S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Jak se u vás můžu zaregistrovat?

Registrujete se automaticky prvním nákupem, po kterém vám bude na e‑mail zasláno heslo, díky němuž se budete moci přihlásit do svého uživatelského profilu, a sledovat tak pohyb svých objednávek a získaných kreditů. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Co všechno v mém profilu najdu?

Ve svém profilu naleznete všechny vaše objednávky, zakoupené vouchery (i ty, co již byly uplatněny), vaše kredity a jejich platnost, oblíbené nabídky a samozřejmě máte přístup k nastavení vašeho profilu – můžete si tak změnit heslo, nastavit si (či vypnout) e‑mailová upozornění, nastavit platební kartu apod. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mohu si svůj voucher přidat do Apple Wallet?

Pro majitele iOS máme skvělou zprávu! Svůj zakoupený voucher si můžete přidat do Apple Wallet a mít ho tak po ruce stejně jako platební karty či jiné vstupenky. Voucher má přiřazen QR kód či čárový kód, takže jeho využití je snadné. Jakmile voucher využijete, z peněženky vám automaticky zmizí, aby vám nepřekážel při dalším používání Apple Wallet. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.