Kategorie

Zeptejte se nás na cokoliv

Pro zákazníky

podpora@slevomat.cz

222 745 354
Po–Pá 8:00–21:00

🎄 Vánoční provozní doba 🎄
20. 12. 8–18 h
21. 12. 8–21 h
24.–26. 12. se nám nedovoláte, slavíme Vánoce
Čt. 27. 12. 9–17 h
Pá 28. 12. 9–17 h
31. 12. 10–14 h
Út 1. 1. slavíme Nový rok a nebudeme dostupní

Zákaznické centrum

Butterfly - přízemí, budova B
Pernerova 691/42
Praha 8 - Karlín
Všední dny 10–18 (mimo státní svátky)
Platit lze pouze kartou
Zobrazit mapu

🎄 Vánoční provozní doba 🎄
21. 12. nás můžete navštívit před svátky naposled v rámci klasické provozní doby 10-18 h
24.–26. 12. máme zavřeno, slavíme Vánoce
Čt. 27. 12. 10–18 h
Pá 28. 12. 10–18 h
Po 31. 12. 10–14 h
Út 1. 1. máme zavřeno

Pro firmy - vystavte si nabídku

Vytvořte akci samostatně

222 745 342
Po–Pá 9:00–17:00

🎄 O Vánocích jsme s rodinou. Mezi svátky vám ale rádi poradíme.
  • 24.–26. 12. se nám nedovoláte
  • 27., 28. a 31. 12. volejte kdykoli od 9 do 17 hodin
  • 1. 1. vítáme Nový rok, infolinka bude nedostupná

Kancelář a korespondenční adresa

Slevomat.cz
Pernerova 691/42
186 00 Praha 8 – Karlín


Základní údaje o společnosti

Slevomat.cz, s.r.o.
IČO: 24698059
DIČ: CZ24698059
Číslo účtu: 238400856/0300

Sídlo: Újezd 450/40, 118 01 Praha 1 Zapsaná v: Obchodní rejstřík vedený Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 166961 

Časté dotazy

Nepřišel vám voucher nebo heslo?

Zkontrolujte prosím, zda vám e-mail nepřišel do spamu. Pokud používáte e-mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e-mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Vaše vouchery také najdete po přihlášení v sekci Mé nákupy.

Nebyli jste spokojeni s využitou nabídkou?

Ať už se to týkalo služby nebo zboží, doporučujeme obrátit se na samotného prodejce. Ten vám vždy pomůže nejlépe, o dané službě či produktu ví totiž nejvíce. Neproběhla reklamace dle vašich představ? Napište nám, spokojenost garantujeme.
Více o garanci spokojenosti

Uniklo nám něco? Máte nějaké přání?

Kája Popelínská Kristýna Mrenicová Naše zákaznická péče funguje jako dobře promazaný stroj, ale samozřejmě se může stát, že nám něco uniklo. Pak jsou tu naše perly zákaznické péče – dvě velvyslankyně Kája a Týna, které s úsměvem na tváři poradí a najdou to nejlepší řešení přímo pro vás. Můžete na ně navíc narazit i v terénu, jak rozdávají radost lidem dál. Na váš e-mail se těší na velvyslanec@slevomat.cz

Jak můžu získat a uplatnit kredity?

Kredity můžete využít ke koupi jakékoli nabídky. 100 kreditů = 100 Kč.
S pomocí kreditů tak můžete nabízenou slevu ještě zvýšit. Nebo jimi zaplatit celý voucher. Kredity získáte za různou aktivitu a ve speciálních akcích.
Více o kreditech

Kdy a kam mi přijde voucher?
Je u vás platba kartou bezpečná?
Omylem jsem zaslal nesprávnou částku. Co teď?
Zaslal(a) jsem platbu se špatným variabilním symbolem, nevadí?
Zapomněl(a) jsem heslo, můžete mi ho poslat?
Chci zboží vrátit nebo reklamovat. Jak na to?
Potřebujete fakturu?
Potřebujete zálohovou (proforma) fakturu?
Objednávka se nezdařila, ale kredity se mi strhly. Co s tím?
Jak vyberu pobyt nebo zájezd dle svých vlastních požadavků?
Je moje heslo u vás uloženo bezpečně?

Všechny dotazy

Co vás nejvíc zajímá dle dotazníku:

Chybí mi nabídky z mého města.
Nedokážu najít nabídky, které mě zajímají.