Kategorie

S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

Nejčastější dotazy

Nepřišly mi podklady k platbě.

Ověřte prosím, zda e‑mail s podklady k platbě nespadl do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“ či “Spam”. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám obavy z vycestování do zahraničí. Jaká je současná situace s otevíráním hranic a jaká opatření v jednotlivých zemích platí?

Rozumíme vašim obavám a tomu, že situace s otevíráním hranice není zcela přehledná.

Přesně kvůli tomu vznikl v naší redakci tento přehledný článek o tom, jak to s otevíráním hranic je, do jakých zemí je možné jet, kdy je potřeba mít negativní test a kde si dávat pozor na výjimky. Polsko, Slovensko, Maďarsko i ostatní země jsou zde přehledně vypsány. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Obávám se nakupovat nové vouchery, mohla by přijít druhá vlna.

Chápeme vaše obavy ohledně možné druhé vlny koronaviru a případných obnovených vládních opatření. Nemusíte se však bát – první vlna nás hodně naučila a můžeme vám tak říci, jak bychom případně postupovali.

V první řadě bychom vždy s našimi poskytovateli domlouvali prodloužení voucherů tak, abyste si svůj zážitek mohli užít později. V první vlně koronaviru se nám podařilo domluvit na prodloužení s většinou našich partnerů. Pokud by se nám prodloužení nepodařilo, existuje zde vždy možnost refundace, která je součástí našeho věrnostního programu.

Věříme, že žádná druhá vlna nepřijde, a i kdyby, vyzkoušeli jsme si, že to společně zvládneme! :) 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Co když budu s využitou nabídkou nespokojen?

I na tyto případy ve Slevomatu myslíme a pokud náhodou tato situace nastane, můžete využít naši garanci spokojenosti. Více informací o garanci spokojenosti naleznete zde: https://www.slevomat.cz/garance

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Proč je dobré sdílet voucher s obdarovaným?

Váš dárek tak ještě vylepšíte. Díky sdílenému voucheru už vaši blízcí nebudou muset přemýšlet, kam si uschovali papírový voucher, nebo hlídat datum jeho platnosti. Voucher totiž uvidí ve svém účtu (samozřejmě bez ceny) na Slevomat.cz a datum pohlídáme za ně. Vy voucher ve svém účtu uvidíte i nadále. Více o sdílení voucheru včetně jednoduchého návodu, jak na to, naleznete na www.slevomat.cz/sdileni-voucheru-info.

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Voucher mi nedorazil.

Zkontrolujte prosím, zda vám e‑mail s voucherem nepřišel do spamu. Pokud používáte e‑mailovou adresu končící @seznam.cz, @email.cz, @post.cz, @spoluzaci.cz, @stream.cz nebo @firmy.cz, může být e‑mail ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte Gmail, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“ či “Spam”. Vaše vouchery také najdete po přihlášení v sekci Mé nákupy

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Co je to dárková karta/dárkový poukaz?

Dárkový poukaz je častým dárkem ve chvíli, kdy si nejste zcela jisti výběrem konkrétního voucheru z naší nabídky. Můžete tak zakoupit dárkový poukaz v konkrétní hodnotě a obdarovaný si tuto hodnotu převede do svého účtu na Slevomatu ve formě kreditů. Může si tak vybrat přesně to, co mu sedne. Více informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Mám dárkovou kartu a chci ji uplatnit.

Zadejte kód z dárkového poukazu do formuláře. Částka se vám převede na kredity, za které můžete koupit cokoli z naší nabídky. Dárkový poukaz je platný 12 měsíců od zakoupení. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.