Termino cestování – nejčastější dotazy

Připravili jsme pro vás přehled otázek, které vás nejvíce zajímají a na co se nejčastěji ptáte.

1) Mohu smazat pokoje?

2) Mohu přesouvat rezervace?

3) Jak se uplatňuje voucher z online rezervace?

4) Co dělat, když má zákazník 2 vouchery kvůli prodloužení pobytu a každá rezervace spadne do jiného pokoje?

5) Mohu zrušit a smazat rezervaci?

6) Mohu používat Termino, i když mi neběží akce?

7) Kdy se voucher automaticky uplatní?

8) Co pro mě znamenají notifikace ohledně nové rezervace?

9) Co když mám v Terminu pro Slevomat napojených jenom několik pokojů a chci nabízet další?

10) Co když mi přišla rezervace ze Slevomatu, ale já mám všechny pokoje plné?

11) Musím nabízet Slevomatu všechny pokoje, které jsem si v Terminu vytvořil?

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru