S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Kdy mi zboží přijde?

Slevomat.cz funguje jako katalog nabídek, tedy zprostředkovatel, i u zboží. Lhůtu pro doručení najdete u každé nabídky ještě před zakoupením a poté i na potvrzení objednávky v sekci „Moje nákupy“. Pokud už očekávaná doba dodání uplynula, prosím kontaktujte přímo daný obchod, jehož údaje najdete rovněž na potvrzení objednávky v sekci „Moje nákupy“. Jestliže by nastal jakýkoli komunikační problém, neváhejte kontaktovat nás. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám objednané zboží, můžete mi poslat sledovací číslo?

Slevomat.cz není přímý dodavatel zboží, sledovací číslo bohužel nemáme. Stav objednávky vám prověří obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na obchod najdete v potvrzení objednávky nebo u dané nabídky. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Zboží mi nepřišlo.

Pokud už očekávaná doba dodání zboží uplynula, prosím kontaktujte přímo daný obchod, jehož údaje najdete rovněž na potvrzení objednávky v sekci Moje nákupy. Jestliže by nastal jakýkoli komunikační problém, neváhejte kontaktovat nás. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.