Channel manager D-EDGE vám nabízí více možností napojení jak na vaše současné rezervační systémy, tak i na ostatní rezervační online kanály. Z jednoho místa potom pomocí D-EDGE spravujete dostupnost a rezervace z vašich webových stránek, ale i na jiných místech, kde prodáváte své služby (např. Slevomat, AirbnB, Booking.com a další), aniž byste je museli kamkoli zadávat vícenásobně. Ušetříte tím velké množství času. O společnosti D-EDGE: D-EDGE je SaaS společnost nabízející na poli e‑commerce špičková cloudová řešení pro více než 17,000 hotelů ve více než 150 zemích světa. Společnost D-EDGE spojuje technickou dokonalost s odbornými znalostmi v oblasti digitálního marketingu a pod jednou střechou poskytuje komplexní infrastrukturu pro technologie v oblasti pohostinství. Integrovaná řada řešení pokrývá všechny fáze hotelové distribuce, která zahrnuje centrální rezervační systém, správu hostů, data intelligence, connectivity hub, digitální média a tvorbu webových stránek. D-EDGE je v oblasti ubytovacích služeb jedničkou v Evropě a třetím největším poskytovatelem distribučních technologií pro hotely na světě.
Pro více informací navštivte:
Ostatní řešení nabízející D-EDGE naleznete zde: Kontakt : partnership@d-edge.com |
Výhody používání D-EDGE Channel manageru
Rezervace z různých zdrojů spravujete intuitivně a na jednom místě. ● Systém předchází overbookingu. ● Údaje o platbách, zálohách a kreditních kartách spravujete v souladu s nejvyššími standardy bezpečnosti. ● Integrace s recepčními systémy. ● Jednoduchost a lehké ovládání systému a propojenost s Booking Engine (online rezervačním systémem). ● V současné chvíli je na D-EDGE Channel Manager možné napojit více než 180 různých kanálů OTA ale také PMS, GDS, RMS a CRM. ● Více o napojeních zde. „Z jednoho programu si tak budete řídit kapacitu jak na Slevomatu, tak u dalších prodejních portálů.“ |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i Channel manager D-EDGE, ale nemáte oba produkty propojené, obraťte se na svého obchodního zástupce Slevomatu či kontaktní osobu za D-EDGE. Produkty D-EDGE zatím nemáte, ale nabídka vás zaujala? Napište na: partnership@d-edge.com Postup propojení: 1) Je třeba kontaktovat obchodníka Slevomatu 2) V D-EDGE lze Slevomat najít pod D-EDGE PARTNER ID 13108 a zde zadat žádost o napojení přes „Add the channel“
3) Je třeba si připravit strukturu vašich pokojů – doporučujeme nasdílet s námi 4) Vygenerování párovacího kódu – To obdržíte od našeho obchodního zástupce, pomocí něho se napojíme mezi sebou navzájem. 5) Testování Příklad zaslané struktury vašich pokojů: Seznam pokojů Jedná se o typ pokojů, počet postelí ke každému z nich, počet přistýlek a počet pokojů daného typu. Je důležité, aby údaje v tabulce odpovídaly kategorizaci pokojů v D-EDGE, tedy typy pokojů by měly být nastavené ve všech systémech stejně kvůli synchronnímu propojení, které je vždy 1:1. Využitelnost D-EDGE napojení je standardní, tak jak jste zvyklí. Specifické jsou pouze ceny balíčků – na stránkách Slevomatu si je nastavujete se svým obchodním zástupcem a upravují se přímo ve Vašem profilu na Slevomatu. Z toho důvodu se neřídí změnami, které provedete v Channel manageru. U ostatních prodejních kanálů si ceny budete řídit přes Channel manager. Abyste využili plně funkcí a možností D-EDGE, musíte mít aktivní produkt Channel Manager. |
1) Zákazník žádá o storno rezervace Storno je možné provést pouze ze strany Slevomatu. Zákazníka prosím nasměrujte na naši zákaznickou péči (podpora@slevomat.cz , tel. 222 745 354) nebo pošlete informaci o stornu voucheru přímo na e‑mail rezervace@slevomat.cz . My se o vše postaráme. Rezervace prosím v žádném případě ze systému nemažte. Jakmile voucher stornujeme, přijde vám e‑mail s potvrzením. 2) Zákazník chce změnit termín pobytu Pokud vás zákazník kontaktuje a chce termín změnit, můžete se s ním rovnou domluvit na novém termínu. Po provedení změny nás prosím ještě informujte na e‑mailu rezervace@slevomat.cz , abychom nový termín upravili i v našem systému. Změna se k nám bohužel automaticky nepropíše. 3) Zákazník chce změnit typ pokoje Když chce zákazník změnit typ pokoje, změnu můžete provést na své straně. O změně nás není potřeba informovat. 4) Co dělat, když mi přijde e‑mail o nové rezervaci/změně/stornu? E‑mail je jen informace pro vás a posílá se jako potvrzení o změně, kterou Slevomat udělal ve vašem systému. Pokud chcete mít 100% jistotu, doporučujeme její provedení zkontrolovat přímo ve svém rezervačním systému. 5) Co dělat, když mi přijde objednávka e‑mailem, ale v D-EDGE ji nevidím? Seřaďte si prosím v D-EDGE své objednávky podle data vytvoření a pošlete nám snímek obrazovky na e‑mail rezervace@slevomat.cz . My vše prověříme a ozveme se vám nazpět. |