Jak získat zákazníky v době, kdy je online marketing zásadní prodejní kanál, aby vás to nestálo zbytečně moc peněz a investice se vám několikrát vrátila? Na to vám odpoví marketingoví experti ze společností Google, Facebook, ROI Hunter, Slevomat a Skrz.
Záznam z webináře:
Webinář se konal ve čtvrtek 21. května 2020
Moderátor a řečníci:
Ladislav Veselý
moderátor webináře, CEO ve společnosti Slevomat.cz
Ladislav Veselý vede Slevomat. V lednu 2020 ho po ročním působení ve firmě na pozici provozního ředitele převzal po Marii Havlíčkové. Dříve v roli ředitele divize internetových služeb v Seznamu pracoval na produktech jako jsou Mapy.cz, Email.cz nebo Seznam Televize.
Jakub Fiala
Industry Manager – Google
Jakub jako Industry Manager v pražské pobočce Google pomáhá velkým českým a slovenským inzerentům budovat jejich byznys v online prostředí. Před jeho téměř 5letým působením v Google pracoval Jakub jako konzultant v Ernst & Young, kde pomáhal velkým podnikům s byznysovými strategiemi a procesními optimalizacemi.
Zuzana Záhorová
Client Partner | Central Eastern Europe – Facebook
Zuzana Záhorová pracuje pro Facebook ve Varšavě na pozici Client Partner. Pomáhá velkým českým a slovenským inzerentům budovat byznys v prostředí sociálních médií a efektivně komunikovat na platformách Facebooku. Dříve jako specialistka na digitální média pracovala pro mediální agentury v Londýně a v Praze.
Erik Werner
Product Manager – ROI Hunter
Jsem product manager v ROI Hunter. Mojí prací je vymýšlet nástroje, které pomáhají e‑shopům získat maximum z reklamy na Facebooku. Budu mluvit o trendech v dynamických reklamních formátech, o tom jak se za poslední roky změnilo cílení na Facebooku a jak nad ním přemýšlejí ti nejzkušenější inzerenti.
Matěj Dvorský
CEO Skrz.cz & Sortado.pl
Matěj Dvorský vede Skrz.cz, největší vyhledávač dovolených v České republice. Do firmy nastoupil v roce 2014 jako ředitel marketingu, později se věnoval business analytice a působil zde v roli provozního ředitele.
Veronika Kotásková
Head of sales ve společnosti Slevomat.cz
Veronika Kotásková ve Slevomatu začínala před 7 lety, během kterých se vypracovala na pozici ředitelky Obchodu. Vede obchodní týmy ve všech segmentech, včetně lokálních služeb a cestování, které dohromady dělají 85 % nabídky Slevomatu.
David Matoušek
Marketing Director, Slevomat.cz
David Matoušek má na starosti komunikační strategii Slevomatu a zaměřuje se primárně na výkonnostní marketing. Žil a pracoval několik let v zahraničí mj. pro společnosti Google a Criteo, působil také jako vysokoškolský pedagog.
Další webináře: