Co všechno musíte zvážit, než začnete dělat obsah? A má to vůbec cenu? Jak vybírat témata, která budou bavit vaše zákazníky nebo čtenáře? Všechny tyto otázky jsme řešili, když jsme rozjížděli online magazín, a rádi se s vámi podělíme i o příklady toho, co fungovalo a co ne. Chybět nebude ani kreativní cvičení, ukázka publikačního plánu a tahák, se kterým zvládnete reklamní text na jedničku a vyvarujete se nejčastějších chyb.
Záznam webináře

Datum: čtvrtek 17. září 2020
Co jsme pro vás připravili:
Lukáš Hvozdecký
- Kreativní rozcvička
- Pár jednoduchých triků na rozproudění myšlenek a nápadů
Kateřina Linhartová:
- Proč dělat obsah a jak si vybrat copywritera
- Kdy obsah nedělat?
- Jak přemýšlet o obsahu pro blog (ukážeme praktické příklady z práce na Slevomat Magazínu)
- Kde brát inspiraci
Tereza Cerhová:
- Jak na publikační plán + šablona ke stažení
- Jak sledovat úspěšnost obsahu
Barbora Kejvalová:
- Základní copywriterská pravidla, nejčastější chyby v textech a jak se jim vyhnout. Včetně ukázek z praxe.
Viktor Knapp:
- Na co byste neměli zapomenout při tvorbě jednoduché landing page.
Prezentace jednotlivých řečníků (PDF):
Obsahový plán ke stažení – Google Doc
Záznamy z našich předchozích webinářů: