Kategorie

Zeptejte se nás na cokoliv

Nejčastější dotazy vzhledem k vládním nařízením

Všechny informace a odpovědi na vaše otázky najdete v článku
Co v současné situaci dělat, když máte voucher ze Slevomat.cz

Pro zákazníky

podpora@slevomat.cz

+420 222 745 354
Po–Pá 8:00–21:00

Omlouváme se, kvůli situaci ohledně koronaviru máme telefonní linku dočasně mimo provoz. Můžete nás kontaktovat na e-mailu podpora@slevomat.cz. Děkujeme za pochopení


Pobočka Slevomat

AFI Karlín, budova B - přízemí
Pernerova 691/42
Praha 8 - Karlín
Dočasně uzavřena

Zjistit více o pobočce

Pro firmy - vystavte si nabídku

Z důvodu množících se dotazů kontaktujte svého obchodního zástupce nebo nás kontaktujte přes email konzultant@slevomat.cz. Pro zákazníky funguje podpora na emailu podpora@slevomat.cz.

Kancelář a korespondenční adresa

Slevomat.cz
Pernerova 691/42
186 00 Praha 8 – Karlín


Základní údaje o společnosti

Slevomat.cz, s.r.o.
IČO: 24698059
DIČ: CZ24698059
Číslo účtu: 238400856/0300

Sídlo: Pernerova 691/42, 186 00 Praha 8 – Karlín Zapsaná v: Obchodní rejstřík vedený Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 166961 

Časté dotazy

Nejčastější dotazy vzhledem k vládním nařízením

Všechny informace a odpovědi na vaše otázky najdete v článku
Co v současné situaci dělat, když máte voucher ze Slevomat.cz

Nepřišel vám voucher nebo heslo?

Zkontrolujte prosím, zda vám e‑mail nepřišel do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Vaše vouchery také najdete po přihlášení v sekci Mé nákupy.

Nebyli jste spokojeni s využitou nabídkou?

Ať už se to týkalo služby nebo zboží, doporučujeme obrátit se na samotného prodejce. Ten vám vždy pomůže nejlépe, o dané službě či produktu ví totiž nejvíce. Neproběhla reklamace dle vašich představ? Napište nám, spokojenost garantujeme.
Více o garanci spokojenosti

Uniklo nám něco? Máte nějaké přání?

Kája Kristýna Naše zákaznická péče funguje jako dobře promazaný stroj, ale samozřejmě se může stát, že nám něco uniklo. Pak jsou tu naše perly zákaznické péče – dvě velvyslankyně Kája a Týna, které s úsměvem na tváři poradí a najdou to nejlepší řešení přímo pro vás. Můžete na ně navíc narazit i v terénu, jak rozdávají radost lidem dál. Na váš e‑mail se těší na velvyslanec@slevomat.cz

Jak můžu získat a uplatnit kredity?

Kredity můžete využít ke koupi jakékoli nabídky. 100 kreditů = 100 Kč.
S pomocí kreditů tak můžete nabízenou slevu ještě zvýšit. Nebo jimi zaplatit celý voucher. Kredity získáte za různou aktivitu a ve speciálních akcích.
Více o kreditech

Časté dotazy

Kdy a kam mi přijde voucher?
Je u vás platba kartou bezpečná?
Omylem jsem zaslal nesprávnou částku. Co teď?
Zaslal(a) jsem platbu se špatným variabilním symbolem, nevadí?
Proč je dobré sdílet voucher s obdarovaným?
Zapomněl(a) jsem heslo, můžete mi ho poslat?
Chci zboží vrátit nebo reklamovat. Jak na to?
Potřebujete fakturu?
Potřebujete zálohovou (proforma) fakturu?
Objednávka se nezdařila, ale kredity se mi strhly. Co s tím?
Je moje heslo u vás uloženo bezpečně?

Všechny dotazy