S čím vám můžeme pomoci?
Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.
Nejčastější dotazy
Díky naší spolupráci s pojišťovnou Colonnade už nebude nemoc, úraz nebo jiná podobná komplikace znamenat, že přijdete o peníze, které jste zaplatili za dovolenou. Pojištění storna pro vás tuhle situaci vyřeší a vy dostanete zpátky minimálně 90 % ceny. Stačí si vybrat pobyt s termínem a při nákupu rovnou sjednat pojištění.
Kompletní seznam toho, co pojištění storna kryje a co ne, naleznete v pojistných podmínkách a předsmluvních informacích.
Další informace jsou k nalezení zde.
Jestli opravdu budete mít tu smůlu a nebudete moci na svou vysněnou cestu vyrazit, kontaktujte neprodleně pojišťovnu Colonnade. Nejlépe online na jejích internetových stránkách, e‑mailem skody@colonnade.cz nebo telefonicky +420 234 108 311. Uveďte číslo pojistné smlouvy, které najdete po sjednání pojištění ve svém e‑mailu „Potvrzení o uzavření pojistky“ nebo na svém voucheru. Pak bude třeba pojišťovně platbu za pobyt prokázat, například výpisem z internetového bankovnictví nebo kopií příjmového dokladu ubytovatele. Doložit musíte také důvody zrušení nebo přerušení cesty. Jakmile bude pojišťovna všechny doklady mít, vyplatí vám pojistné plnění do 15 dní.
Další informace naleznete zde.
Vytiskneme vám váš voucher v dárkovém vzhledu a zabalíme do vámi vybraného dárkového balení.
Pomůžeme vám s výběrem vhodné nabídky a samotným nákupem.
Vaše papírové benefitní poukázky vám během pár minut převedeme na kredity, za které můžete na Slevomatu nakoupit vybrané nabídky.
Vaši objednávku si u nás můžete vyzvednout ihned po zaplacení kdykoli v otevírací době.
Aktuální platnost vašeho voucheru ve vašem profilu v sekci „Moje nákupy“. Pokud jste voucher obdržel/a jako dárek, je nutné si jej prvně na svůj profil nasdílet. To uděláte snadno zde.
Prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. V případě, že voucher nestihnete uplatnit, můžete využít refundace voucheru, případně ho můžete někomu věnovat. Refundaci můžete využít jednou ročně a jedná se o vrácení kreditů v plné hodnotě za 1 voucher s platností 6 týdnů. Členové Premium Klubu mohou kromě roční refundace využít také 4 další refundace (vždy 1 za kvartální období).
Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na zakoupeném voucheru. Až vám e‑mail s voucherem dorazí, stačí kliknout na odkaz a po otevření uvidíte všechny informace k jeho uplatnění a kontakt na daného poskytovatele. Pokud e‑mail ve své schránce nevidíte, voucher vždy najdete v sekci „Moje nákupy“ po přihlášení ve svém Slevomat.cz účtu.
U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit. Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Poskytovatel akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. Voucher ale můžete prodat nebo darovat někomu jinému. U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit.
Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Moje nákupy – uplatněné vouchery, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko „Hodnotit“. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Pokud k hodnocení vložíte vlastní autentickou fotografii, odměníme vás 10 kredity. Dobu možnosti hodnocení naleznete u každého voucheru v sekci „Moje nákupy“.
Ideální je samozřejmě řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište na www.slevomat.cz/kontakt do formuláře níže a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru.
A to je vše. My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů.
U nabídek ze sekce Cestování je třeba v případě nespokojenosti situaci řešit na místě s personálem hotelu, případně delegátem CK či CA. Jsme si jisti, že v případě problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt nebo zájezd užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti, na které prosím uveďte vaše jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a podpisem a zašlete nám ji prosím přes formulář níže.
My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů. Ty lze využít na další nákup po dobu 6 týdnů.
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Zkontrolujte sekci spam. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Ověřte, zda jste u platby zadal(a) správný variabilní symbol. Pokud jste nám zaslal(a) platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 3 pracovních dní. Pokud o nabídku máte stále zájem, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Všechny své vouchery najdete také v sekci „Moje nákupy“.
Voucher vám pošleme jako odkaz v e‑mailu, nikoli poštou. E‑mail dorazí z naší e‑mailové adresy voucher@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné e‑maily a nebo Promo. Váš voucher také naleznete vždy ve vašem profilu na Slevomatu po přihlášení v sekci „Moje nákupy“. Když zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžitě. Pokud zvolíte platbu vkladem hotovosti nebo bankovním převodem, voucher vám zašleme nejpozději následující pracovní den poté, co k nám dorazí platba.
Všechny vouchery jsou přenosné a cenu za ně neuvádíme, proto jakýkoliv voucher můžete darovat. Pokud máte zájem o přímo dárkové balení, vyberte si nabídku a klikněte na tlačítko Koupit. Stránky vás přesměrují do košíku, kde kliknete na políčko „Tohle kupuji jako dárek“. V dalším kroku kliknete na „Přidat dárkové balení“ a vyberete způsob doručení. Dále vyplníte doručovací údaje a nakonec můžete připsat i věnování. U každého voucheru musíte přidat dárkového balení zvlášť, každý voucher se tiskne samostatně.
O možnostech doručení dárkového balení se dočtete zde.
Stačí, když obdarovaný zadá kód poukazu na stránce www.slevomat.cz/sdileni. Vy už se pak nemusíte o nic starat, pošleme Vám pouze informační email.
Obdarovaný uvidí voucher (samozřejmě bez ceny) ve svém účtu na Slevomat.cz a my ho budeme informovat o všech případných změnách nebo mu třeba i připomeneme, že se blíží konec platnosti voucheru.
Pokud přesně nevíte, co by obdarovanému mohlo udělat radost, je zde možnost zakoupení dárkové karty. Detailní informace ohledně možnosti platby, doručení a využití dárkové karty naleznete zde -https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz
Nejčastěji se jedná o 2 problémy:
Prohlížeč, který používáte, není aktuální. Zkuste jej aktualizovat na nejnovější verzi a promazat cookies v nastavení (respektive „Možnosti internetu“), případně prohlížeč změnit.
Pokud se problém vyskytl při platbě objednávky, zkontrolujte prosím, zda máte povolené platby kartou online nebo zda jste nepřekročili denní limit pro platbu kartou online.
Pokud ani jedna z možností nepomůže, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Platby jsou u nás možné kartou online, přes Skip Pay, Twisto, Twisto Nákup na třetiny, běžným bankovním převodem, v hotovosti na kterékoliv pobočce Sazka. Pokud máte aktivovaný Apple Pay či Google Pay na daném zařízení, tak můžete zaplatit skrze něj. Na většinu nabídek můžete využít kredity, hradit můžete také platební kartou na naší pobočce, formou FKSP, nebo zaměstnaneckými benefity. Platby ze zahraničí je možné platit pouze kartou, bankovní převod není možný.
Jestliže kupujete voucher na využití služby last-minute, je možné, že v košíku se objeví výlučně možnost platby kartou online. To aby nám stihla dorazit platba včas a vy měli jistotu, že o nabídku nepřijdete.
Všechny vouchery bez termínu můžete zaplatit těmito způsoby. Pokud ale kupujete voucher na termín (pobyt, vstupenky do divadla), můžete platit kartou online, kredity nebo Twistem. Jedná se o vouchery s online rezervací, platba je tedy možná pouze online.
Ze zahraničí nepřijímáme platby bankovním převodem, ale můžete využít platby kartou. Záleží na vaší bance, ale za transakci kartou většinou nic neplatíte nebo je částka výrazně nižší než za mezinárodní bankovní převod. Navíc voucher získáte ihned. Pokud nemáte povolenou platbu kartou, doporučujeme kontaktovat vaši banku, ta vám může transakci kartou povolit například na 1 den.
Z bezpečnostních důvodů můžeme akceptovat karty pouze vydané bankami z EU.
Twisto je platební metoda, která využívá odložené platby. Twisto okamžitě objednávku uhradí za vás a vy mu peníze zašlete do 14 dní bankovním převodem. Tento způsob platby je výhodný, pokud zrovna nechcete nebo nemůžete zaplatit ze svých finančních prostředků. Funguje to tak, že si vytvoříte objednávku, Twisto ji za vás zaplatí a do e‑mailu vám přijdou platební údaje. Pokud Twistu zaplatíte do 14 dnů, nečekají na vás žádné poplatky ani nic navíc, a to je prima! Pokud Twisto využíváte poprvé, je potřeba se nejprve registrovat – https://www.twisto.cz/.
Díky této platební metodě můžete rozložit platbu za Váš voucher. Po dokončení objednávky zaplatíte 1/3 ceny a voucher máte ihned k dispozici. Zbytek částky je nutné doplatit dle VOP společnosti Twisto.
Samozřejmě, pokud potřebujete využít možnost čerpání z fondu kulturních a sociálních potřeb:
Vyberte vhodný pobyt na který lze čerpat FKSP (vždy najdete označení u dané varianty nabídky)
V košíku zaškrtněte možnost „Chci využít FKSP“ a v dalším kroku košíku vyplňte potřebné informace pro zálohový doklad pro vašeho zaměstnavatele (dle jeho pokynů)
Vyberte možnost platby depozitu (online platba kartou, běžný bankovní převod) a uhraďte vaší objednávku, depozit je vratný v plné výši a bude vám navrácen obratem po uhrazení od vašeho zaměstnavatele
Vygenerovanou zálohovou fakturu předejte vašemu zaměstnavateli, na základě které proplatí váš vybraný pobyt v plné výši a my vám obratem pošleme zpět váš depozit
Všechny informace k FKSP naleznete zde.
Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity.
Existují hned dvě možnosti, jak si můžete nahrát kredity z dárkového poukazu.
Na této stránce zadejte kód z dárkového poukazu. Částka se vám převede na kredity, za které můžete nakoupit cokoliv z naší nabídky (v případě univerzálního poukazu), nebo cokoliv z dané kategorie, pokud máte dárkový poukaz na konkrétní kategorii. Kredity není možné využít na úhradu dárkových poukazů a charitativních nabídek.
Druhou možností je uplatnění dárkového poukazu v košíku v sekci platba, kde najdete tlačítko Uplatnit dárkový poukaz. Do tohoto pole vložte váš kód z dárkové karty. Kredity z dárkového poukazu budou ihned v plné výši připsány na váš účet. Můžete je využít okamžitě, nebo si je schovat pro další nákupy. Ani v tomto případě nelze kredity z dárkového poukazu využít na úhradu dalších dárkových poukazů a charitativních nabídek.
Na využití kreditu máte 12 měsíců od zakoupení. Není potřeba vyčerpat vše najednou, klidně své kredity rozložte do několika objednávek.
Pokud zašlete částku vyšší, než je cena objednávky, nic se neděje. Přeplatek samozřejmě obratem vrátíme a voucher vám bez problémů odešleme. Pokud zašlete nižší částku, než je cena objednávky, celá platba se vrátí na váš bankovní účet, o čemž vás informujeme e‑mailem. K objednání voucheru stačí zaslat správnou částku znovu, jakmile se o nesprávné výši platby dozvíte. Určitě si při tom zkontrolujte, jakou platnost mají vaše platební údaje. Můžeme je pro vás prodloužit, abyste druhou platbu stihli.
Bez variabilního symbolu bohužel nepoznáme, jakou objednávku platíte. Pokud nám zašlete platbu s chybným VS, peníze automaticky pošleme zpět a na vašem účtu se objeví do 5 pracovních dní. Pokud přijdete na to, že platbu jste provedli pod špatným VS, prosím kontaktujte nás. My ověříme, zda je ještě možné zaplatit znovu.
Pokud máte o voucher stále zájem, prosím, zaplaťte jej co nejdříve. Je to již více než 5 dní od objednávky? Prosíme, kontaktujte nás. Ověříme, zda je ještě možné objednávku uhradit. Pokud pošlete peníze později a voucher vám již nebudeme schopni poslat, peníze se vám automaticky vrátí na váš účet.
Ověřte prosím, zda e‑mail s podklady k platbě nespadl do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“ či “Spam”.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Moje nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud jste si o doklad zažádali, uplynulo více než 15 dnů a stále jej u sebe nemáte, doporučujeme zkontaktovat přímo dodavatele služby.
Pokud si nakupujete zboží, vytištěná faktura vám obvykle dorazí spolu s balíčkem. Pokud by se tak nestalo, neváhejte se obrátit rovnou na prodejce.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potřebujete potvrzení o zaplacení charitativního příspěvku? Potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu.
Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.
Potvrzení o přijetí platby si vždy po nákupu můžete stáhnout přímo v sekci Moje nákupy, v podsekci Objednávky.
Pokud potřebujete daňový doklad pro nákup na firmu, můžete si o něj zažádat již během nákupu, před samotným zaplacením zaškrtněte políčko Nákup na firmu a vyplňte vše potřebné. Pokud jste tak neučinili již během objednávky, můžete si do 14 dní zažádat o doklad přímo z vašeho profilu v sekci Objednávky. Na tomto místě můžete zažádat o doklad i mimo nákup na firmu, není potřeba mít IČO. Dodavatel zboží nebo služby vám doklad e‑mailem zašle v nejbližší možné době. Zažádat o daňový doklad můžete vždy jen u zaplacené objednávky.
Pokud nakupujete zboží, vytištěná faktura vám obvykle dorazí spolu s balíčkem. Pokud by se tak nestalo, neváhejte se obrátit rovnou na prodejce.
Pokud potřebujete proforma (zálohovou) fakturu, objednávku nebo daňový doklad pro čerpání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, vyberte si z naší nabídky FKSP pobytů . Zde vám bude zálohová faktura i objednávka vystavena okamžitě po objednávce a daňový doklad po zaplacení objednávky, navíc si v nich můžete přidat do poznámky všechny potřebné údaje, které po vás zaměstnavatel žádá.
Potřebujete potvrzení o zaplacení charitativního příspěvku? Potvrzení o daru vám na přání vystavíme. Po uhrazení částky můžete o potvrzení zažádat ze svého profilu. Vyberte záložku Doklady a podpoložku Žádost o potvrzení poskytnutí daru pro uplatnění daňových slev. Potvrzení vám dorazí v nejbližší možné době do vaší e‑mailové schránky.
Slevomat.cz funguje jako katalog nabídek, tedy zprostředkovatel, i u zboží. Lhůtu pro doručení najdete u každé nabídky ještě před zakoupením a poté i na potvrzení objednávky v sekci „Moje nákupy“. Pokud už očekávaná doba dodání uplynula, prosím kontaktujte přímo daný obchod, jehož údaje najdete rovněž na potvrzení objednávky v sekci „Moje nákupy“. Jestliže by nastal jakýkoli komunikační problém, neváhejte kontaktovat nás.
Pokud už očekávaná doba dodání zboží uplynula, prosím kontaktujte přímo daný obchod, jehož údaje najdete rovněž na potvrzení objednávky v sekci Moje nákupy. Jestliže by nastal jakýkoli komunikační problém, neváhejte kontaktovat nás.
Je nám líto, že nejste se zbožím spokojení. Reklamaci je bohužel nutné řešit přímo s dodavatelem zboží. Kontaktujte prosím daného prodejce zboží pro zjištění postupu. Kontaktní údaje najdete na faktuře nebo v části Objednávky sekce „Moje nákupy“.
Je nám moc líto, že zboží není podle vašich představ. Nepoužité zboží můžete do 14 dní od převzetí vrátit a tím odstoupit od smlouvy (výjimky ze zákona zde). Adresu pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Moje nákupy“. Náklady na dopravu při zaslání zboží zpět hradí kupující dle zákona č. 89/2012 Sb.
Kredity jsou peníze na Slevomatu a 1 kredit = 1 Kč. Využít je můžete na svůj nákup, kolonka pro uplatnění kreditů se ukáže v posledním kroku objednávky, u způsobu platby. Kredity se od celkové částky odečtou nebo vám pokryjí celý nákup.
Přehled svých kreditů najdete ve svém účtu.
Kredity uplatníte při objednávce tam, kde si volíte způsob platby (kartou, převodem apod.). Stačí zaškrtnout políčko „Uplatnit na tuto objednávku xxx kreditů“. Pozor na to, že abyste mohli kredity použít, musíte být přihlášeni svým e‑mailem – jinak se vám políčko nezobrazí.
Cena objednávky se vám pak sníží o hodnotu kreditů.
Kredity lze uplatnit na objednávku v hodnotě 150 Kč a vyšší. Zákazníci v Premium klubu mohou kredity uplatnit u kterékoli objednávky. Platnost kreditů je vždy časově omezená, stejně tak některé kredity je možné využít jen na určité typy zboží či služeb.
Kredity není možné použít na nákup dárkových karet, dárkových poukazů, charitativních nabídek ani pobytů hrazených z FKSP.
Vše si můžete zkontrolovat ve svém účtu.
Naleznete zde i přehlednou historii využití svých kreditů.
Pokud máte na svém účtu více kreditů různého původu, uplatní se u objednávky v tomto pořadí:
Nejdříve se uplatní kredity, které mají nějaké omezení, na příklad na konkrétní kategorii, online termín, minimální částku objednávku nebo zemi destinace.
Pokud máte více druhů kreditů s nějakým omezením, nejdříve se uplatní ty s nejkratší platností.
Jako další se uplatní kredity bez omezení, opět nejdříve ty s nejkratší platností.
Benefitní body můžete získat od svého zaměstnavatele či partnera, pokud využívá služeb některé z benefitních společností.
Své body z benefitů si u nás můžete proměnit na kredity a zároveň si u nás můžete vyměnit i papírové poukázky. Více informací najdete zde: www.slevomat.cz/benefity.
1. Zvolte kategorii zážitku
Body z benefitního programu je potřeba nabít na konkrétní kategorii zážitků. Počet převedených kreditů najdete ve svém účtu.
2. Vyberte si svůj zážitek
Vybraný zážitek či dovolenou vložte do košíku pomocí tlačítka Koupit.
3. Přihlaste se k účtu
Pokud jste u nás už nakupovali, pravděpodobně budete přihlášeni. Pokud ne, přihlaste se s účtem, s nímž jste si nabili kredity.
4. Uplatněte kredity na objednávku
V objednávce nejprve zaškrtněte u volby způsobu platby „Uplatnit na tuto objednávku … kreditů“ a objednejte. Pokud máte kreditů dostatek, získáte objednávku zcela zdarma.
Kredity je možné využít na objednávku v minimální hodnotě 150 Kč. Pokud jste členem našeho Premium klubu, kredity je možné využít bez omezení minimální hodnotou objednávky.
Mrzí nás, že se vám kredity nepřipsaly. Ničeho se ale nebojte, společně je dohledáme.
Napište nám prosím:
- název Benefitů
- jméno a příjmení majitele bodů
- datum a čas převodu
- počet převedených bodů
- číslo Benefit kartičky
- e‑mail, na který jste body převáděli
- název společnosti, ve které pracujete
Jakmile nám napíšete potřebné informace, vaše ztracené benefity jistě najdeme.
Ano, benefitní dárkový poukaz lze zakoupit za benefitní body. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity/darkovy-poukaz
Najděte si nabídku, o kterou máte zájem. Ve spodní části nabídky naleznete tlačítko Benefity. Po kliknutí na toto tlačítko vyberte Vaši benefitní společnost. Poté budete přesměrováni na stránku pro převod benefitů. Na této stránce zvolíte přesný typ benefitů.
Na základě Vašich voleb Vám automaticky vybereme kategorii využití. Budete tak mít jistotu, že kredity převádíte na správnou kategorii a půjdou na Vámi zvolenou nabídku uplatnit.
Pokud máte na svém účtu více kreditů různého původu, uplatní se u objednávky v tomto pořadí:
Nejdříve se uplatní kredity, které mají nějaké omezení, na příklad na konkrétní kategorii, online termín, minimální částku objednávku nebo zemi destinace.
Pokud máte více druhů kreditů s nějakým omezením, nejdříve se uplatní ty s nejkratší platností.
Jako další se uplatní kredity bez omezení, opět nejdříve ty s nejkratší platností.
Registrace na Slevomatu vám poskytne řadu výhod.
Vytvořit účet si můžete na stránce Přihlášení. Registrace je opravdu rychlá, nechceme po vás žádná složitá hesla ani zbytečné údaje, využít můžete i rychlou registraci přes Google, Facebook nebo Seznam login.
Registrovat se můžete také prvním nákupem, účet si vytvoříte přímo v košíku.
Díky zákaznickému účtu na vás čeká plno akcí, slev a výhod. Na účet si můžete nahrát vaše zaměstnanecké benefity a pořídit si za ně třeba parádní pobyt nebo zážitek.
Přihlásit se do svého účtu můžete vždy na stránce Přihlášení.
Ve svém profilu naleznete všechny vaše objednávky, zakoupené vouchery (i ty, co již byly uplatněny), vaše kredity a jejich platnost, oblíbené nabídky a samozřejmě máte přístup k nastavení vašeho profilu – můžete si tak změnit heslo, nastavit si (či vypnout) e‑mailová upozornění, nastavit platební kartu apod.
Pro majitele iOS máme skvělou zprávu! Svůj zakoupený voucher si můžete přidat do Apple Wallet a mít ho tak po ruce stejně jako platební karty či jiné vstupenky. Voucher má přiřazen QR kód či čárový kód, takže jeho využití je snadné. Jakmile voucher využijete, z peněženky vám automaticky zmizí, aby vám nepřekážel při dalším používání Apple Wallet.
Nic se neděje, můžeme si vytvořit heslo nové. Zažádat o něj můžete na stránce Zapomenuté heslo.
Podívejte se na přehled našich dárkových poukazů.
Pro své blízké si můžete vybrat plastovou dárkovou kartičku, kterou vám doručíme v krásné obálce. Pokud chcete kartičku ihned, stavte se pro ni u nás na pobočce..
Také lze pořídit elektronický dárkový poukaz, který můžete mít v e‑mailu ještě dřív :)
Kredit z dárkového poukazu platí 12 měsíců od zakoupení voucheru. Můžete ho využít najednou nebo i postupně. A kdyby vám náhodou nevyužitý poukaz propadl, 1× do roka máte nárok na 100% refundaci. Členové Premium klubu dokonce až 5× za rok.
Jednoduše. Zde zadejte kód z dárkového poukazu. Částka se vám převede na kredity, za které můžete nakoupit cokoliv z naší nabídky (mimo dárkových karet, dárkových poukazů a charitativních nabídek).
Druhou možností je uplatnění dárkového poukazu v košíku v sekci platba, kde najdete tlačítko Uplatnit dárkový poukaz. Do tohoto pole vložte váš kód z dárkové karty. Kredity z dárkového poukazu budou ihned v plné výši připsány na váš účet. Můžete je využít okamžitě, nebo si je schovat pro další nákupy. Ani v tomto případě nelze kredity z dárkového poukazu využít na úhradu dalších dárkových poukazů a charitativních nabídek.
Na využití kreditu máte 12 měsíců od zakoupení. Nemusíte vyčerpat vše najednou, klidně se obdarovávejte postupně.
Pokud máte zájem o dárkové balení, vyberte si nabídku a klikněte na tlačítko Koupit. V nákupním košíku potom kliknete na políčko „Tohle kupuji jako dárek“. V dalším kroku kliknete na „Přidat dárkové balení“ a vyberete způsob doručení. Dále vyplníte doručovací údaje a můžete připsat i věnování.
Dárkové balení vám doručíme do 4 pracovních dnů od přijetí platby. U každého voucheru musíte přidat dárkového balení zvlášť, každý voucher se totiž tiskne samostatně.
Pokud chcete dárkové balení ihned, anebo potřebujete poradit s výběrem, zastavte se na naší pobočce.
Dárkové balení je možné objednat jen na zážitky a služby. Zboží posílají přímo naši partneři. Balení proto nelze objednat, pokud již není přímo součástí nabídky.
Naše dárkové balení si můžete zakoupit pro jakýkoliv voucher na služby nebo cestování (nikoliv na zboží). Výběr ze všech variant naleznete zde.
Dárková krabička je velká jako útlá kniha formátu A5.
Pokud si chcete dárkové balení prohlédnout naživo, anebo potřebujete poradit s výběrem, zastavte na naší pobočce.
Váš dárkový poukaz na zážitek vám připravíme do modrého nebo stříbrného balení. Vybírat můžete z těchto variant . Dle vašeho přání doplníme osobní věnování a pošleme na adresu dle zvolené dopravy.
Můžete ho mít třeba hned! Elektronický dárkový voucher se objeví do minuty od zakoupení ve vašem e‑mailu. Ve svém účtu mu můžete upravit dárkový vzhled – vybrat jiný hlavní obrázek nebo přidat věnování. A poté jej nasdílet tomu, komu jej chcete darovat. Zjistěte si vše o sdílení voucheru.
Pokud chcete darovat zážitek v našem krásném dárkovém balení, dejte nám, prosím, 4 pracovní dny, než ho vytiskneme, zabalíme a doručíme na vaši adresu pomocí Zásilkovny, případně 4–6 pracovních dní Českou poštou.
Další variantou doručení je DPD, a to buď na konkrétní adresu, nebo do výdejny. Pokud objednávku uhradíte ve dnech Po-Pá do 12:30, bude Vám zásilka doručena hned následující pracovní den po celé ČR.
Chcete dárkové balení ihned nebo potřebujete poradit s výběrem? Zastavte se na naší pobočce.
Sdílení voucheru je služba, díky které se obdarovaný vždy dozví všechny aktuální informace o svém poukazu.
Pokud někomu darujete poukaz, může si ho obdarovaný nasdílet zadáním čísla poukazu na této stránce.
Od této chvíle je už jen a jen jeho. Voucher uvidí (samozřejmě bez ceny) ve svém účtu na Slevomat.cz a my mu dáme vědět vždy, když se něco změní u poskytovatele zážitku či služby a upozorníme jej například i na blíží konec platnosti jeho poukazu. Vám pošleme informační e‑mail, o tom, kdo a kdy si poukaz nasdílel.
Zadejte kód voucheru, který jste dostali, na této stránce. Voucher bude od té chvíle nahraný na vašem účtu a my vás budeme pečlivě informovat o všech změnách i o případném konci platnosti poukazu. Kupující obdrží jen informační e‑mail, že jste si voucher nasdíleli do svého účtu.
Délku platnosti najdete v detailu každé nabídky. U cestování se snažíme nastavit vouchery s platností alespoň půl roku. Pro lokální služby, například kosmetická ošetření nebo wellness, je minimální platnost voucheru 3 měsíce. Svým blízkým ale také můžete pořídit univerzální dárkový poukaz, který má roční platnost od zakoupení a můžete s ním na Slevomatu koupit cokoliv. A kdyby vám voucher náhodou propadl, nezoufejte. Každý zákazník totiž může v plné výši refundovat 1× za rok, člen Premium klubu dokonce 5× za rok.
Zážitek nebo zboží nedoporučíme jako dárek jen tak. Musí splnit několik kritérií:
Má výborné hodnocení. Vaše průměrné hodnocení na Slevomatu je 4,7 hvězd z 5.
Je podle vašich nákupů oblíbené jako dárek.
Má dlouho platnost.
I my osobně musíme věřit, že by nás nebo naše blízké takový dárek potěšil.
Seznam těch nejlepších dárků najdete zde.
Můžete ho mít třeba hned! Elektronický dárkový voucher se objeví do minuty od zakoupení ve vašem e‑mailu. Ve svém účtu mu můžete upravit dárkový vzhled – vybrat jiný hlavní obrázek nebo přidat věnování. A poté jej nasdílet tomu, komu jej chcete darovat. Zjistěte si vše o sdílení voucheru.
Pokud chcete darovat zážitek v našem krásném dárkovém balení, dejte nám, prosím, 4 pracovní dny, než ho vytiskneme, zabalíme a doručíme na vaši adresu pomocí Zásilkovny, případně 4–6 pracovních dní Českou poštou.
Další variantou doručení je DPD, a to buď na konkrétní adresu, nebo do výdejny. Pokud objednávku uhradíte ve dnech Po-Pá do 12:30, bude Vám zásilka doručena hned následující pracovní den.
Nechcete čekat na doručení? Stavte se k nám pro zážitek v dárkovém balení osobně. Těšíme se na vás na naší pobočce.
Informace o doručení zboží najdete v detailu u každé nabídky. Liší se podle možností jednotlivých dodavatelů. Před Vánoci si prosím dejte raději větší rezervu, přepravní služby bývají tradičně přetížené. Pokud dárek nedorazí ve stanovený čas, kontaktujte prosím nejdřív dodavatele zboží, pak teprve naší zákaznickou péči. Děkujeme.
Pokud pobyt neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytnou odpovídající kompenzaci.
