S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Chci zboží reklamovat.

Je nám líto, že nejste se zbožím spokojení. Za účelem podání reklamace je nutné spojit se s přímým prodejcem zboží. Kontaktní údaje obchodu najdete na faktuře nebo v detailu objednávky v sekci Moje nákupy

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Chci zboží vrátit.

Je nám moc líto, že objednávka nedopadla podle vašich představ. Nepoužité zboží můžete do 14 dní od převzetí vrátit a tím odstoupit od kupní smlouvy (výjimky ze zákona zde). Adresu pro vrácení zboží společně s kontaktem na prodejce najdete v detailu objednávky v sekci Moje nákupy. Náklady na dopravu při zaslání zboží zpět hradí kupující. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita