S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Nedaří se mi dokončit objednávku.

Může se jednat o problém s platební metodou. Ověřte, zda máte povolené platby na internetu a zároveň nastavené dostatečně vysoké limity pro tyto platby.

Pokud by se vám ani nadále nedařilo objednávku dokončit, neváhejte nás kontaktovat. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nemohu najít svůj voucher.

Zakoupený voucher je možné vždy najít i pro přihlášení ke svému profilu v sekci Moje nákupy. Přihlášení ke správné e‑mailové adrese můžete ověřit v nastavení Osobního profilu. Pokud e‑mail s voucherem nemůžete ani přesto najít, doporučujeme zkontrolovat složku Spam, hromadnou poštu, či složku Promo akce.

Voucher v elektronické podobně zasíláme na zadanou e‑mailovou adresu okamžitě po připsání vaší platby. U většiny platebních metod připsání platby trvá zpravidla do 5 minut. U bankovního převodu může přijetí platby trvat až 4 dny. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita