S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Kde zjistím, zda mám nárok na změnu termínu?

Každý voucher má jiné podmínky, za kterých lze změnit rezervaci jeho termínu.

Zakoupené vouchery najdete ve svém účtu v sekci Moje nákupy. Po otevření konkrétního voucheru najdete ve spodní části sekci Storno podmínky, kterými je nutné se řídit. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Jak mám postupovat, pokud potřebuji změnit termín mého voucheru?

Než požádáte o změnu termínu, doporučujeme ověřit storno podmínky svého voucheru.

V sekci Moje nákupy klikněte u daného voucheru na tlačítko Podrobnosti. Zobrazí se vám detaily změny termínu, případně i tlačítko Změnit termín.

Pokud tato možnost není dostupná, kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím formuláře níže a rovnou uveďte nový preferovaný termín. V případě naléhavé změny (např. kvůli blížící se lhůtě) doporučujeme zavolat na +420 222 745 354, kde vám rádi se změnou termínu pomůžeme. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita