Na ceně záleží: Jak ji správně nastavit?

Výhodnost je často rozhodujícím faktorem při pořízení služby. Atraktivní nabídkou se můžete výrazně odlišit od konkurence. Využijte jak chytře nastavené slevy, tak možnost zapojit se do časově omezených akcí, které zákazníci Slevomatu prokazatelně vyhledávají a rádi využívají.

Na prvním místě je transparentnost

Myslete na to, že původní cena nabídky musí být dohledatelná. Je běžné, že si lidé kontrolují, zda je cena opravdu výhodná a sleva skutečná. Ceny, které nelze jednoduše ověřit, na zákazníka působí nedůvěryhodně, ať už je vaše nabídka sebelepší.

Jak na to, aby cena pracovala ve váš prospěch?

Využijte všechny nástroje, které Slevomat nabízí. Nastavte různé úrovně zvýhodnění, limitované akce nebo se zapojte do časově omezených marketingových kampaní.

  • Zvýhodnění variant: Pro různé varianty nastavte různou výši slevy, například snižujte cenu se zvyšujícím se počtem služeb či zboží. Zákazník sáhne po nejvýhodnější variantě a vy prodáte víc.

  • Otevírací varianta: Nejlevnější varianta přiměje zákazníka otevřít vaši nabídku. Varianta za 199 Kč se základními službami tak může nalákat na rozšířenou variantu za 349 Kč.

  • Psychologie cen: Baťovské ceny fungují. Např. namísto 1000 Kč nastavte cenu na 999 Kč nebo 990 Kč. Pouhá koruna či desetikoruna pro vás může znamenat nového zákazníka.

  • Úvodní akce: Nastartujte prodeje speciální cenou nebo dárkem pro první zákazníky. Získáte tak rychleji i cenné recenze. Po vyprodání limitované akce dál nabízíte variantu s nižší slevou, ale zákazníci uvidí, že je o vaše služby již zájem.

  • Využití sezóny: Neváhejte se zapojit do časově omezených kampaní, jako je Týden extra slev či Hvězdná sleva dne. Případně poskytněte dodatečnou slevu, která nabídku zviditelní v sekci Extra slevy.

Nastavení cen podle kategorií

Každá z kategorií nabídek má svá pravidla. Mrkněte na doporučení, která se našim partnerům dlouhodobě osvědčují a díky kterým oslovují nové zákazníky.

Restaurace a bary

Nabídněte slevu alespoň 10 % oproti původní ceně na webu nebo v provozovně. Na první pohled zaujmou také akce typu 1+1 zdarma, dezert k výhodnému menu, nápoj navíc apod.

Cestování a ubytování

Zlevněte nabídku minimálně o 10 % oproti běžné ceně, ovšem neváhejte nabídnout ještě výhodnější nabídky v závislosti na termínech. Zlevněte ty méně žádané mimo sezónu, všední dny oproti víkendům nebo dle toho, jak potřebujete vyprodat kapacity.

Co ještě funguje?

  • Výhody pro rodiny: Pobyt pro děti zdarma, větší pokoj bez příplatku apod.

  • First minute: Slevy při včasné rezervaci, lze omezit časově nebo počtem míst.

  • Slevy na delší pobyty: Sleva z celkové ceny, 1 noc zdarma nebo extra služby pro pobyty na vyšší počet nocí.

Krása, zdraví a relax

Stanovte slevu minimálně 20 % oproti původní ceně služby. Inspirujte se nabídkami podobného charakteru, které už na našem webu fungují. Nalákejte první zákazníky vyšší slevou na omezený počet voucherů a získejte tak hodnocení, která skvěle podpoří prodeje.

Tip: Nabídněte zákazníkovi bonus, jako je procedura navíc, welcome drink či malý dárek.

Zážitky a zábava

Zákazníky zaujme sleva 15 % a vyšší. Zážitky se lépe prodávají, pokud nabídnete výhodné balíčky pro rodiny či dvojice, akce typu 1+1 zdarma nebo rozšířenou dárkovou variantu s bonusem. Jako bonus můžete místo vyšší slevy přidat např. delší vstup na atrakci, 1 jízdu zdarma apod.

Praktické služby

Nastavte slevu na 20 % nebo více oproti běžné ceně. Nabídka bude lákavější, když přidáte benefit, který vás nic nestojí, ale zlepší zákaznickou zkušenost. Jedná se například o odbornou konzultaci nebo delší dobu platnosti.

Pro jakékoli další tipy na vylepšení vaší nabídky neváhejte kontaktovat svého obchodního zástupce. 

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru