Postavíme vaše podnikání na nohy!

Ochromil koronavirus váš byznys? Pomůžeme vám prodávat i v tomto těžkém období. Využijte sílu značky Slevomat, milionovou návštěvnost našich stránek a zkušenosti odborníků na online prodej. S nemocí si nakonec vědci poradí, s ekonomikou si musíme pomoci sami.

Proč se stát naším partnerem?

Vaše nabídka bude vidět

Vaše nabídka bude vidět

Na Slevomatu nakoupí každý rok přes 800 tisíc zákazníků. Patříme k největším on-line inzerentům u nás a máme přes 10 let zkušeností. V našich newsletterech si o vás může přečíst 2,5 milionu lidí a na Facebooku vás uvidí 400 tisíc fanoušků.

Postará se o vás tým profesionálů

Postará se o vás tým profesionálů

Během spolupráce se vám bude věnovat hned několik lidí. Obchodní zástupce s vámi vše domluví tak, abyste byli spokojeni, deals manažeři se postarají, aby byla nabídka dobře poskládaná, textaři a grafici jí dají tu správnou prodejní podobu.

Neplatíte nic předem

Neplatíte nic předem

Na Slevomatu nevedeme žádné vstupní poplatky. Rozdělíte se s námi pouze o provizi za přivedené zákazníky. Zdarma vaši nabídku sestavíme, pomůžeme s napsáním textů i vytvořením grafiky. Pak ji ukážeme všem, kteří by o ni mohli mít zájem.

Co při spolupráci s námi získáte?

Úvodní konzultaci

Náš obchodník společně s vámi připraví a nastaví funkční obchodní model.

Vytvoření prezentace nabídky

Grafici a textaři vám zdarma pomohou vytvořit prodejní prezentaci na web Slevomat.cz

Speciální propagaci

Představíme vám možnosti natočení videa, umístění nabídky v newsletterech, na sociálních sítích apod.

Užitečnou zpětnou vazbu

Po skončení budete mít k dispozici vyhodnocení akce a zároveň začnete dostávat recenze zákazníků. Díky těmto cenným informacím zjistíte své silné stránky a také získáte podněty, na čem zapracovat.

Varianty spolupráce

Žádné počáteční náklady, poplatek se počítá z hodnoty využitých voucherů

Standard 25 %

  • Až 50 000 oslovených uživatelů
  • Tým odborníků
  • Možnost rezervačního či objednávkového systému

Kde se vaše akce zobrazí

  • Všechny nabídky a jednotlivé kategorie podle typu akce na Slevomat.cz
  • Newsletter Slevomat Můj  – ukázka
  • Textový odkaz u denní akce
  • Newsletter Všechny nové nabídky
  • Hlavní strana Slevomat.cz první den prezentace nabídky na internetu
  • Reklama na Google, Seznam a Facebook s garantovaným oslovením minimálně 100 000 zákazníků

Poplatek je bez DPHpočítá se z hodnoty využitých voucherů.

Premium 30 %

  • Až 250 000 oslovených uživatelů
  • Tým odborníků
  • Možnost rezervačního či objednávkového systému

Kde se vaše akce zobrazí

  • Všechny nabídky a jednotlivé kategorie podle typu akce na Slevomat.cz
  • Newsletter Slevomat Můj  – ukázka
  • Textový odkaz u denní akce  – ukázka
  • Textový odkaz v newsletteru Všechny nové nabídky – ukázka
  • Hlavní strana Slevomat.cz první den prezentace nabídky na internetu
  • Reklama na Google, Seznam a Facebook s garantovaným oslovením minimálně 100 000 zákazníků

Poplatek je bez DPHpočítá se z hodnoty využitých voucherů.

Extra 40 %

  • Více než 300 000 oslovených uživatelů
  • Tým odborníků
  • Možnost rezervačního či objednávkového systému

Kde se vaše akce zobrazí

  • Všechny nabídky a jednotlivé kategorie podle typu akce na Slevomat.cz
  • Newsletter Slevomat Můj  – ukázka
  • Textový odkaz u denní akce  – ukázka
  • Banner v newsletteru Všechny nové nabídky – ukázka
  • Hlavní strana Slevomat.cz první den prezentace nabídky na internetu
  • Reklama na Google, Seznam a Facebook s garantovaným oslovením minimálně 100 000 zákazníků

Poplatek je bez DPHpočítá se z hodnoty využitých voucherů.

