S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

 

Nejčastější dotazy

Jaká je aktuální platnost mého voucheru?

Aktuální platnost vašeho voucheru ve vašem profilu v sekci „Moje nákupy“. Pokud jste voucher obdržel/a jako dárek, je nutné si jej prvně na svůj profil nasdílet. To uděláte snadno zde.

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci prodloužit voucher nebo vím, že ho nestihnu/nestihl jsem uplatnit.

Prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. V případě, že voucher nestihnete uplatnit, můžete využít refundace voucheru, případně ho můžete někomu věnovat. Refundaci můžete využít jednou ročně a jedná se o vrácení kreditů v plné hodnotě za 1 voucher s platností 6 týdnů. Členové Premium Klubu mohou kromě roční refundace využít také 4 další refundace (vždy 1 za kvartální období). 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám voucher a chci ho uplatnit.

Návod, jak voucher využít, najdete vždy právě na zakoupeném voucheru. Až vám e‑mail s voucherem dorazí, stačí kliknout na odkaz a po otevření uvidíte všechny informace k jeho uplatnění a kontakt na daného poskytovatele. Pokud e‑mail ve své schránce nevidíte, voucher vždy najdete v sekci „Moje nákupy“ po přihlášení ve svém Slevomat.cz účtu. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám voucher na termín a nemohu dorazit.

U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit. Voucher s termínem je závazný a takový voucher nelze stornovat ani refundovat. Poskytovatel akce s vaší účastí počítá a při nedostavení se voucher bez náhrady propadá. Voucher ale můžete prodat nebo darovat někomu jinému. U každé nabídky najdete storno podmínky, kde se dozvíte, zda a kdy můžete termín změnit. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Chci ohodnotit svůj voucher.

Abyste voucher mohli hodnotit, musí být uplatněný. Podíváte-li se do vašeho profilu do sekce Moje nákupy – uplatněné vouchery, ukáže se vám vedle voucheru tlačítko „Hodnotit“. Po jeho rozkliknutí můžete hodnocení přidat. Pokud k hodnocení vložíte vlastní autentickou fotografii, odměníme vás 10 kredity. Dobu možnosti hodnocení naleznete u každého voucheru v sekci „Moje nákupy“. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Byl jsem nespokojen s kvalitou služby.

Ideální je samozřejmě řešit situaci na místě, ale pokud řešení nedopadlo podle vašich představ, můžete uplatnit garanci spokojenosti. Jednoduše nám zavolejte na +420 222 745 354 nebo napište na www.slevomat.cz/kontakt do formuláře níže a popište, kde nastal problém. Prosím, ozvěte se nám do 7 dnů od doby, kdy došlo k problému, a maximálně do 7 dnů od konce platnosti voucheru.

A to je vše. My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám problém s ubytováním nebo zájezdem.

U nabídek ze sekce Cestování je třeba v případě nespokojenosti situaci řešit na místě s personálem hotelu, případně delegátem CK či CA. Jsme si jisti, že v případě problémů je řešení na místě nejlepším možným krokem, díky kterému si pobyt nebo zájezd užijete. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti, na které prosím uveďte vaše jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a podpisem a zašlete nám ji prosím přes formulář níže.

My vám následně část nebo celou zaplacenou částku vrátíme zpět na Slevomat účet ve formě kreditů. Ty lze využít na další nákup po dobu 6 týdnů. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru