Spolupracujte s námi a dejte o sobě vědět

Umíme přivést zákazníky silným značkám i novým firmám

Varianty spolupráce

Žádné počáteční náklady, poplatek se počítá z hodnoty využitých voucherů

Standard 25 %

  • Až 50 000 oslovených uživatelů
  • Tým odborníků
  • Možnost rezervačního či objednávkového systému

Kde se vaše akce zobrazí

  • Všechny nabídky a jednotlivé kategorie podle typu akce na Slevomat.cz
  • Newsletter Slevomat Můj  – ukázka
  • Textový odkaz u denní akce
  • Newsletter Všechny nové nabídky
  • Hlavní strana Slevomat.cz první den prezentace nabídky na internetu
  • Reklama na Google, Seznam a Facebook s garantovaným oslovením minimálně 100 000 zákazníků

Poplatek je bez DPHpočítá se z hodnoty využitých voucherů.

Premium 30 %

  • Až 250 000 oslovených uživatelů
  • Tým odborníků
  • Možnost rezervačního či objednávkového systému

Kde se vaše akce zobrazí

  • Všechny nabídky a jednotlivé kategorie podle typu akce na Slevomat.cz
  • Newsletter Slevomat Můj  – ukázka
  • Textový odkaz u denní akce  – ukázka
  • Textový odkaz v newsletteru Všechny nové nabídky – ukázka
  • Hlavní strana Slevomat.cz první den prezentace nabídky na internetu
  • Reklama na Google, Seznam a Facebook s garantovaným oslovením minimálně 100 000 zákazníků

Poplatek je bez DPHpočítá se z hodnoty využitých voucherů.

Extra 40 %

  • Více než 300 000 oslovených uživatelů
  • Tým odborníků
  • Možnost rezervačního či objednávkového systému

Kde se vaše akce zobrazí

  • Všechny nabídky a jednotlivé kategorie podle typu akce na Slevomat.cz
  • Newsletter Slevomat Můj  – ukázka
  • Textový odkaz u denní akce  – ukázka
  • Banner v newsletteru Všechny nové nabídky – ukázka
  • Hlavní strana Slevomat.cz první den prezentace nabídky na internetu
  • Reklama na Google, Seznam a Facebook s garantovaným oslovením minimálně 100 000 zákazníků

Poplatek je bez DPHpočítá se z hodnoty využitých voucherů.

Chci se stát partnerem

Zajímají vás individuální podmínky propagace? Zavolejte nám

+420 222 745 342

Po–Pá 9:00–17:00

Jak to přesně funguje

  1. Řeknete nám o své akci

    Nezávazně nám zavoláte nebo napíšete pomocí formuláře a popíšete svou akci (ozveme se vám nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího přijetí).
  2. Vše spolu probereme

    Probereme, jak by mohla nabídka vypadat, provedeme vás jejím vytvořením a poradíme vám i s další propagací a tvorbou ceny, aby byla vaše akce úspěšná. K dispozici vám bude náš obchodní konzultant, na kterého se budete moci kdykoliv obrátit.
  3. Nabídku zkontrolujete

    Zkontrolujete, jestli je nabídka podle vašich představ. Teprve poté ji zveřejníme v domluvený den na webu Slevomat.cz i v mobilní aplikaci.
  4. Vyúčtování probíhá 3× měsíčně

    na základě toho, že zákazník službu využije a vy voucher uplatníte. Poplatek odečteme automaticky, nevystavujete nám žádné faktury.

Tipy pro zvýšení prodejnosti

Chci se stát partnerem

+420 222 745 342

Po–Pá 9:00–17:00

Reference od našich partnerů

Pomáháme jim už přes 8 let

Petr Pavlacký

ředitel Aqualand Moravia

Aqualand Moravia je největší aquapark v ČR. Jeho denní kapacita je několik tisíc osob. To sebou logicky nese výkyvy návštěvnosti v době sezony a mimo ni. Spolupráce se společností Slevomat nám zabezpečuje, že v době mimo sezony umíme efektivně oslovit širokou skupinu možných návštěvníků, a to i mimo naše tradiční regiony. Díky tomu dokážeme lépe rozprostřít návštěvnost po dobu celého roku.

Martin Dorotík

marketingový ředitel Baťa

Snažili jsme se zacílit na skupinu spotřebitelů, která k nám primárně nechodí. Díky pozici serveru Slevomat jsme byli schopni v krátkém časovém úseku oslovit naší nabídkou velkou část této populace. Navíc v období, kdy obuv není primárním zájmem nakupujících.

Očekáváme, že spolupráce se pozitivně odrazí na návštěvnosti prodejen a e‑shopu a samozřejmě i zvýšenou konverzí.

Jak jsme jim pomohli

Baťa: Více než 300 000 oslovených a 19 000 nakupujících zákazníků

Rovnoměrné zacílení jako základ vysokých prodejů:

Sleva 30 % na veškerou obuv platila ve všech kamenných pobočkách i na e‑shopu, proto jsme nabídku spustili po celé České republice.

Zákazníci tak nakupovali zboží ve všech regionech bez výjimky, většina (60 %) z nich byla z Prahy. Akci jsme cílili také na všechny věkové kategorie.

Spolupráce s Baťou v číslech:

  • 129 000 návštěvníků si zobrazilo nabídku přímo na Slevomatu
  • 18 494 zákazníků si koupilo voucher
  • 700 000 zákazníků se o kampani dozvědělo v newsletteru
  • 250 000 uživatelů jsme oslovili na Facebooku
  • 200 000 lidí si zobrazilo upoutávku na akci v reklamních sítích
  • 150 000 krát si lidé zobrazili banner akce na Seznam.cz
  • 11 dní běžela kampaň na webu Slevomatu
  • 30 dní mohli zákazníci voucher využít a obuv nakoupit

Vladimír Žitný

The One Wellness Club

5 let spolupráce se Slevomat.cz nám přinesla:

S - Spolehlivého partnera, který dodržuje své závazky. L - Lákavé příležitosti propagovat firmu, i jinak než přes slevové akce. E - Evaluace našich služeb našimi zákazníky nás rozvíjí a posouvá dál. V - Velké množství nových klientů z různých skupin obyvatelstva. O - Obdivuhodný přístup obchodního partnera (paní Poloková), s kterým vždy rád jednám. M - Marketing, který zaručeně funguje! A - Administrátorské prostředí, které je jednoduché na ovládání a velice přínosné ohledně informací prodejů apod. T – Tlačit náš business dopředu a rozvíjet se.

S – L – E – V – O – M – A – T

Jiří Černý

výkonný ředitel Medovník original

Slevomat nám pomohl se silným marketingovým zásahem a pozitivně nás překvapil i počet nakupujících. Více než 1 500 zákazníků jsme opravdu nečekali.

Michal Coufal

jednatel Endyho služby

Chtěl jsem silný a stabilní portál. Po zralé úvaze, jsem vybral právě Slevomat a jsem tomu velice rád. Od samého začátku se mi věnuje pan Vacek, který mi vždy vše vysvětlí, a i když se na něj obrátím se žádostí o pomoc, vždy je ochotný a milý.

Ing. Tomáš Káva, MBA

ředitel Hotelu Millenium

Marketingový přínos naší spolupráce je obrovský. Hotely, které rádi spolupracují s tuzemskou klientelou, mají díky Slevomat.cz zajištěnou skvělou propagaci a tím dokáží prodat více služeb, které nabízejí. Serióznost a zejména platební morálka Slevomat.cz vůči partnerům je absolutně prvotřídní a tím mohu za nás jednoznačně za spolupráci poděkovat. Jen tak dále.

Jakub Fiala

jednatel Kopi Luwak

Zážitková prodejna kávy a čajů Kopi Luwak je známá především obyvatelům Brna. Potřebovali jsme rozšířit povědomí po celé republice prostřednictvím e‑shopu. Pokud bychom chtěli dosáhnout cíle sami, náklady na propagaci by byly neúměrně vysoké. Díky marketingové síle Slevomatu jsme získali objednávky od zákazníků z celé České republiky a splnil se pro nás i druhý cíl: zvýšení povědomí o celé šíři sortimentu našeho obchodu.

Jak jsme jim pomohli

Marketingová podpora na míru s vysokým zásahem

Marketingová podpora na míru s vysokým zásahem

Po domluvě se společností Kopi Luwak získala akce speciální marketingovou podporu, díky které se na stránku nabídky podívalo téměř 13 000 lidí, přičemž běžný počet pro tento sortiment je 1 000 zobrazení.

Newsletter jsme poslali na 1 100 000 zákazníků. Odeslán byl tedy nejen 400 000 zákazníků, kteří se zajímají o nejnovější nabídky v kategorii zboží, ale také na 200 000 pražských odběratelů nejprodávanějších nabídek a na 500 000 zákazníků vybraných pro speciální newsletter informující o bonusech za nákup.

Spolupráce s Kopi Luwak v číslech:

  • 12 959 návštěvníků si zobrazilo nabídku přímo na Slevomatu
  • 914 zákazníků si koupilo voucher
  • 1 100 000 zákazníků se o kampani dozvědělo v newsletteru
  • 50 000 uživatelů jsme oslovili na Facebooku
  • 400 000 lidí si zobrazilo upoutávku na akci v reklamních sítích
  • 10 000 krát si lidé zobrazili banner akce na Seznam.cz
  • 19 dní běžela kampaň na webu Slevomatu
Zpět Vpřed

Kontaktujte nás

Stručně popište plánovanou nabídku, ať se připravíme předem a ušetříme váš čas. Ozveme se vám nejpozději do 2 pracovních dní.

Nebo vyplňte formulář

Nejčastější dotazy

Co mám udělat pro to, aby byla moje nabídka schválena?

Marketingový poplatek za propagační akci: co vše za něj dostanu a jak se stanovuje?

Jaký je náš smluvní vztah?

Kdy dostanu peníze?

Jaké jsou mé nejdůležitější povinnosti, pokud u vás vytvořím akci?

Jak přesně zákazník uplatňuje voucher?

Co se stane, když zákazník voucher nevyužije?

Kontakt

Volat můžete v pracovní době

Po–Pá 9:00–17:00

+420 222 745 342

Děkujeme, brzy vám zavoláme.