Reference od našich partnerů

Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci a dobrých vztazích

Jakub Fiala

jednatel Kopi Luwak

Zážitková prodejna kávy a čajů Kopi Luwak je známá především obyvatelům Brna. Potřebovali jsme rozšířit povědomí po celé republice prostřednictvím e‑shopu. Pokud bychom chtěli dosáhnout cíle sami, náklady na propagaci by byly neúměrně vysoké. Díky marketingové síle Slevomatu jsme získali objednávky od zákazníků z celé České republiky a splnil se pro nás i druhý cíl: zvýšení povědomí o celé šíři sortimentu našeho obchodu.

Jak jsme jim pomohli

Marketingová podpora na míru s vysokým zásahem

Marketingová podpora na míru s vysokým zásahem

Po domluvě se společností Kopi Luwak získala akce speciální marketingovou podporu, díky které se na stránku nabídky podívalo téměř 13 000 lidí, přičemž běžný počet pro tento sortiment je 1 000 zobrazení.

Newsletter jsme poslali na 1 100 000 zákazníků. Odeslán byl tedy nejen 400 000 zákazníků, kteří se zajímají o nejnovější nabídky v kategorii zboží, ale také na 200 000 pražských odběratelů nejprodávanějších nabídek a na 500 000 zákazníků vybraných pro speciální newsletter informující o bonusech za nákup.

Spolupráce s Kopi Luwak v číslech:

  • 12 959 návštěvníků si zobrazilo nabídku přímo na Slevomatu
  • 914 zákazníků si koupilo voucher
  • 1 100 000 zákazníků se o kampani dozvědělo v newsletteru
  • 50 000 uživatelů jsme oslovili na Facebooku
  • 400 000 lidí si zobrazilo upoutávku na akci v reklamních sítích
  • 10 000 krát si lidé zobrazili banner akce na Seznam.cz
  • 19 dní běžela kampaň na webu Slevomatu

Vladimír Žitný

The One Wellness Club

5 let spolupráce se Slevomat.cz nám přinesla:

S - Spolehlivého partnera, který dodržuje své závazky. L - Lákavé příležitosti propagovat firmu, i jinak než přes slevové akce. E - Evaluace našich služeb našimi zákazníky nás rozvíjí a posouvá dál. V - Velké množství nových klientů z různých skupin obyvatelstva. O - Obdivuhodný přístup obchodního partnera (paní Poloková), s kterým vždy rád jednám. M - Marketing, který zaručeně funguje! A - Administrátorské prostředí, které je jednoduché na ovládání a velice přínosné ohledně informací prodejů apod. T – Tlačit náš business dopředu a rozvíjet se.

S – L – E – V – O – M – A – T

Petr Pavlacký

ředitel Aqualand Moravia

Aqualand Moravia je největší aquapark v ČR. Jeho denní kapacita je několik tisíc osob. To sebou logicky nese výkyvy návštěvnosti v době sezony a mimo ni. Spolupráce se společností Slevomat nám zabezpečuje, že v době mimo sezony umíme efektivně oslovit širokou skupinu možných návštěvníků, a to i mimo naše tradiční regiony. Díky tomu dokážeme lépe rozprostřít návštěvnost po dobu celého roku.

Jiří Černý

výkonný ředitel Medovník original

Slevomat nám pomohl se silným marketingovým zásahem a pozitivně nás překvapil i počet nakupujících. Více než 1 500 zákazníků jsme opravdu nečekali.

Michal Coufal

jednatel Endyho služby

Chtěl jsem silný a stabilní portál. Po zralé úvaze, jsem vybral právě Slevomat a jsem tomu velice rád. Od samého začátku se mi věnuje pan Vacek, který mi vždy vše vysvětlí, a i když se na něj obrátím se žádostí o pomoc, vždy je ochotný a milý.

Ing. Tomáš Káva, MBA

ředitel Hotelu Millenium

Marketingový přínos naší spolupráce je obrovský. Hotely, které rádi spolupracují s tuzemskou klientelou, mají díky Slevomat.cz zajištěnou skvělou propagaci a tím dokáží prodat více služeb, které nabízejí. Serióznost a zejména platební morálka Slevomat.cz vůči partnerům je absolutně prvotřídní a tím mohu za nás jednoznačně za spolupráci poděkovat. Jen tak dále.

Zpět Vpřed

Ozvěte se nám ještě dnes

Napište nám prosím stručně, co plánujete nabízet. Nejpozději do dvou pracovních dní se vám ozveme zpět.

Vyplňte krátký formulář

Nebo nás kontaktujte přímo