Základní pravidla úspěšné nabídky
- Fotografie. K nabídce přidejte jednoduché a lákavé fotky. Využijte reálné fotografie vaší provozovny a nabízených služeb. Fotografie by měly být na šířku, ostré, v co nejvyšším rozlišení a dobře nasvícené. Ideální formát je 2000 × 1000 pixelů.
- Výstižné texty. Nenuťte zákazníky číst záplavu textu. Zákazník chce na první pohled vidět, co za své peníze získává.
- Přidaná hodnota nabídky. Snažte se odlišit od konkurence. Máte vlastní bylinkovou zahrádku? Kuchař se učil v zahraničí? Nebo nabízíte něco, co jinde zákazník nezažije? Vypíchněte to v textu, ať zákazník ví proč si nakoupit právě u vás.
- Baťovské ceny. Cena 199 Kč je lepší než 200 Kč nebo 205 Kč. Pokud cenovka končí devítkou, zákazník má vždy pocit, že ušetří ještě více.
- Pozitivní přístup. Na negativní příspěvky v diskusi akce a u hodnocení reagujte věcně a bez emocí. Pokud měl zákazník v minulosti horší zkušenost, je ideální vyjádřit omluvu a nabídnout kompenzaci.
- Varianty akce. Prodávejte méně variant, ideálně základní variantu, která je nejprodávanější a pak lepší, více „nadupané“ varianty tak, abyste zákazníka motivovali nakoupit dražší produkt nebo službu. Příliš mnoho variant u akce zákazníky mate a ze stránky pak hned odcházejí pryč.
5 tipů od specialistů Slevomatu
1. Fotografie: jednoduché a lákavé
2. Texty: výstižné a jednoznačné
Nenuťte zákazníky číst záplavu textu. Zákazník chce na první pohled vidět, co za své peníze získává a jak se odlišujete od ostatních. Zákazníci ve více než 30 % případů nakupují z mobilu – na něm tím spíše nečtou dlouhé texty. Na stránce nabídky nestráví více než 1 minutu a rozhodují se během několika sekund, zda budou číst dál. |
|
Délka platnosti voucheru je jedním z nejdůležitějších faktorů, podle kterého se zákazník rozhoduje, zda voucher koupí či nikoli. Ideální platnost se pohybuje mezi 3–6 měsíci, u pobytů nejlépe alespoň 4 měsíce.
Obzvlášť důležité je to pro zákazníky kupující vouchery jako dárek k narozeninám nebo na Vánoce. U nabídek vystavených v listopadu a prosinci nastavte délku minimálně na 5 měsíců. |
Zobrazujeme všechna hodnocení zákazníků, což zvyšuje důvěryhodnost nákupu i vašeho podniku. Nenechte se odradit negativními recenzemi, právě ty považují zákazníci za důkaz, že je hodnocení skutečné a relevantní. Pokud na negativní hodnocení zareagujete pozitivně, máte možnost i nespokojeného zákazníka obrátit ve spokojeného dlouhodobého klienta.
Skvělou reakcí na negativní hodnocení můžete získat plusové body a na potenciální zákazníky zapůsobit. |