S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

Nejčastější dotazy

Jaká vládní opatření aktuálně platí?

Aktuální informace naleznete v našem článku zde: Přehled vládních nařízení: Co aktuálně platí?

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám zakoupený voucher do země, kde jsou hranice otevřené, ale je nutné mít očkování, negativní test na Covid 19 a nebo nastoupit do karantény.

Chápeme, že je pro některé z vás opatření v podobě očkování, testů či nařízené karantény komplikace. Pokud byste trvali na jiném řešení, než které je uvedeno ve storno podmínkách na vašem voucheru, z naší strany vám bohužel nemůžeme více pomoci.

Všechny vouchery do těchto zemí se budeme snažit společně s poskytovateli prodlužovat do dalších měsíců tak, abyste si vaše vouchery mohli užít v klidnější době. Poprosíme vás o strpení, jelikož prodloužení celé akce může trvat. Případnou novou platnost voucherů si můžete zkontrolovat zde.

Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že se situace brzy uklidní.
​ 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jaká je současná situace s otevíráním/zavíráním hranic a jaká opatření v jednotlivých zemích platí?

Přesně kvůli tomu vznikl v naší redakci tento přehledný článek o tom, jak to s otevíráním/zavíráním hranic je, do jakých zemí je možné jet, kdy je potřeba mít negativní test a kde si dávat pozor na výjimky. Polsko, Slovensko, Maďarsko i ostatní země jsou zde přehledně vypsány. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám zakoupený voucher na konkrétní termín (ČR/zahraničí) a váhám s jeho využitím.

Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Prodejce akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. U každé nabídky, případně na vašem voucheru, najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit – změna termínu je v případě obav z využití nejlepším možným řešení. Pro změnu kontaktujte přímo poskytovatele. Pokud by však došlo k situaci, že ve vámi zvolený termín budou muset být hotely/hranice opět uzavřeny a vám tak bude znemožněno voucher využít, budeme se pro vás samozřejmě snažit vymyslet jiné, co nejlepší řešení. Omezení ve formě například nošení roušek či přísnějších hygienických opatření však není důvodem pro nevyužití voucheru a nevzniká zde nárok na storno. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám zakoupený voucher bez konkrétního termínu (cestování, restaurace, krása a wellness apod.) a aktuálně mám obavy voucher využít.

U voucherů bez termínu je rozhodující jejich platnost – platnost vašeho voucheru si můžete ověřit zde. V případě nevyužití voucheru v době jeho platnosti je možné voucher 7–30 dní po konci platnosti refundovat. Refundace je výhoda pro zákazníky Slevomatu. Každý zákazník může využít refundaci 1 voucheru ročně. Členové Premium Klubu mají navíc k roční refundaci také 4 další refundace (1 každé kvartální období).

Omezení ve formě například nošení roušek či přísnějších hygienických opatření však není důvodem pro nevyužití voucheru a nárok na storno zde nevzniká (výjimku tvoří 14 denní zákonná lhůta od zakoupení). Voucher doporučujeme využít, případně ho můžete někomu darovat/prodat. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci prodloužit platnost voucheru. Současná situace znemožňuje jeho využití.

Individuální prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. Omezení v podobě nošení roušek a přísnějších hygienických opatření či nutnost mít negativní test na Covid 19, však není důvodem pro nevyužití voucheru.

Pokud by došlo ke zhoršení situace a váš voucher by z důvodu vládních opatření nebylo možné vůbec využít (tj. ani při prokázání bezinfekčnosti či dodržování hygienických opatření), budeme se pro vás snažit najít co nejlepší možné řešení. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.