V případě, že se na místě problém nepodaří vyřešit k vaší spokojenosti, vyžádejte si písemné potvrzení s razítkem hotelu, že jste situaci řešili. Potvrzení společně s fotkami z místa nám nejdéle 7 dnů po konci pobytu zašlete skrze kontaktní formulář níže.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Pokud zájezd neprobíhá podle vašich představ, je potřeba, abyste situaci řešili na místě s personálem/delegátem, který zajistí co nejdříve nápravu nebo vám poskytne odpovídající kompenzaci. Dále je pak situaci nutné řešit přímo s cestovní kanceláří.
V případě, že se ani s cestovní kanceláří/agenturou nepodaří problém vyřešit k vaší spokojenosti, obraťte se na nás skrze kontaktní formulář níže. Nezapomeňte také přiložit komunikaci s CK/CA, fotografie a případné další dostupné dokumenty.
Nemusíte mít strach, že přijdete o své finance. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
V případě, že máte potíže s doručením vaší objednávky nebo jste zboží již převzali a nejste s ním spokojeni, je potřeba, abyste kontaktovali obchod, který vám zboží doručuje. Kontakt na prodejce naleznete vždy v souhrnu vaší objednávky. Pokud se vám nepodaří s prodejcem spojit či nenajdete společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, či telefonicky, velmi rádi vám pomůžeme. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu objednávky zpět v kreditech na váš účet Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde. Nepoužité zboží je možné do 14 dnů od převzetí balíku vrátit v rámci zákonné lhůty. Adresu a formulář pro vrácení zboží najdete na potvrzení objednávky v sekci „Moje nákupy“.
V případě, že se při využití služby objeví nějaký problém, řešte situaci na místě s poskytovatelem, který pro vás zajistí vhodnou nápravu. Pokud by se nepodařilo najít společné řešení, ozvěte se nám přes kontaktní formulář níže, nebo telefonicky do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému. Uděláme maximum pro to, abychom vám se vzniklou nepříjemností pomohli. V rámci naší Garance spokojenosti můžete získat část nebo celou hodnotu voucheru zpět v kreditech na váš účet na Slevomatu. Připsané kredity následně platí po dobu 6 týdnů. Více o čerpání kreditů najdete zde.
Premium klub je program pro naše věrné zákazníky, který jim přináší řadu výhod. Členové Premium klubu mohou oproti nečlenům využít:
- cashback až 10 %
- o 4 refundace voucherů ročně navíc, resp. k jedné refundaci ročně obdrží navíc členové klubu 1 bonusovou refundaci na každý kalendářní čtvrtrok (kvartál)
- přednostního vyřízení požadavků na lince zákaznické podpory
- kredity i na objednávky v hodnotě nižší než 150 Kč
Premium klub jsme pro naše věrné zákazníky spustili 1. listopadu 2021. Spuštěním Premium klubu se loučíme s naším předchozím věrnostním programem. Kredity z refundací provedených v rámci původního věrnostního programu (tedy před spuštěním Premium klubu) se řídí podmínkami platnými v den provedení refundace.
Jedná se o speciální nabídky, za jejichž zakoupení odměníme členy Premium Klubu tzv. cashbackem – vrácením části uhrazené částky formou kreditů na váš účet na Slevomatu. Tyto nabídky jsou pouze pro členy Premium klubu označeny speciálním štítkem „Cashback“. Pokud si voucher z takto označené nabídky zakoupíte, obdržíte na svůj účet tzv. „premium kredity“. Tyto kredity se připíší automaticky 15 dní po zaplacení částky za voucher a jejich platnost je 3 měsíce.
Pokud je voucher stornován v rámci zákonné lhůty 14 dní od zaplacení, kredity připsány nebudou.
Refundace je výhoda, kterou Slevomat nabízí svým zákazníkům. Pokud vám voucher propadne, můžeme vám jeho hodnotu vrátit zpět ve formě kreditů na váš účet. Voucher nesmí být uplatněný, rezervovaný, ohodnocený nebo zakoupený přes program FKSP. Refundaci můžete využít 7–30 dní po konci jeho platnosti a můžete ji provést sami ve vašem profilu na Slevomatu. Platnost kreditů z refundace je 6 týdnů.
Každý zákazník Slevomatu může 100% refundovat 1 voucher ročně. Pokud jste členem Premium klubu, obdržíte navíc 1 bonusovou refundaci na každý kalendářní čtvrtrok. Celkově tak budete mít možnost refundovat 5× za rok jeden voucher (1× v každém kvartálním období + 1× kdykoliv během roku). Počet zbývajících refundací naleznete ve svém profilu.
Refundaci může provést vždy pouze kupující, kredity z refundace se připíší na účet kupujícího (nikoliv obdarovaného).
Kredity z refundací provedených v rámci původního věrnostního programu (tedy před spuštěním Premium klubu) se řídí podmínkami platnými v den provedení refundace.
Máme skvělou zprávu – můžete! Stačí si ho přidat do Apple Wallet tak, jak jste zvyklí a mít tak voucher po ruce stejně jako vaše letenky, vstupenky či jiné dokumenty. Pokud se přiblížíte k místu uplatnění, voucher se vám sám připomene. Po jeho uplatnění nebo vypršení platnosti se navíc sám z Apple Wallet odstraní, aby nezabíral místo dalším zážitkům.
Samozřejmě, žádný problém! Svůj voucher si otevřete na telefonu s Androidem (najdete ho v sekci „Moje nákupy“) a jednoduše si ho přidejte do Google Passes. Svůj voucher budete mít vždy po ruce!
Nejedná se o chybu, ale pouze o geolokační schopnost voucheru. Pokud se přiblížíte k místu uplatnění, voucher se sám zobrazí na zamčené obrazovce.
Jestliže chcete tuto funkci vypnout, postupujte podle následujících kroků:
1. Otevřete aplikaci Peněženka (Apple Wallet) – je potřeba otevřít voucher v aplikaci, nikoli dvojklikem na boční tlačítko
2. Vyhledejte voucher, u kterého chcete geolokaci vypnout
3. V pravém horním rohu zvolte ikonku tří teček
4. Vypněte volbu “Na zamčené obrazovce”
Chcete někomu udělat radost, ale bojíte se, že se mu dárkem netrefíte do vkusu. Z toho důvodu máte možnost v košíku přikoupit službu Výměna dárku. Pokud si tuto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informaci, že je možné voucher do 2 měsíců od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) vyměnit. Kredity ve stejné výši budou připsány na jeho účet a budou platné 1 měsíc.
Vyberte voucher, který chcete koupit a v košíku zaškrtněte Kupuji jako dárek. V tento moment se vám zobrazí políčko Přikoupit možnost výměny dárku, které je taktéž potřeba zaškrtnout.
Pokud vyberete dárek kategorie Cestování, vyjde vás služba výměny na fixní částku 150 korun a navíc 1 % z hodnoty voucheru.
Zakoupíte-li jako dárek voucher z jiných kategorií, například Krása a relax nebo Restaurace a bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výměny dárku na fixní částku 45 Kč a navíc 0,75 % z celkové hodnoty voucheru.
Nemusíte se obávat, celkovou částku v košíku automaticky spočítáme za vás a vy se rozhodnete, jestli si službu výměny objednáte.
Pokud tuto službu přikoupíte, obdarovaný bude mít 2 měsíce od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vyměnil. Pokud se rozhodne ji využít, budou mu připsány kredity ve stejné výši, které jsou platné 1 měsíc.
Pokud kupujete několik voucherů a chcete mít možnost výměny všech, je potřeba ke každému voucheru službu přikoupit. Služba je vázaná na konkrétní voucher, ke kterému byla koupena.
Službu nelze zakoupit a využít na nabídky, které jsou vázané na termín. Dále ji nelze využít u nákupu zboží, dárkových karet a FKSP pobytů.
Službu nelze zakoupit za benefitní body.
Tuto službu bohužel nelze využít na:
- Nabídky s termínem
- Zboží
- Dárkové karty
- FKSP (Fond kulturních a sociálních potřeb)
V první řadě je potřeba obdarovanému voucher nasdílet. To může udělat jak kupující zde, tak obdarovaný zde. Stačí zadat kód poukazu. Následně obdarovaný uvidí voucher na svém účtu na Slevomat.cz.
Pokud se obdarovaný rozhodne poukaz vyměnit, nalezne jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/ Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Nejprve je potřeba nahrát voucher na váš účet, to uděláte zde. Stačí zadat kód poukazu.
Pokud chcete poukaz vyměnit, naleznete jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na váš účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Pokud mají kredity omezení na určitou kategorii, tak byl původní voucher hrazen benefitními kredity. Po výměně jsou kredity opět omezeny na danou kategorii, která byla zvolena při převodu.
Tlačítko by mělo být na vašem profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Pokud tlačítko nevidíte, ujistěte se, že: ▪ Voucher byl zakoupen s možností výměny dárku ▪ Voucher nemá rezervovaný termín ▪ Od zaplacení voucheru neuběhlo více než 2 měsíce ▪ Výměna již nebyla jednou provedena ▪ Neskončila platnost voucheru Pokud je vše výše dodrženo a voucher vám i tak nejde vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu na +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme. |
Každý voucher má jiné podmínky, při kterých lze změnit rezervace jeho termínu. Zakoupené vouchery naleznete na svém účtu v záložce Moje nákupy. U každého voucheru je tlačítko Informace k uplatnění voucheru. Po kliknutí se zobrazí konkrétní voucher, v jehož spodní části naleznete sekci Storno podmínky.
Pokud budete chtít změnit váš termín, kontaktujte nás přes formulář níže. Celý proces urychlí, pokud do této zprávy uvedete nový preferovaný termín.
V první řadě je vhodné ověřit storno podmínky vašeho voucheru. Zakoupené vouchery naleznete na svém účtu v záložce Moje nákupy. U každého voucheru je tlačítko Informace k uplatnění voucheru. Po kliknutí se zobrazí konkrétní voucher, v jehož spodní části naleznete sekci Storno podmínky.
Pokud budete chtít změnit váš termín, kontaktujte nás přes formulář níže. Celý proces urychlí, pokud do této zprávy uvedete nový preferovaný termín.
Pokud je žádost urgentní (například z důvodů končící lhůty, ve které lze termín změnit) je vhodné zavolat na +420 222 745 354. Naše zákaznická podpora vám ráda pomůže!
Chcete někomu udělat radost, ale bojíte se, že se mu dárkem netrefíte do vkusu. Z toho důvodu máte možnost v košíku přikoupit službu Výměna dárku. Pokud si tuto službu zvolíte, tak obdarovaný obdrží informaci, že je možné voucher do 2 měsíců od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) vyměnit. Kredity ve stejné výši budou připsány na jeho účet a budou platné 1 měsíc.
Veškeré informace naleznete zde.
Vyberte voucher, který chcete koupit a v košíku zaškrtněte Kupuji jako dárek. V tento moment se vám zobrazí políčko Přikoupit možnost výměny dárku, které je taktéž potřeba zaškrtnout.
Pokud vyberete dárek kategorie Cestování, vyjde vás služba výměny na fixní částku 150 korun a navíc 1 % z hodnoty voucheru.
Zakoupíte-li jako dárek voucher z jiných kategorií, například Krása a relax nebo Restaurace a bary či Zážitky a zábava, vyjde vás služba výměny dárku na fixní částku 45 Kč a navíc 0,75 % z celkové hodnoty voucheru.
Nemusíte se obávat, celkovou částku v košíku automaticky spočítáme za vás a vy se rozhodnete, jestli si službu výměny objednáte.
Pokud tuto službu přikoupíte, obdarovaný bude mít 2 měsíce od zaplacení (v rámci platnosti voucheru) na to, aby voucher vyměnil. Pokud se rozhodne ji využít, budou mu připsány kredity ve stejné výši, které jsou platné 1 měsíc.
Pokud kupujete několik voucherů a chcete mít možnost výměny všech, je potřeba ke každému voucheru službu přikoupit. Služba je vázaná na konkrétní voucher, ke kterému byla koupena.
Službu nelze zakoupit a využít na nabídky, které jsou vázané na termín. Dále ji nelze využít u nákupu zboží, dárkových karet a FKSP pobytů.
Službu nelze zakoupit za benefitní body.
Tuto službu bohužel nelze využít na:
|
V první řadě je potřeba obdarovanému voucher nasdílet. To může udělat jak kupující zde, tak obdarovaný zde. Stačí zadat kód poukazu. Následně obdarovaný uvidí voucher na svém účtu na Slevomat.cz.
Pokud se obdarovaný rozhodne poukaz vyměnit, nalezne jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/ Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Nejprve je potřeba nahrát voucher na váš účet, to uděláte zde. Stačí zadat kód poukazu.
Pokud chcete poukaz vyměnit, naleznete jej u sebe v profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Zde stačí zvolit možnost Vyměnit dárek a kredity budou v plné výši připsány na váš účet. Tato akce je nezvratná.
Možnost výměny bude aktivní 2 měsíce od zakoupení voucheru, avšak maximálně po dobu jeho platnosti.
Kredity mají platnost 1 měsíc.
Pokud mají kredity omezení na určitou kategorii, tak byl původní voucher hrazen benefitními kredity. Po výměně jsou kredity opět omezeny na danou kategorii, která byla zvolena při převodu.
Tlačítko by mělo být na vašem profilu v sekci Objednávky/Darované/Pro mě/Vyměnit dárek. Pokud tlačítko nevidíte, ujistěte se, že: ▪ Voucher byl zakoupen s možností výměny dárku ▪ Voucher nemá rezervovaný termín ▪ Od zaplacení voucheru neuběhlo více než 2 měsíce ▪ Výměna již nebyla jednou provedena ▪ Neskončila platnost voucheru Pokud je vše výše dodrženo a voucher vám i tak nejde vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu na +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme. |
Za zkratkou FKSP se skrývá Fond Kulturních a Sociálních Potřeb, nazývaný také sociální fond. Tím disponují všechny státní a příspěvkové organizace a používají ho pro blaho svých zaměstnanců. Na Slevomatu ho nyní můžete využít v kategorii Cestování, odpočinout si tak od pracovních povinností a načerpat na cestách novou energii.
Veškeré informace k čerpání naleznete zde.
Vybírat můžete z celé FKSP nabídky.
Pokud vám nabídka nestačí, můžete se podívat na variantu FKSP poukazu, díky kterému můžete vybírat z celé kategorie cestování!
Pokud potřebujete mít garantovaný termín, vybírejte vouchery s online termínem.
1, Vybíráte z FKSP nabídky.
2, Zvolíte možnost pobytu s termínem. V košíku zaškrtnete „Potřebuji doklad pro FKSP“ Ve formuláři vyplníte všechny údaje, které vyžaduje váš zaměstnavatel.
3, Zakoupíte pobyt standardním způsobem.
4, Zašlete fakturu svému zaměstnavateli. Zálohovou fakturu budete mít k dispozici ihned po dokončení nákupu. Jakmile zálohu uhradíte, budete mít k dispozici také daňový doklad.
5, Ihned po obdržení platby od zaměstnavatele, vracíme vaši zálohu zpět.
Poznámku v dokladech můžete sami kdykoliv změnit tak, aby vyhovovala potřebám vašeho zaměstnavatele.
Všechny informace najdete zde.
1, Vybíráte jen z FKSP nabídek bez termínu. V košíku zaškrtnete „Potřebuji doklad pro FKSP“. Ve formuláři vyplníte všechny údaje, které vyžaduje váš zaměstnavatel.
2, Zakoupíte pobyt standardním způsobem.
3, Zašlete fakturu svému zaměstnavateli. Zálohovou fakturu budete mít k dispozici ihned po dokončení nákupu.
4, Vybíráte termín. Jakmile váš zaměstnavatel zaplatí, budete mít k dispozici daňový doklad a také kód pro rezervaci pobytu. S poskytovatelem ubytování si domluvte konkrétní termín, přesný postup najdete vždy u nabídky i na voucheru v části „Jak uplatnit“.
Poznámku v dokladech můžete sami kdykoliv změnit tak, aby vyhovovala potřebám vašeho zaměstnavatele.
Všechny informace najdete zde.
1, Vyberte svou benefitní kartu (Edenred, Pluxee, Up) a kategorii, na kterou budete FKSP čerpat.
2, Přehrajte si na Slevomat benefitní kredity. Můžete převést všechny nebo jen část vašich kreditů. Je to stejně snadné jako platba klasickou platební kartou.
3, Vyberte si cokoliv z pestré nabídky. Nabídka se vždy liší podle typu FKSP benefitní karty, kterou vám dal zaměstnavatel k dispozici. Kredity použijete v košíku při placení, bez obav si můžete pořídit i cokoliv dražšího, zbytek ceny zaplatíte klasickou platbou.
Veškeré informace najdete zde.
1, Zvolíte hodnotu poukazu. Vybrat můžete předvolenou nebo jakoukoliv vlastní hodnotu.
2, Objednáváte na zaměstnavatele. V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Fakturu i daňový doklad předáte zaměstnavateli a jakmile zaplatí, máte ihned k dispozici kód pro nabití kreditů. Splatnost faktury je 30 dní.
3, Vybíráte dovolenou a pobyty. Kód z dárkového poukazu zadáte na této stránce a pak už se vám daná částka nahraje ve formě kreditů na váš účet ve Slevomatu. Od této chvíle si už můžete pořídit cokoliv z naší nabídky cestování.
100 kreditů = 100 Kč.
Veškeré informace naleznete zde.
Tip: Zálohovou fakturu i daňový doklad (pokud jste již zaplatili) najdete také ve vašem profilu v sekci Moje nákupy – Objednávky.