S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

Nejčastější dotazy

Mám zakoupený voucher do země, kde jsou hranice otevřené, ale je nutné mít negativní test na Covid 19 a nebo nastoupit do karantény.

Chápeme, že je pro některé z vás opatření v podobě testů či nařízené karantény komplikace. Pokud byste trvali na jiném řešení, než které je uvedeno ve storno podmínkách na vašem voucheru, z naší strany vám bohužel nemůžeme více pomoci.

Všechny vouchery do těchto zemí se budeme snažit společně s poskytovateli prodlužovat do dalších měsíců tak, abyste si vaše vouchery mohli užít v klidnější době. Poprosíme vás o strpení, jelikož prodloužení celé akce může trvat. Případnou novou platnost voucherů si můžete zkontrolovat zde.

Děkujeme za pochopení a pevně věříme, že se situace brzy uklidní.
​ 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám obavy z vycestování do zahraničí. Jaká je současná situace s otevíráním hranic a jaká opatření v jednotlivých zemích platí?

Rozumíme vašim obavám a tomu, že situace s otevíráním hranice není zcela přehledná.

Přesně kvůli tomu vznikl v naší redakci tento přehledný článek o tom, jak to s otevíráním/zavíráním hranic je, do jakých zemí je možné jet, kdy je potřeba mít negativní test a kde si dávat pozor na výjimky. Polsko, Slovensko, Maďarsko i ostatní země jsou zde přehledně vypsány. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Obávám se nakupovat nové vouchery.

Chápeme vaše obavy ohledně další vlny koronaviru a obnovených vládních opatření. Nemusíte se však bát – již dvě vlny koronaviru nás hodně naučily a můžeme vám tak říci, jak postupujeme.

V první řadě s našimi poskytovateli domlouváme prodloužení voucherů tak, abyste si svůj zážitek mohli užít později. V obou vlnách koronaviru se nám podařilo domluvit na prodloužení s velkou většinou našich partnerů. Pokud by se nám prodloužení nepodařilo, existuje zde vždy možnost refundace, která je součástí našeho věrnostního programu

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám zakoupený voucher na konkrétní termín (ČR/zahraničí) a bojím se kvůli situaci voucher využít.

Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Prodejce akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. U každé nabídky, případně na vašem voucheru, najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit – změna termínu je v případě obav z využití nejlepším možným řešení. Pro změnu kontaktujte přímo poskytovatele. Pokud by však došlo k situaci, že ve vámi zvolený termín budou muset být hotely/hranice opět uzavřeny a vám tak bude znemožněno voucher využít, budeme se pro vás samozřejmě snažit vymyslet jiné, co nejlepší řešení. Omezení ve formě například nošení roušek či přísnějších hygienických opatření však není důvodem pro nevyužití voucheru a nevzniká zde nárok na storno. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám zakoupený voucher bez konkrétního termínu (cestování, restaurace, krása a wellness apod.) a aktuálně mám obavy voucher využít.

U voucherů bez termínu je rozhodující jejich platnost – platnost vašeho voucheru si můžete ověřit zde. V případě nevyužití voucheru v době jeho platnosti je možné voucher 7–30 dní po konci platnosti refundovat. Refundace je výhoda věrnostního programu (podmínky zde), kdy vám hodnotu jednoho voucheru vrátíme zpět ve formě kreditů na váš účet. Voucher nesmí být uplatněný, rezervovaný nebo ohodnocený. Platnost kreditů z refundace je 6 měsíců. Objeví se na vašem účtu a zaplatit jimi můžete 20 % vaší příští objednávky. Omezení ve formě například nošení roušek či přísnějších hygienických opatření však není důvodem pro nevyužití voucheru a nárok na storno zde nevzniká (výjimku tvoří 14 denní zákonná lhůta od zakoupení). Voucher doporučujeme využít, případně ho můžete někomu darovat/prodat. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci prodloužit platnost voucheru, současná situace omezuje jeho využití.

Individuální prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. V situaci, kdy je podnik na základě vládního opatření uzavřený, prodloužení platnosti voucheru domlouváme se všemi našimi poskytovateli. V obou vlnách koronaviru se nám to podařilo s velkou většinou našich poskytovatelů. Omezení ve formě, například nošení roušek či přísnějších hygienických opatření, však není důvodem pro nevyužití voucheru. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.