S čím vám můžeme pomoci?

Než nám napíšete, vyberte z jaké oblasti je váš dotaz.

Nejčastější dotazy

O jakou akci se jedná?

Black Friday je tady!

Ušetřete za vánoční dárky díky mimořádným slevám, které si každý den vytočíte na Kolotoči štěstí. Až do 27. 11. rozdáváme denně nové odměny úplně každému.

Sleva platí vždy do půlnoci daného dne. Hned druhý den se ale stavte roztočit Kolotoč štěstí znovu a vyzvedněte si nové odměny na další nákup.

Akce je platná od 20. do 27. listopadu 2023. 

Kompletní informace najdete zde

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak získat kredity či slevový kód v právě probíhající akci?

Od 20. 11. do 27. 11. 2023 si každý den můžete vytočit kredity nebo slevový kód na našem Kolotoči štěstí.

Po celý týden můžete Kolotoč roztočit hned dvakrát a mít tak šanci na ještě větší výhru. Ovšem pozor: risk je zisk, ale není to pravidlem. Jakmile roztočíte Kolotoč podruhé, k první výhře se už nevrátíte.

Sleva platí vždy do půlnoci daného dne. Hned druhý den se ale stavte roztočit Kolotoč štěstí znovu a vyzvedněte si nové odměny na další nákup.

Více informací najdete v tomto článku.

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak mohu uplatnit kredity?

Je to jednoduché! Výhra se vám automaticky připíše na váš zákaznický profil do záložky Kredity.

1. Je důležité být přihlášen pod stejným e‑mailem, na kterém byly kredity vytočeny.

2. Vyberte váš vysněný voucher a košík už vás celým procesem nákupu provede sám. V posledním kroku objednávky, tj. v sekci platba, uvidíte tlačítko „Uplatnit XY kreditů“ (při splnění podmínek).

3. Cena objednávky se sníží o hodnotu kreditů.

Některé kredity lze uplatnit na objednávky v uvedené minimální hodnotě a v uvedené kategorii. Platnost kreditů je vždy časově omezená, lze je využít do půlnoci dne, ve kterém byly vytočeny.

Tyto kredity lze sčítat s dalšími kredity, které máte na svém profilu. Výjimkou jsou kredity z COOP peněženky, které nelze kombinovat s žádnými jinými kredity. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jak mohu uplatnit slevový kód?

Je to jednoduché! Slevový kód se vám automaticky připíše na váš zákaznický profil do záložky Kredity.

1. Je důležité být přihlášen pod stejným e‑mailem, na kterém byl slevový kód vytočen. Sleva je unikátní a nepřenosná.

2. Vyberte váš vysněný voucher a košík už vás celým procesem nákupu provede sám. V posledním kroku objednávky, tj. v sekci platba, zvolte možnost „Použít slevový kód“ a kód do tohoto políčka vložte.

3. Potvrďte tlačítkem „Použít kód“, a vaše unikátní sleva se automaticky aktivuje.

Platnost slevového kódu je vždy časově omezená, lze jej využít do půlnoci dne, ve kterém byl vytočen v Kolotoči štěstí. Slevový kód nelze využít na nákup dárkového poukazu. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Můžu se vrátit k první výhře?

Bohužel. Pokud se rozhodnete roztočit Kolotoč štěstí znovu, první výhra vám automaticky propadá. Využijete-li hned první odměnu, podruhé už Kolotočem nezatočíte. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Jakou mají kredity a slevové kódy platnost?

Platnost kreditů a slevového kódu je vždy do půlnoci dne, ve kterém byly vytočeny v kolotoči štěstí. Po jejich expiraci je nebude možné obnovit.

Pokud jste se rozhodli riskovat a zatočili jste Kolotočem štěstí podruhé, první výhra automaticky mizí a zůstává vám výhra druhá. 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Slevový kód či kredity mi nejdou uplatnit, co mám dělat?

Zkontrolujte si na svém profilu záložku kredity. Kredity získané z kolotoče můžou mít určenou kategorii, na kterou je třeba je využít. Zároveň mají omezenou platnost na den, ve kterém byly vytočeny v kolotoči štěstí.

Pokud jste se rozhodli riskovat a zatočili jste Kolotočem štěstí podruhé, první výhra automaticky mizí a zůstává vám výhra druhá.

Pokud i tak kredity či slevový kód nevidíte, doporučujeme zkontrolovat správnost e‑mailové adresy, pod kterou jste aktuálně přihlášeni. Kontrolu provedete snadno na svém profilu v záložce nastavení a dále osobní profil.

Pokud si nevíte rady, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle +420 222 745 354. Rádi vám pomůžeme! 

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Můžu získat kredity či slevový kód, i když nemám u Slevomatu zákaznický účet?

Je nám líto, ale kredity či slevový kód můžou získat pouze registrovaní a přihlášení zákazníci. Pokud máte zájem aktuální kreditovou akci využít, návod na registraci naleznete zde

Pomohla vám tato odpověď?   AnoNe

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Napište nám. Společně vše určitě vyřešíme.

 
Nahoru