S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Nebyli jste spokojeni s pobytem?

Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, obraťte se, prosím, na personál, který se postará o co nejrychlejší nápravu, nebo vám nabídne vhodnou kompenzaci. Pokud se problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, požádejte o písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Toto potvrzení, spolu s fotografiemi, nám zašlete nejpozději 7 dnů po skončení pobytu prostřednictvím kontaktního formuláře níže. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Tyto kredity lze využít po dobu 6 týdnů. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nebyli jste spokojeni se zájezdem?

Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, obraťte se na personál nebo delegáta, který zajistí co nejrychlejší nápravu, nebo vám nabídne vhodnou kompenzaci. Následně je potřeba situaci řešit přímo s cestovní kanceláří. Pokud se problém nevyřeší ani s cestovní kanceláří nebo agenturou k vaší spokojenosti, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže. Nezapomeňte přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a další dostupné dokumenty. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nebyli jste spokojeni se zbožím?

Pokud máte potíže s doručením objednávky, nebo nejste spokojeni se zbožím, obraťte se, prosím, na obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce najdete v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám s prodejcem nepodaří spojit, nebo nenajdete společné řešení, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže, nebo telefonicky, rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty objednávky v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů. Nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí balíku, v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení najdete na potvrzení objednávky v sekci Moje nákupy

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Neproběhla služba podle vašich představ?

Pokud se při využívání služby objeví nějaký problém, obraťte se prosím na poskytovatele, který se postará o nápravu. Pokud společné řešení nenajdete, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře níže nebo telefonicky do 7 dnů od vzniku problému. Uděláme vše pro to, abychom vám s nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti vám můžeme vrátit část hodnoty voucheru v kreditech na váš Slevomat účet. Kredity lze využít po dobu 6 týdnů. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita