S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Kde zjistím, zda mám nárok na změnu termínu?

Každý voucher má jiné podmínky, při kterých lze změnit rezervace jeho termínu. Zakoupené vouchery naleznete na svém účtu v záložce Moje nákupy. U každého voucheru je tlačítko Informace k uplatnění voucheru. Po kliknutí se zobrazí konkrétní voucher, v jehož spodní části naleznete sekci Storno podmínky.

Pokud budete chtít změnit váš termín, kontaktujte nás přes formulář níže. Celý proces urychlí, pokud do této zprávy uvedete nový preferovaný termín

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak mám postupovat, pokud potřebuji změnit termín mého voucheru?

V první řadě je vhodné ověřit storno podmínky vašeho voucheru. Zakoupené vouchery naleznete na svém účtu v záložce Moje nákupy. U každého voucheru je tlačítko Informace k uplatnění voucheru. Po kliknutí se zobrazí konkrétní voucher, v jehož spodní části naleznete sekci Storno podmínky.

Pokud budete chtít změnit váš termín, kontaktujte nás přes formulář níže. Celý proces urychlí, pokud do této zprávy uvedete nový preferovaný termín.

Pokud je žádost urgentní (například z důvodů končící lhůty, ve které lze termín změnit) je vhodné zavolat na +420 222 745 354. Naše zákaznická podpora vám ráda pomůže! 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru