Zvyšte prodejnost s tipy od specialistů Slevomatu

Základní pravidla úspěšné nabídky

  • Fotografie. K nabídce přidejte jednoduché a lákavé fotky. Využijte reálné fotografie vaší provozovny a nabízených služeb. Fotografie by měly být na šířku, ostré, v co nejvyšším rozlišení a dobře nasvícené. Ideální formát je 2000 × 1000 pixelů.
  • Výstižné texty. Nenuťte zákazníky číst záplavu textu. Zákazník chce na první pohled vidět, co za své peníze získává.
  • Přidaná hodnota nabídky. Snažte se odlišit od konkurence. Máte vlastní bylinkovou zahrádku? Kuchař se učil v zahraničí? Nebo nabízíte něco, co jinde zákazník nezažije? Vypíchněte to v textu, ať zákazník ví proč si nakoupit právě u vás.
  • Baťovské ceny. Cena 199 Kč je lepší než 200 Kč nebo 205 Kč. Pokud cenovka končí devítkou, zákazník má vždy pocit, že ušetří ještě více.
  • Pozitivní přístup. Na negativní příspěvky v diskusi akce a u hodnocení reagujte věcně a bez emocí. Pokud měl zákazník v minulosti horší zkušenost, je ideální vyjádřit omluvu a nabídnout kompenzaci.
  • Varianty akce. Prodávejte méně variant, ideálně základní variantu, která je nejprodávanější a pak lepší, více „nadupané“ varianty tak, abyste zákazníka motivovali nakoupit dražší produkt nebo službu. Příliš mnoho variant u akce zákazníky mate a ze stránky pak hned odcházejí pryč.

5 tipů od specialistů Slevomatu

1. Fotografie: jednoduché a lákavé

2. Texty: výstižné a jednoznačné

3. Varianty akce

4. Platnost voucheru

5. Hodnocení

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru