S čím vám můžeme pomoci?
Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.
Nejčastější dotazy
Aktuální platnost vašeho voucheru naleznete zde a nebo ve vašem profilu v sekci “Mé nákupy”.
Prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. V případě, že voucher nestihnete uplatnit, můžete využít refundace voucheru, případně ho můžete někomu věnovat. Refundaci můžete využít jednou ročně a jedná se o vrácení kreditů v plné hodnotě za 1 voucher s platností 6 týdnů. Členové Premium Klubu mohou kromě roční refundace využít také 4 další refundace (vždy 1 za kvartální období).
Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na zakoupeném voucheru. Až vám e‑mail s voucherem dorazí, stačí kliknout na odkaz a po otevření uvidíte všechny informace k jeho uplatnění a kontakt na daného poskytovatele. Pokud e‑mail ve své schránce nevidíte, voucher vždy najdete v sekci „Mé nákupy“ po přihlášení ve svém Slevomat.cz účtu.
U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit. Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Poskytovatel akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. Voucher ale můžete prodat nebo darovat někomu jinému. U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit.
Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Mé nákupy – uplatněné vouchery, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko „Hodnotit“. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Pokud k hodnocení vložíte vlastní autentickou fotografii, odměníme vás 10 kredity. Dobu možnosti hodnocení naleznete u každého voucheru v sekci “Mé nákupy”.
Ideální je samozřejmě řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište na www.slevomat.cz/kontakt do formuláře níže a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru.
A to je vše. My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů.
U nabídek ze sekce Cestování je třeba v případě nespokojenosti situaci řešit na místě s personálem hotelu, případně delegátem CK či CA. Jsme si jisti, že v případě problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt nebo zájezd užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti, na které prosím uveďte vaše jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a podpisem a zašlete nám ji prosím přes formulář níže.
My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů. Ty lze využít na další nákup po dobu 6 týdnů.
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Zkontrolujte sekci spam. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Ověřte, zda jste u platby zadal(a) správný variabilní symbol. Pokud jste nám zaslal(a) platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 3 pracovních dní. Pokud o nabídku máte stále zájem, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Všechny své vouchery najdete také v sekci „Mé nákupy“.
Voucher vám pošleme jako odkaz v e‑mailu, nikoli poštou. E‑mail dorazí z naší e‑mailové adresy voucher@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné e‑maily a nebo Promo. Váš voucher také naleznete vždy ve vašem profilu na Slevomatu po přihlášení v sekci “Mé nákupy”.
Když zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžitě. Pokud zvolíte platbu vkladem hotovosti nebo bankovním převodem, voucher vám zašleme nejpozději následující pracovní den poté, co k nám dorazí platba.
Všechny vouchery jsou přenosné a cenu za ně neuvádíme, proto jakýkoliv voucher můžete darovat. Pokud máte zájem o přímo dárkové balení, vyberte si nabídku a klikněte na tlačítko Koupit. Stránky vás přesměrují do košíku, kde kliknete na políčko „Tohle kupuji jako dárek“. V dalším kroku kliknete na „Přidat dárkové balení“ a vyberete způsob doručení. Dále vyplníte doručovací údaje a nakonec můžete připsat i věnování. Dárkové balení vám doručíme do 4 pracovních dnů od přijetí platby. U každého voucheru musíte přidat dárkového balení zvlášť, každý voucher se tiskne samostatně.
Stačí, když obdarovaný zadá kód poukazu na stránce www.slevomat.cz/sdileni. Vy už se pak nemusíte o nic starat, pošleme Vám pouze informační email.
Obdarovaný uvidí voucher (samozřejmě bez ceny) ve svém účtu na Slevomat.cz a my ho budeme informovat o všech případných změnách nebo mu třeba i připomeneme, že se blíží konec platnosti voucheru.
Pokud přesně nevíte, co by obdarovanému mohlo udělat radost, je zde možnost zakoupení dárkové karty. Detailní informace ohledně možnosti platby, doručení a využití dárkové karty naleznete zde -https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz
Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytnou odpovídající kompenzaci.
V případě, že se na místě problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, vyžádejte si písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Potvrzení společně s fotkami z místa nám nejdéle 7 dnů po konci pobytu zašlete skrze kontaktní formulář níže.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem/delegátem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytne odpovídající kompenzaci. Dále je pak situaci nutné řešit přímo s cestovní kanceláří.
V případě, že se ani s cestovní kanceláří/agenturou nepodaří problém vyřešit k vaší spokojenosti, obraťte se na nás skrze kontaktní formulář níže. Nezapomeňte také přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a případné další dostupné dokumenty.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
V případě, že máte potíže s doručením vaší objednávky nebo jste zboží již převzali a nejste s ním spokojeni, je potřeba, abyste kontaktovali obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce naleznete vždy v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám nepodaří s prodejcem spojit či nenajdete společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, či telefonicky, velmi rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu objednávky zpět v kreditech na váš účet Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Nepoužité zboží je možné do 14 dnů od převzetí balíku vrátit v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Mé nákupy“.
V případě, že se při využití služby objeví nějaký problém, řešte situaci na místě s poskytovatelem, který pro vás zajistí vhodnou nápravu. Pokud by se nepodařilo najít společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, nebo telefonicky do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému. Uděláme maximum pro to, abychom vám se vzniklou nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.