S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte, z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Jak mohu uplatnit benefitní body?

Své benefitní body nebo papírové poukázky si u nás můžete převést na kredity, které pak použijete při platbě.

Na stránce www.slevomat.cz/benefity. vyberete benefitní společnost, u které benefitní body máte. Zvolíte typ benefitní karty nebo účtu, vyplníte počet bodů, které chcete převést, a zvolíte typ využití. U konkrétní nabídky vždy najdete zda se na ni dají využít benefitní body a také do jaké kategorie patří.

Vybraný zážitek nebo dovolenou vložte do košíku. Kredity uplatníte v košíku v sekci Platba, kde si volíte způsob platby (kartou, převodem, aj.). Stačí zaškrtnout políčko Uplatnit xxx kreditů. Pozor na to, že abyste měli možnost uplatnit kredity, musíte být přihlášeni e‑mailem, kde máte kredity k dispozici – jinak se vám políčko nezobrazí.

Kredity lze uplatnit na objednávku v hodnotě 150 Kč a vyšší. Zákazníci v Premium klubu mohou kredity uplatnit na objednávku v jakékoliv výši. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Chci změnit kategorii u benefitů/prodloužit platnost.

Převod bodů je závazný. Bohužel je nelze převést zpět na benefitní účet, prodloužit je ani změnit typ využití. Pokud jste si již nějakou nabídku vybrali, doporučujeme si benefitní body jednoduše převést proklikem ze záložky Benefity. Tato záložka je dostupná u každé varianty nabídky, na niž lze body uplatnit 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nemám ještě připsány kredity za benefitní body, převod probíhal online.

Mrzí nás, že se vám kredity ještě nepřipsaly. Ničeho se nebojte, společně je dohledáme.

Napište nám, prosím, přes kontaktní formulář níže tyto údaje:

název vaší benefitní společnosti

jméno a příjmení majitele benefitního účtu

datum a čas převodu

počet převedených bodů

e‑mail, na který jste body převáděli

Vaše ztracené benefity pak jistě najdeme. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nemám ještě připsány kredity za benefitní poukázky, zasílal jsem je poštou.

Kredity se připisují pravidelně a co nejdříve po obdržení zásilky. Pokud je však na svém profilu nevidíte ani po 7 dnech od odeslání, kontaktujte nás. K vyřešení budeme potřebovat podací číslo zásilky, jméno uvedené na formuláři a e‑mailovou adresu, na kterou máme kredity připsat. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Mohu za benefitní body koupit benefitní dárkový poukaz?

Ano, benefitní dárkový poukaz lze zakoupit za benefitní body. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity/darkovy-poukaz

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Jak zvolit správnou kategorii, na kterou benefity převést?

Najděte si nabídku, o kterou máte zájem. Ve spodní části nabídky naleznete tlačítko Benefity. Po kliknutí na toto tlačítko vyberte vaši benefitní společnost. Poté budete přesměrováni na stránku pro převod benefitů. Automaticky budete mít vybraný správný typ využití. Máte tak mít jistotu, že kredity převádíte na správnou kategorii a půjdou na zvolenou nabídku uplatnit. Na této převodní stránce již jen zvolíte typ vaší karty/benefitního přihlašování a zadáte počet bodů. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

V jakém pořadí se mi uplatní kredity?

Pokud máte na svém účtu více kreditů různého původu, uplatní se u objednávky v tomto pořadí:

Nejdříve se uplatní kredity, které mají nějaké omezení, na příklad na konkrétní kategorii, online termín, minimální částku objednávku nebo zemi destinace.

Pokud máte více druhů kreditů s nějakým omezením, nejdříve se uplatní ty s nejkratší platností.

Jako další se uplatní kredity bez omezení, opět nejdříve ty s nejkratší platností. 

Našli jste informace, které jste hledali?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita