S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Nebyli jste spokojeni s pobytem?

Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytnou odpovídající kompenzaci.
V případě, že se na místě problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, vyžádejte si písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Potvrzení společně s fotkami z místa nám nejdéle 7 dnů po konci pobytu zašlete skrze kontaktní formulář níže.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nebyli jste spokojeni se zájezdem?

Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem/delegátem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytne odpovídající kompenzaci. Dále je pak situaci nutné řešit přímo s cestovní kanceláří.
V případě, že se ani s cestovní kanceláří/agenturou nepodaří problém vyřešit k vaší spokojenosti, obraťte se na nás skrze kontaktní formulář níže. Nezapomeňte také přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a případné další dostupné dokumenty.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nebyli jste spokojeni se zbožím?

V případě, že máte potíže s doručením vaší objednávky nebo jste zboží již převzali a nejste s ním spokojeni, je potřeba, abyste kontaktovali obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce naleznete vždy v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám nepodaří s prodejcem spojit či nenajdete společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, či telefonicky, velmi rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu objednávky zpět v kreditech na váš účet Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Nepoužité zboží je možné do 14 dnů od převzetí balíku vrátit v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Mé nákupy“. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Neproběhla služba podle vašich představ?

V případě, že se při využití služby objeví nějaký problém, řešte situaci na místě s poskytovatelem, který pro vás zajistí vhodnou nápravu. Pokud by se nepodařilo najít společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, nebo telefonicky do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému. Uděláme maximum pro to, abychom vám se vzniklou nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.