S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

K čemu slouží služba Výměna dárku?

Chcete někomu udělat radost, ale bojíte se, že se mu dárkem netrefíte do vkusu. Z toho důvodu máte možnost v košíku přikoupit službu Výměna dárku. Pokud si tuto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informaci, že je možné voucher do 2 měsíců od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) vyměnit. Kredity ve stejné výši budou připsány na jeho účet a budou platné 1 měsíc.

Veškeré informace naleznete zde.

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak tuto službu přikoupit?

Vyberte voucher, který chcete koupit a v košíku zaškrtněte Kupuji jako dárek. V tento moment se vám zobrazí políčko Přikoupit možnost výměny dárku, které je taktéž potřeba zaškrtnout.

Pokud vyberete dárek kategorie Cestování, vyjde vás služba výměny na fixní částku 150 korun a navíc 1 % z hodnoty voucheru.

Zakoupíte-li jako dárek voucher z jiných kategorií, například Krása a relax nebo Restaurace a bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výměny dárku na fixní částku 45 Kč a navíc 0,75 % z celkové hodnoty voucheru.

Nemusíte se obávat, celkovou částku v košíku automaticky spočítáme za vás a vy se rozhodnete, jestli si službu výměny objednáte.

Pokud tuto službu přikoupíte, obdarovaný bude mít 2 měsíce od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vyměnil. Pokud se rozhodne ji využít, budou mu připsány kredity ve stejné výši, které jsou platné 1 měsíc.

Pokud kupujete několik voucherů a chcete mít možnost výměny všech, je potřeba ke každému voucheru službu přikoupit. Služba je vázaná na konkrétní voucher, ke kterému byla koupena.

Službu nelze zakoupit a využít na nabídky, které jsou vázané na termín. Dále ji nelze využít u nákupu zboží, dárkových karet a FKSP pobytů.

Službu nelze zakoupit za benefitní body. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Je možné přikoupit Výměnu dárku k voucheru, který je hrazen benefitními kredity?

Ano, výměnu můžete přikoupit i k voucherům, které jsou hrazeny benefitními kredity. Po výměně obdarovaný obdrží kredity, které budou mít původní omezení na danou kategorii. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Ke kterým nabídkám tuto službu nelze přikoupit?

Tuto službu bohužel nelze využít na:

  1. Nabídky s termínem
  2. Zboží
  3. Dárkové karty
  4. FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb)

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak jako kupující nasdílím obdarovanému voucher, aby ho mohl vyměnit a byly mu připsány kredity na jeho účet?

V první řadě je potřeba obdarovanému voucher nasdílet. To může udělat jak kupující zde, tak obdarovaný zde. Stačí zadat kód poukazu. Následně obdarovaný uvidí voucher na svém účtu na Slevomat.cz.

Pokud se obdarovaný rozhodne poukaz vyměnit, nalezne jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/ Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na účet. Tato akce je nezvratná.

Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.

Kredity mají platnost 1 měsíc.

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Dostal jsem voucher s možností výměny. Jak ho vyměním?

Nejprve je potřeba nahrát voucher na váš účet, to uděláte zde. Stačí zadat kód poukazu.

Pokud chcete poukaz vyměnit, naleznete jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na váš účet. Tato akce je nezvratná.

Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.

Kredity mají platnost 1 měsíc.

Pokud mají kredity omezení na určitou kategorii, tak byl původní voucher hrazen benefitními kredity. Po výměně jsou kredity opět omezeny na danou kategorii, která byla zvolena při převodu. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Ve svém profilu nevidím možnost výměny dárku. Co mám dělat?

Tlačítko by mělo být na vašem profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek.

Pokud tlačítko nevidíte, ujistěte se, že:

▪ Voucher byl zakoupen s možností výměny dárku

▪ Voucher nemá rezervovaný termín

▪ Od zaplacení voucheru neuběhlo více než 2 měsíce

▪ Výměna již nebyla jednou provedena

▪ Neskončila platnost voucheru

Pokud je vše výše dodrženo a voucher vám i tak nejde vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu na +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.