Kategorie

Garance spokojenosti a reklamace

Nabídky vždy testujeme a pečlivě kontrolujeme. Jen zlomek z nabídek, které zvažujeme, se nakonec objeví před vámi – zákazníkem. Zajímá nás vaše hodnocení a nekvalitní nabídky se podruhé na Slevomatu neobjeví. Hledáme, zda daný podnik nemá negativní reference nebo jestli těsně před akcí nezměnil ceny. Většinu podniků navštívíme osobně.

Čeho se týká váš problém?

Byl jsem nespokojen s kvalitou služby

"V restauraci mi nechutnalo nebo jsem zkrátka nedostal to, za co jsem si zaplatil."


Chci reklamovat zboží

Pokud se vyskytne závada na zboží, neváhejte s reklamací.


Chci zboží vrátit

Nesedí vám velikost, barva nebo jste od zboží očekávali něco jiného?


Chci reklamovat matraci a dodavatelem je SG Logistics
Problém s ubytováním nebo zájezdem?

Neproběhla reklamace přímo s poskytovatelem nabídky dle vašich představ? Obraťte se na nás:

podpora@slevomat.cz
Pokusíme se vám odpovědět co nejdříve.

222 745 354
Po–Pá 8:00–21:00 Jestli chcete, zavoláme vám zpátky. Zanechte nám své číslo na infolince.

Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru.

Děkujeme vám za pozitivní reakce!

Dobrý den,

chtěla bych Vás pochválit a poděkovat Vám za perfektní a rychlé služby, při vracení zboží a platby. Zpět jsem zakoupené zboží vracela asi 3x, vždy jste peníze poslali zpět na účet relativně brzy. Tentokrát jsem posílala zpět dámskou mikinu Geograhical Norway a byla jsem mile překvapena rychlostí vracení částky na účet. Ještě ten den, kdy jste mě informovali o přijetí vráceného zboží jsem měla na účtu částku zpět i s poštovným. Takhle mají vypadat perfektní a spolehlivé služby internetového obchodu, ráda na Slevomatu nakupuji. Ještě jednou děkuji a těším se na další obchody s Vámi.

S pozdravem
Vlaďka K.

Dobrý večer,

děkuji za tuto kompenzaci. Cením si toho, že přestože nebyla chyba na Vaší straně, nestavíte se k tomu zády. Kredity jistě využiju a za Váš přístup Vás nebudu váhat doporučit!

Zdravím,
Ivana R.

Dobrý den!

Děkuji vám za rychlou reakci i způsob vyřízení. S řešením jsem naprosto spokojena.

A vězte, že váš inspirativní portál Slevomat zůstal jediný, který po experimentech i s jinými využívám. Vsadili jste na profesionální přístup a záruku kvality a tím, myslím, vyhráváte. J

Přeji Vám i celému týmu vše dobré v roce 2014.

Eliška K.

Dobrý den,

děkuji mockrát za ochotu a snahu vyřešit můj nestandartní požadavek! Přiští nákupy určitě dopadnou lépe. :) Ještě jednou děkuji a přeji hezký zbytek dne!

S pozdravem
Tomáš Č.

Dobrý den,

jste zlato!!! Já věděl, že u všech mých známých nechválím Slevomat a jeho tým zbytečně. Vždy jim i říkám, že už roky u Vás nakupuji a pokud se vyjímečně vyskytl problém na straně Vašeho obchodního partnera, vždy jste to vyřešili k mojí absolutní spokojenosti. Taky že máte skvělou zákaznickou podporu. Přitáhl jsem Vám spoustu nových zákazníků a i já Vám nadále budu věrný. Ještě jednou vroucně děkuji!!! Přeji prima den.

Marcel R

Dobré odpoledne Káťo :-)

Mnohokrát Vám Děkuji za Vaši ochotu a S úctou k Vám a vašim službám budu ještě lepším zákazníkem ☺.

Marian R.

Dobrý den,

moc děkuji za rychlé vyřízení vyhovující oběma stranám. Jsem stálým zákazníkem využívajícím Váš portál a mám další důvod všem Slevomat doporučovat. Skvělý přístup jako máte Vy k zákazníkům se dneska jen tak nevidí. Za kredity moc děkuji :-) určitě je ráda použiji.

Přeji pěkný den
Mašínová

Vážená paní Holá,

Vaše firma mě opět přesvědčila o tom, že nehraje jen "o ligu vejš" než ostatní slevové portály a firmy obecně, ale v zásadě úplně jiný sport. Váš klientský přístup by se mohl vyučovat. Mnohokrát Vám děkuji a přeji hezké svátky.

Váš věrný a spokojený klient,
Martin K.

Vazeny pane Boruto,

dekuji dodatecne za Vasi odpoved a velmi vstricne reseni. Za nahrazene kredity budu urcite peclive vybirat. K me spokojenosti jsem na zacatku tydne vyuzila predesly zakoupeny voucher u jiz osvedcene maserky a mohu jen chvalit. Preji Vam poctive obchodniky a spokojene zakazniky. Preji hezky den!

Dagmar K.

Byla jsem velmi mile překvapená vaší reakcí. Urgenci nedodaného zboží jsem zasílala dodavateli, vám jsem ji poslala jen pro informaci. Ze Slevomatu jsem byla oslovena hned 2x, bylo mi nabídnuto řešení s dodavatelem, posléze i informace, jak k chybě došlo a jak bude odstraněna. Byla jsem velmi mile překvapená. A stále platí, že se Slevomatem mám jen ty nejlepší zkušenosti a mohu ho jen doporučit všem.

Děkuji Mirka F.