Připravili jsme pro vás přehled otázek, které vás nejvíce zajímají a na co se nejčastěji ptáte.
Ano, ovšem nesmí tam být žádné rezervace. |
Pokud potřebujete změnit termín nebo pokoj, klikněte na rezervaci a buď zvolte termín či pokoj, nebo dole upravit, kde se vám zobrazí celá rezervace. Pokud chcete rezervaci přesunout na jiný pokoj, vidíte, že se zobrazí pouze volné pokoje. Pokud by se vám nezobrazil žádný pokoj, znamená to, že rezervace nelze přesunout, neboť máte v daném pokoji plno. Rezervace nikdy nemažte a nevytvářejte znovu, ale vždy pouze přesouvejte. |
3) Jak se uplatňuje voucher z online rezervace?
Všechny rezervace ze Slevomatu nebo Zlavomatu se uplatní automaticky a to 36 hodin po termínu pobytu a vy již nemusíte nic řešit. Pokud je chcete najít ve svém rozhraní, najdete je v záložce „Rezervace“. To samé platí pro ty rezervace, které vytvoříte jako nové rezervace z otevřeného (netermínovaného voucheru), zaškrtnete „Voucher ze Slevomatu“, zadáte kód voucheru a dáte „ověřit“. Tím se vám ukáže, zda je daný voucher platný či nikoli. U těchto otevřených (netermínovaných voucherů si musíte zjistit kontakty na zákazníka přímo Vy sami, pro zapsání rezervace je nutné mít vyplněný alespoň telefon na zákazníka. Opravdu doporučujeme kontakty zjišťovat a zapisovat jelikož tak předejdete problémům s komunikací se zákazníkem při změně rezervace (nemoc / technický problém s pokojem apod.) |
Jednu rezervaci můžete přesunout za druhou rezervaci, abyste věděli, že tyto rezervace patří k sobě a budou na jednom pokoji. |
5) Mohu zrušit a smazat rezervaci?
Rezervaci můžete po dohodě se zákazníkem bez problému přesunout. Pouze vám na e‑mail přijde notifikace s informací, že rezervace byla přesunuta. Vyúčtování proběhne poslední den platnosti voucheru. |
6) Mohu používat Termino, i když mi neběží akce?
Ano, samozřejmě. Díky vytváření vlastních rezervací můžete Termino používat jako svůj vlastní systém na rezervace. |
7) Kdy se voucher automaticky uplatní?
36 hodin po termínu pobytu. |
8) Co pro mě znamenají notifikace ohledně nové rezervace?
Notifikace mají pouze informační charakter, avšak pokud budete mít jakýkoli problém, odpovězte nám na e‑mail dané rezervace. Ozveme se vám do 1 pracovního dne. |
9) Co když mám v Terminu pro Slevomat napojených jenom několik pokojů a chci nabízet další?
Pokud v Terminu vytvoříte další pokoje, automaticky se propojí do nabídky a začnou se prodávat. Raději nás o tom vždy informujte, pokud byste chtěli prodávat jen omezený počet pokojů. |
10) Co když mi přišla rezervace ze Slevomatu, ale já mám všechny pokoje plné?
Tato situace nemůže nastat. Pokud máte všechny pokoje plné, pro zákazníky je termín uzavřen. Kapacitu si hlídáte pomoci blokací. |
11) Musím nabízet Slevomatu všechny pokoje, které jsem si v Terminu vytvořil?
Vždy nabízíte tolik pokojů, kolik chcete. Je to o domluvě. Můžete se s námi poradit na rezervace@slevomat.cz. |