S čím vám můžeme pomoci?
Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.
Nejčastější dotazy
Platnost voucheru naleznete ve vašem profilu v sekci Moje nákupy. Pokud jste voucher dostali jako dárek, nejprve si jej musíte nasdílet do svého profilu. Snadno to provedete zde.
Platnost voucheru bohužel nelze prodloužit. Pokud ho nestihnete využít, můžete požádat o refundaci v kreditech nebo ho darovat někomu jinému. Refundaci lze využít jednou ročně – kredity v plné hodnotě voucheru vám budou vráceny s platností 6 týdnů. Členové Premium Klubu mají navíc možnost až 4 dalších refundací (jednu za každé čtvrtletí).
Podrobné informace o využití najdete přímo na zakoupeném voucheru. Jakmile vám dorazí e‑mail s voucherem, stačí kliknout na odkaz – zobrazí se všechny potřebné údaje i kontakt na poskytovatele. Pokud e‑mail nenajdete, voucher najdete vždy ve svém profilu v sekci Moje nákupy po přihlášení na Slevomat.cz.
U každé nabídky naleznete storno podmínky, které vám sdělí, zda a jak můžete termín změnit. Voucher s konkrétním termínem je závazný a není možné jej stornovat ani refundovat. Poskytovatel s vaší účastí počítá, a pokud se nedostavíte, voucher propadá bez náhrady. Voucher však můžete prodat nebo darovat někomu jinému. Podmínky změny termínu najdete vždy u konkrétní nabídky.
Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Moje nákupy – vouchery k hodnocení, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko Hodnotit. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Za vaše první hodnocení této nabídky od nás dostanete 10 kreditů. Platí to pro slovní hodnocení doplněné o autentickou a relevantní fotografii, kterou jste dosud nepoužili u žádné jiné recenze na Slevomatu. Dobu, po kterou můžete hodnocení přidat, najdete ve stejné sekci.
Zakoupený voucher je možné vždy najít i pro přihlášení ke svému profilu v sekci Moje nákupy. Přihlášení ke správné e‑mailové adrese můžete ověřit v nastavení Osobního profilu. Pokud e‑mail s voucherem nemůžete ani přesto najít, doporučujeme zkontrolovat složku Spam, hromadnou poštu, či složku Promo akce.
Voucher v elektronické podobně zasíláme na zadanou e‑mailovou adresu okamžitě po připsání vaší platby. U většiny platebních metod připsání platby trvá zpravidla do 5 minut. U bankovního převodu může přijetí platby trvat až 4 dny.
Všechny naše vouchery jsou přenosné a neuvádíme na nich cenu, takže je můžete darovat komukoli.
Možnosti darování:
- Elektronicky – přepošlete e‑mail s voucherem nebo ho obdarovanému nasdílejte přes tuto stránku.
- Vytištěný voucher – můžete ho vytisknout a osobně předat.
- V dárkovém balení – při nákupu zaškrtněte Tohle kupuji jako dárek, přidejte dárkové balení a vyberte způsob doručení. Dárková balení si můžete prohlédnout zde.
Pokud nevíte, jaký zážitek vybrat, můžete darovat dárkovou kartu. Obdarovaný si pak vybere sám. Více o dárkových kartách naleznete zde.
Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, obraťte se, prosím, na personál, který se postará o co nejrychlejší nápravu, nebo vám nabídne vhodnou kompenzaci. Pokud se problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, požádejte o písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Toto potvrzení, spolu s fotografiemi, nám zašlete nejpozději 7 dnů po skončení pobytu prostřednictvím kontaktního formuláře níže. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Tyto kredity lze využít po dobu 6 týdnů.
Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, obraťte se na personál nebo delegáta, který zajistí co nejrychlejší nápravu, nebo vám nabídne vhodnou kompenzaci. Následně je potřeba situaci řešit přímo s cestovní kanceláří. Pokud se problém nevyřeší ani s cestovní kanceláří nebo agenturou k vaší spokojenosti, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže. Nezapomeňte přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a další dostupné dokumenty. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů.
Pokud máte potíže s doručením objednávky, nebo nejste spokojeni se zbožím, obraťte se, prosím, na obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce najdete v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám s prodejcem nepodaří spojit, nebo nenajdete společné řešení, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže, nebo telefonicky, rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty objednávky v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů. Nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí balíku, v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení najdete na potvrzení objednávky v sekci Moje nákupy.
Pokud se při využívání služby objeví nějaký problém, obraťte se prosím na poskytovatele, který se postará o nápravu. Pokud společné řešení nenajdete, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže nebo telefonicky do 7 dnů od vzniku problému. Uděláme vše pro to, abychom vám s nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů.
Ano! Svůj voucher si můžete snadno přidat do Apple Wallet a mít ho vždy po ruce, stejně jako letenky, vstupenky nebo jiné digitální dokumenty. Stačí přejít do sekce Moje nákupy a voucher si do Apple Wallet přidat.
