky s termínem
- Zboží
- Dárkové karty
- FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb)
V první řadě je potřeba obdarovanému voucher nasdílet. To může udělat jak kupující zde, tak obdarovaný zde. Stačí zadat kód poukazu. Následně obdarovaný uvidí voucher na svém účtu na Slevomat.cz.
Pokud se obdarovaný rozhodne poukaz vyměnit, nalezne jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/ Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Nejprve je potřeba nahrát voucher na váš účet, to uděláte zde. Stačí zadat kód poukazu.
Pokud chcete poukaz vyměnit, naleznete jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na váš účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Pokud mají kredity omezení na určitou kategorii, tak byl původní voucher hrazen benefitními kredity. Po výměně jsou kredity opět omezeny na danou kategorii, která byla zvolena při převodu.
Tlačítko by mělo být na vašem profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Pokud tlačítko nevidíte, ujistěte se, že: ▪ Voucher byl zakoupen s možností výměny dárku ▪ Voucher nemá rezervovaný termín ▪ Od zaplacení voucheru neuběhlo více než 2 měsíce ▪ Výměna již nebyla jednou provedena ▪ Neskončila platnost voucheru Pokud je vše výše dodrženo a voucher vám i tak nejde vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu na +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme. |
Každý voucher má jiné podmínky, při kterých lze změnit rezervace jeho termínu. Zakoupené vouchery naleznete na svém účtu v záložce Moje nákupy. U každého voucheru je tlačítko Informace k uplatnění voucheru. Po kliknutí se zobrazí konkrétní voucher, v jehož spodní části naleznete sekci Storno podmínky.
Pokud budete chtít změnit váš termín, kontaktujte nás přes formulář níže. Celý proces urychlí, pokud do této zprávy uvedete nový preferovaný termín.
V první řadě je vhodné ověřit storno podmínky vašeho voucheru. Zakoupené vouchery naleznete na svém účtu v záložce Moje nákupy. U každého voucheru je tlačítko Informace k uplatnění voucheru. Po kliknutí se zobrazí konkrétní voucher, v jehož spodní části naleznete sekci Storno podmínky.
Pokud budete chtít změnit váš termín, kontaktujte nás přes formulář níže. Celý proces urychlí, pokud do této zprávy uvedete nový preferovaný termín.
Pokud je žádost urgentní (například z důvodů končící lhůty, ve které lze termín změnit) je vhodné zavolat na +420 222 745 354. Naše zákaznická podpora vám ráda pomůže!