S čím vám můžeme pomoci?
Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.
Nejčastější dotazy
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Platby jsou u nás možné kartou online, Twistem, Mall Pay, bankovním převodem, v hotovosti na kterékoliv pobočce Sazka nebo pokud máte aktivovaný Apple Pay či Google Pay na daném zařízení, tak skrze něj, na většinu nabídek můžete využít kredity, hradit můžete také platební kartou na naší pobočce v Karlíně, formou FKSP, nebo zaměstnaneckými benefity. Platby ze zahraničí je možné platit pouze kartou, bankovní převod není možný.
Jestliže kupujete voucher na využití služby last-minute, je možné, že v košíku se objeví výlučně možnost platby kartou online. To aby nám stihla dorazit platba včas a vy měli jistotu, že o nabídku nepřijdete.
Všechny vouchery bez termínu můžete zaplatit těmito způsoby. Pokud ale kupujete voucher na termín (pobyt, vstupenky do divadla), můžete platit pouze kartou online nebo Twistem. Jedná se o vouchery s online rezervací, platba je tedy možná pouze online.
Ze zahraničí nepřijímáme platby bankovním převodem, ale můžete využít platby kartou. Záleží na vaší bance, ale za transakci kartou většinou nic neplatíte nebo je částka výrazně nižší než za mezinárodní bankovní převod. Navíc voucher získáte ihned. Pokud nemáte povolenou platbu kartou, doporučujeme kontaktovat vaši banku, ta vám může transakci kartou povolit například na 1 den.
Z bezpečnostních důvodů můžeme akceptovat karty pouze vydané bankami z EU.
Twisto je platební metoda, která využívá odložené platby. Twisto okamžitě objednávku uhradí za vás a vy mu peníze zašlete do 14 dní bankovním převodem. Tento způsob platby je výhodný, pokud zrovna nechcete nebo nemůžete zaplatit ze svých finančních prostředků. Funguje to tak, že si vytvoříte objednávku, Twisto ji za vás zaplatí a do e‑mailu vám přijdou platební údaje. Pokud Twistu zaplatíte do 14 dnů, nečekají na vás žádné poplatky ani nic navíc, a to je prima! Pokud Twisto využíváte poprvé, je potřeba se nejprve registrovat – https://www.twisto.cz/.
Samozřejmě, pokud potřebujete využít možnost čerpání z fondu kulturních a sociálních potřeb:
- Vyberte vhodný pobyt na který lze čerpat FKSP (vždy najdete označení u dané varianty nabídky)
- V košíku zaškrtněte možnost „Chci využít FKSP“ a v dalším kroku košíku vyplňte potřebné informace pro zálohový doklad pro vašeho zaměstnavatele (dle jeho pokynů)
- Vyberte možnost platby depozitu (online platba kartou, platební převod) a uhraďte vaší objednávku, depozit je vratný v plné výši a bude vám navrácen obratem po uhrazení od vašeho zaměstnavatele
- Vygenerovanou zálohovou fakturu předejte vašemu zaměstnavateli, na základě které proplatí váš vybraný pobyt v plné výši a my vám obratem pošleme zpět váš depozit
Všechny informace k FKSP naleznete zde.
Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity.
Pokud zašlete částku vyšší, než je cena objednávky, nic se neděje. Přeplatek samozřejmě obratem vrátíme a voucher vám bez problémů odešleme. Pokud zašlete nižší částku, než je cena objednávky, celá platba se vrátí na váš bankovní účet, o čemž vás informujeme e‑mailem. K objednání voucheru stačí zaslat správnou částku znovu, jakmile se o nesprávné výši platby dozvíte. Určitě si při tom zkontrolujte, jakou platnost mají vaše platební údaje. Můžeme je pro vás prodloužit, abyste druhou platbu stihli.
Bez variabilního symbolu bohužel nepoznáme, jakou objednávku platíte. Pokud nám zašlete platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 5 pracovních dní. Pokud přijdete na to, že platbu jste provedli pod špatným VS, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Pokud máte o voucher stále zájem, prosím, zaplaťte jej co nejdříve. Je to již více než 5 dní od objednávky? Prosíme, kontaktujte nás. Ověříme, zda je ještě možné objednávku uhradit. Pokud pošlete peníze později a voucher vám již nebudeme schopni poslat, peníze se vám automaticky vrátí na váš účet.
Ověřte prosím, zda e‑mail s podklady k platbě nespadl do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“ či “Spam”.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Mé nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud jste si o doklad zažádali, uplynulo více než 10 pracovních dní a stále jej u sebe nemáte, doporučujeme zkontaktovat přímo dodavatele služby.
Pokud si nakupujete zboží, vytištěná faktura vám obvykle dorazí spolu s balíčkem. Pokud by se tak nestalo, neváhejte se obrátit rovnou na prodejce.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potřebujete potvrzení o zaplacení charitativního příspěvku? Potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu.
Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Mé nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud si nakupujete zboží, vytištěná faktura vám obvykle dorazí spolu s balíčkem. Pokud by se tak nestalo, neváhejte se obrátit rovnou na prodejce.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Mé nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potřebujete potvrzení o zaplacení charitativního příspěvku? Potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu.
Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.