S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Jak získat benefitní body?

Benefitní body můžete získat od svého zaměstnavatele či partnera, pokud využívá služeb některé z benefitních společností.

Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak mohu uplatnit benefitní body?

1. Zvolte kategorii zážitku

Body z benefitního programu je potřeba nabít na konkrétní kategorii zážitků. Počet převedených kreditů najdete ve svém účtu.

2. Vyberte si svůj zážitek

Vybraný zážitek či dovolenou vložte do košíku pomocí tlačítka Koupit.

3. Přihlaste se k účtu

Pokud jste u nás už nakupovali, pravděpodobně budete přihlášeni. Pokud ne, přihlaste se s účtem, s nímž jste si nabili kredity.

4. Uplatněte kredity na objednávku

V objednávce nejprve zaškrtněte u volby způsobu platby „Uplatnit na tuto objednávku … kreditů“ a objednejte. Pokud máte kreditů dostatek, získáte objednávku zcela zdarma.

Kredity je možné využít na objednávku v minimální hodnotě 150 Kč. Pokud jste členem našeho Premium klubu, kredity je možné využít bez omezení minimální hodnotou objednávky. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci změnit kategorii u benefitů/prodloužit platnost.

Převod bodů je závazný. Bohužel je nemůžeme převést zpět do benefitů, prodloužit ani změnit kategorii. Pokud jste si již nějakou nabídku vybrali, doporučujeme si před nabitím raději ověřit, do jaké kategorie spadá. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nemám ještě připsány kredity za benefitní body, převod probíhal online.

Mrzí nás, že se vám kredity nepřipsaly. Ničeho se ale nebojte, společně je dohledáme.

Napište nám prosím:

  • název Benefitů
  • jméno a příjmení majitele bodů
  • datum a čas převodu
  • počet převedených bodů
  • číslo Benefit kartičky
  • e‑mail, na který jste body převáděli
  • název společnosti, ve které pracujete

Jakmile nám napíšete potřebné informace, vaše ztracené benefity jistě najdeme. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nemám ještě připsány kredity za benefitní poukázky, zasílal jsem je poštou.

Kredity se připisují několikrát týdně, nicméně pokud nemáte kredity na účtu ani po 7 dnech od odeslání, ozvěte se nám. Budeme od vás potřebovat podací číslo zásilky, jméno uvedené na formuláři a e‑mailovou adresu pro připsání kreditů. Situaci prověříme. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mohu za benefitní body koupit benefitní dárkový poukaz?

Ano, benefitní dárkový poukaz lze zakoupit za benefitní body. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity/darkovy-poukaz

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak zvolit správnou kategorii, na kterou benefity převést?

Najděte si nabídku, o kterou máte zájem. Ve spodní části nabídky naleznete tlačítko Benefity. Po kliknutí na toto tlačítko vyberte Vaši benefitní společnost. Poté budete přesměrováni na stránku pro převod benefitů. Na této stránce zvolíte přesný typ benefitů.

Na základě Vašich voleb Vám automaticky vybereme kategorii využití. Budete tak mít jistotu, že kredity převádíte na správnou kategorii a půjdou na Vámi zvolenou nabídku uplatnit. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

V jakém pořadí se mi uplatní kredity?

Pokud máte na svém účtu více kreditů různého původu, uplatní se u objednávky v tomto pořadí:

Nejdříve se uplatní kredity, které mají nějaké omezení, na příklad na konkrétní kategorii, online termín, minimální částku objednávku nebo zemi destinace.

Pokud máte více druhů kreditů s nějakým omezením, nejdříve se uplatní ty s nejkratší platností.

Jako další se uplatní kredity bez omezení, opět nejdříve ty s nejkratší platností. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru