S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

Nejčastější dotazy

Jak pojištění funguje?

Díky naší spolupráci s pojišťovnou Colonnade už nebude nemoc, úraz nebo jiná podobná komplikace znamenat, že přijdete o peníze, které jste zaplatili za dovolenou. Pojištění storna pro vás tuhle situaci vyřeší a vy dostanete zpátky minimálně 90 % ceny. Stačí si vybrat pobyt s termínem a při nákupu rovnou sjednat pojištění.

Kompletní seznam toho, co pojištění storna kryje a co ne, naleznete v pojistných podmínkách a předsmluvních informacích.

Další informace jsou k nalezení zde.

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Jak postupovat, pokud chci vyplatit pojistku?

Jestli opravdu budete mít tu smůlu a nebudete moci na svou vysněnou cestu vyrazit, kontaktujte neprodleně pojišťovnu Colonnade. Nejlépe online na jejích internetových stránkách, e‑mailem skody@colonnade.cz nebo telefonicky +420 234 108 311. Uveďte číslo pojistné smlouvy, které najdete po sjednání pojištění ve svém e‑mailu „Potvrzení o uzavření pojistky“ nebo na svém voucheru. Pak bude třeba pojišťovně platbu za pobyt prokázat, například výpisem z internetového bankovnictví nebo kopií příjmového dokladu ubytovatele. Doložit musíte také důvody zrušení nebo přerušení cesty. Jakmile bude pojišťovna všechny doklady mít, vyplatí vám pojistné plnění do 15 dní.

Další informace naleznete zde.

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Kde najdu kompletní pojistné podmínky a předsmluvní informace?

Kompletní pojistné podmínky a předsmluvní informace si můžete přečíst zde.

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita