S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Kdy mi bude zboží dodáno?

Orientační lhůta pro doručení objednávky je uvedena v každé nabídce ještě před zakoupením zboží. Po zaplacení objednávky je předpokládaná doba dodání uvedena v detailu objednávky v sekci Moje nákupy. Pokud už očekávaná doba dodání uplynula, spojte se, prosím, přímo daným obchodem, jehož kontaktní údaje najdete rovněž v detailu objednávky v sekci Moje nákupy, či v dané nabídce. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Mám objednané zboží, můžete mi poslat sledovací číslo zásilky?

Slevomat není přímý dodavatel zboží, funguje jako zprostředkovatel prodeje. Z tohoto důvodu nemáme sledovací číslo zásilky k dispozici. Stav objednávky vám prověří obchod, který vám zboží doručuje. Kontaktní údaje obchodu najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy, či v dané nabídce. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Zboží mi nebylo doručeno.

Pokud už očekávaná doba dodání objednávky uplynula, kontaktujte, prosím, přímo daný obchod. Kontaktní údaje najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.