S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Chci zboží reklamovat (závada apod.)

Je nám líto, že nejste se zbožím spokojení. Reklamaci je bohužel nutné řešit přímo s dodavatelem zboží.
Kontaktujte prosím daného prodejce zboží pro zjištění postupu. Kontaktní údaje najdete na faktuře nebo v části Objednávky sekce „Mé nákupy“

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci zboží vrátit (nesedí mi velikost, nelíbí se mi barva, očekával jsem něco jiného…)

Je nám moc líto, že zboží není podle vašich představ. Nepoužité zboží můžete do 14 dní od převzetí vrátit a tím odstoupit od smlouvy (výjimky ze zákona zde). Adresu pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Mé nákupy“. Náklady na dopravu při zaslání zboží zpět hradí kupující dle zákona č. 89/2012 Sb. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.