Jakmile se pak přiblížíte k místu uplatnění, Apple Wallet vám voucher automaticky připomene. Po jeho využití nebo uplynutí platnosti se navíc sám odstraní, aby vám nepřekážel mezi dalšími zážitky.
Ano! Stačí otevřít sekci Moje nákupy a přidat voucher do Google Wallet. Budete ho tak mít vždy po ruce, stejně jako jiné vstupenky nebo karty.
Ne, není to chyba. Jde o funkci, která vám usnadní použití voucheru – pokud se přiblížíte k místu uplatnění, automaticky se zobrazí na zamčené obrazovce.
Pokud tuto funkci nechcete využívat, můžete ji vypnout takto:
1. Otevřete aplikaci Peněženka (Apple Wallet) a najděte svůj voucher (nepoužívejte dvojklik na boční tlačítko).
2. Otevřete voucher, u kterého chcete geolokaci vypnout
3. Klepněte na ikonku tří teček v pravém horním rohu.
4. Deaktivujte možnost „Na zamčené obrazovce“.
Chcete někomu udělat radost, ale bojíte se, že se mu dárkem netrefíte do vkusu. Z toho důvodu máte možnost v košíku přikoupit službu Výměna dárku. Pokud si tuto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informaci, že je možné voucher do 2 měsíců od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) vyměnit. Kredity ve stejné výši budou připsány na jeho účet a budou platné 1 měsíc.
Vyberte voucher, který chcete koupit a v košíku zaškrtněte Kupuji jako dárek. V tento moment se vám zobrazí políčko Přikoupit možnost výměny dárku, které je taktéž potřeba zaškrtnout.
Pokud vyberete dárek kategorie Cestování, vyjde vás služba výměny na fixní částku 150 Kč a navíc 1 % z hodnoty voucheru.
Zakoupíte-li jako dárek voucher z jiných kategorií, například Krása a relax nebo Restaurace a bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výměny dárku na fixní částku 45 Kč a navíc 0,75 % z celkové hodnoty voucheru.
Nemusíte se obávat, celkovou částku v košíku automaticky spočítáme za vás a vy se rozhodnete, jestli si službu výměny objednáte.
Pokud tuto službu přikoupíte, obdarovaný bude mít 2 měsíce od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vyměnil. Pokud se rozhodne ji využít, budou mu připsány kredity ve stejné výši, které jsou platné 1 měsíc.
Pokud kupujete několik voucherů a chcete mít možnost výměny všech, je potřeba ke každému voucheru službu přikoupit. Služba je vázaná na konkrétní voucher, ke kterému byla koupena.
Službu nelze zakoupit a využít na nabídky, které jsou vázané na termín. Dále ji nelze využít u nákupu zboží, dárkových karet a FKSP pobytů.
Službu nelze zakoupit za benefitní body.
Tuto službu bohužel nelze využít na:
- Nabídky s termínem
- Zboží
- Dárkové karty
- FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb)
V první řadě je potřeba obdarovanému voucher nasdílet. To může udělat jak kupující zde, tak obdarovaný zde. Stačí zadat kód poukazu. Následně obdarovaný uvidí voucher na svém účtu na Slevomat.cz.
Pokud se obdarovaný rozhodne poukaz vyměnit, nalezne jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/ Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Nejprve je potřeba nahrát voucher na váš účet, to uděláte zde. Stačí zadat kód poukazu.
Pokud chcete poukaz vyměnit, naleznete jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na váš účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Pokud mají kredity omezení na určitou kategorii, tak byl původní voucher hrazen benefitními kredity. Po výměně jsou kredity opět omezeny na danou kategorii, která byla zvolena při převodu.
Tlačítko by mělo být na vašem profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Pokud tlačítko nevidíte, ujistěte se, že: ▪ Voucher byl zakoupen s možností výměny dárku ▪ Voucher nemá rezervovaný termín ▪ Od zaplacení voucheru neuběhlo více než 2 měsíce ▪ Výměna již nebyla jednou provedena ▪ Neskončila platnost voucheru Pokud je vše výše dodrženo a voucher vám i tak nejde vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu na +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme. |
Každý voucher má jiné podmínky, za kterých lze změnit rezervaci jeho termínu.
Zakoupené vouchery najdete ve svém účtu v sekci Moje nákupy. Po otevření konkrétního voucheru najdete ve spodní části sekci Storno podmínky, kterými je nutné se řídit.
Než požádáte o změnu termínu, doporučujeme ověřit storno podmínky svého voucheru.
V sekci Moje nákupy klikněte u daného voucheru na tlačítko Podrobnosti. Zobrazí se vám detaily změny termínu, případně i tlačítko Změnit termín.
Pokud tato možnost není dostupná, kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím formuláře níže a rovnou uveďte nový preferovaný termín. V případě naléhavé změny (např. kvůli blížící se lhůtě) doporučujeme zavolat na +420 222 745 354, kde vám rádi se změnou termínu pomůžeme.