S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Kdy mi bude zboží dodáno?

Orientační lhůta pro doručení objednávky je uvedena v každé nabídce ještě před zakoupením zboží. Po zaplacení objednávky je předpokládaná doba dodání uvedena v detailu objednávky v sekci Moje nákupy. Pokud už očekávaná doba dodání uplynula, spojte se, prosím, přímo daným obchodem, jehož kontaktní údaje najdete rovněž v detailu objednávky v sekci Moje nákupy, či v dané nabídce. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Mám objednané zboží, můžete mi poslat sledovací číslo zásilky?

Slevomat není přímý dodavatel zboží, funguje jako zprostředkovatel prodeje. Z tohoto důvodu nemáme sledovací číslo zásilky k dispozici. Stav objednávky vám prověří obchod, který vám zboží doručuje. Kontaktní údaje obchodu najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy, či v dané nabídce. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Zboží mi nebylo doručeno.

Pokud už očekávaná doba dodání objednávky uplynula, kontaktujte, prosím, přímo daný obchod. Kontaktní údaje najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita