Vytvoření registrace a nastavení Termino – Cestování

Na vaši e‑mailovou adresu vám odešleme e‑mail s unikátním odkazem pro vytvoření registrace. E‑mail dorazí z adresy info@termino.eu. Pokud se vám jej nepodaří dohledat není problém vám pozvánku znovu zaslat.

Postup registrace

1. Po kliknutí na tlačítko Nastavit hotel se vám zobrazí úvodní obrazovka s videem, ve
kterém jsou popsané veškeré funkce rozhraní Termino. Po zhlédnutí videa pokračujete
kliknutím na tlačítko Další.

2. V dalším kroku vás systém vyzve k vytvoření hesla. E‑mail je přednastavený dle vaší
dohody s obchodním zástupcem. Pokud budete chtít e‑mail v budoucnu změnit, obraťte
se na nás na e‑mailu rezervace@slevomat.cz.

3. V následujícím kroku je potřeba vypsat typy pokojů, které nabízíte (dvojlůžkový,
třílůžkový, apartmán atd.) a do dispozice (lůžka + přistýlky) počet osob, pro které je pokoj
zařízený (např. 2 lůžka + 1 přistýlka).

4. Do jednotlivých typů pokojů přidáváte už konkrétní pokoje. Jako název můžete zvolit
číselnou řadu či slovní názvy pokojů. Doporučujeme, aby korespondovaly s realitou.

5. Po vytvoření všech pokojů si můžete vybrat jakým způsobem se budou pokoje
zobrazovat na plachtě. Máte na výběr ze dvou možností – dle typů nebo dle jednotlivých
pokojů. Nastavení provedete v sekci Zobrazení na plachtě.

6. V dalším kroku máte možnost přidat personál, který bude Termino spravovat. E‑mail, na
který byla vytvořena registrace, je nastaven jako manažerský. Pokud s vámi vaše recepce
sdílí e‑mailovou adresu, můžete tento krok přeskočit a využívat přihlašovací údaje, které
jste zvolili ve druhém kroku.

7. Recepční se do systému Termino nepřihlašují přes e‑mailovou adresu, ale přes vámi
vytvořené přihlašovací údaje. Oproti manažerskému účtu, má účet pro recepční nižší
práva. Pod společný účet pro recepční je možné vytvořit více podúčtů – jmen, které si
daný recepční vybere po přihlášení.

8. Pokud spravujete více hotelů, odešleme vám na manažerský e‑mail další přístup.
Po přihlášení tak budete mít možnost přepínat mezi hotely a spravovat více kalendářů.
V případě, že jste v předchozím kroku vytvořili přístup pro recepci, zvolíte, zda chcete
zachovat stejnou recepci pro více provozoven nebo vytvoříte novou recepci pro nový
hotel.

9. Po dokončení nastavení přístupu a pokojů máte Termino nastavené a můžete jej začít
používat. První rezervace vám může dorazit až po spuštění vaší akce na Slevomatu.

Nyní máte Termino nastavené a zákazník si teď může objednat spolu s vaší nabídkou také termín rezervace.

Návod v PDF

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru