Salon ToWell zažívá boom ručního ošetření. Přístroje ale vidí víc než lidské oko

Salon ToWell zažívá boom ručního ošetření. Přístroje ale vidí víc než lidské oko

Jana Šupolíková 9. 5. 2021

Vysoké kvality estetického centra ToWell můžete vyzkoušet hned ve třech městech – Praze, Brně, Plzni a Ostravě. Jejich majitel Vladimír Žitný srší v době znovuotevírání služeb a podniků optimismem a nadšeně vypráví o nejnovějších trendech v péči o tělo. Na jaké zkrášlovací procedury se můžete v ToWell těšit? A proč se luxusní salon krásy objevuje již osm let na Slevomatu?

Vladimíre, od 3. května mohou být salony znovu otevřené. Na co se mohou stávající i noví klienti těšit?

Jsme salon krásy a zároveň estetické centrum. Klienti k nám chodí na různé zkrášlovací kosmetické procedury, ale také na relaxační nebo zdravotní masáže i na zeštíhlující procedury. Během doby, kdy jsme museli být zavření, jsme na našich webových stránkách spustili vlastní e‑shop, který funguje jako předprodej procedur v našich salonech. Také jsme vymysleli nové balíčky pro Slevomat. Momentálně v nabídce najdete třeba poukaz na analýzu pleti, permanentky na masáže, balíčky plné péče i celotělovou lymfodrenáž. Přesvědčte se sami, nabídka salonů ToWell je opravdu široká. Vyberou si jak ženy, tak i muži.

Kosmetická ošetření v salonu ToWell v Praze

Estetické centrum ToWell najdete v Praze, Brně a v Plzni.

Postará se o vás odborně vyškolený personál, včetně lékařů, doslova od vlasů až po paty. Užijete si různá kosmetická ošetření od vstupní diagnostiky pleti po ošetření vrásek.

Také můžete vyzkoušet různé masáže, celotělovou přístrojovou nebo ruční lymfodrenáž a spoustu dalších služeb. Vladimír a jeho kolegové sledují trendy, používají nejmodernější poznatky z oboru i ty nejlepší přístroje na trhu.

Existují v kosmetice a u estetických ošetření trendy?

Určitě! Před pár lety bylo třeba hrozně moderní přístrojové ošetření. Proto máme v salonu tolik úžasných moderních přístrojů. Skvělý je třeba přístroj na analýzu pleti, který vyhodnotí aktuální stav pleti lépe než lidské oko. Dokonce umí předpovědět vývoj stavu vaší pleti na dalších deset let.

Co se týče kosmetických ošetření, můžete vyzkoušet třeba HIFU Ultheralift, což je neinvazivní omlazení pleti pomocí fokusovaného ultrazvuku srovnatelné s chirurgickým liftingem. Nebo Thermage, neinvazivní, zcela bezbolestný a velice účinný nástroj pro omlazení pleti, který působí na kolagenová vlákna. Z celotělových procedur bych zmínil revoluční metodu v redukci přebytečných tuků – selektivní radiofrekvenční lipolýzu. A elektromagne­tickou redukci tuku, využívající pulzního elektromagnetického pole k redukci nadbytečných tuků.

Je toho opravdu hodně a je těžké si vybrat. Nejraději máme, když k nám klient přijde, řekne nám své přání a očekávání a my mu podle toho sestavíme ošetření na míru. A je skoro jedno, jaký si dopředu koupí poukaz.

Dříve bylo moderní ošetření pomocí přístrojů, dnes se trend obrací k ručnímu ošetření. U každého klienta se snažíme zjistit po čem touží a najít ten správný balanc, aby odcházel 100% spokojen.

Je ošetření přístrojem pořád populární?

Dnes už pociťujeme zase opačný trend. Je tu boom ručního ošetření – ruční masáže, ruční lymfodrenáž, ruční čištění pleti. Oba směry mají něco do sebe. Proto se je u nás snažíme skloubit a vyhovět klientovi na maximum.

Pokud například přijde klientka, která dostala jako dárek poukaz na půlhodinové čištění pleti ultrazvukovou špachtlí, ale touží si u nás hlavně odpočinout, tak se tomu snadno přizpůsobíme. Vyčistíme pleť přístrojem během pár minut, což je naprosto dostačující. A ve zbylém čase jí paní kosmetička dopřeje třeba relaxační masáž krku a šíje. Přístrojové čištění pleti sice není nepříjemná procedura, ale příjemný relax vám dovedeme zajistit lépe.

Pokud ovšem přijde klient, který si chce vyzkoušet půlhodinovou hydrodermabrazi pleti, což je čištění pleti vysokorychlostním vakuovým sáním za pomoci pramínku vody, rádi mu to přání splníme. Pro spokojenost klienta uděláme maximum. Vše je o přání klienta a našich možnostech. Snad jen pokud máte rezervaci na zdravotní masáž a na poslední chvíli byste chtěli spíše kosmetiku, tak nebudeme tolik flexibilní.

Trendem jsou také zdravotní masáže. Lidé dnes mají problémy s pohybovým aparátem ze sedavého zaměstnání, takže hodně poptávají místo relaxační masáže zdravotní masáž.

Masáže v salonu ToWell v Praze

Jak moc musí být vzdělaný personál, aby mohl provádět zmíněné zdravotní masáže?

Vezmu to ze široka. Personál je klíčová součást salonů ToWell, já osobně si na tom velmi zakládám. Ale je to zároveň nejtěžší část mé práce. Zhruba před dvěma roky, tedy přesně před koronakrizí, bylo znatelné období fluktuace zaměstnanců. Hodně se tu střídali lidé. Získat kolegy, kteří mají lidský přístup a jsou profesionální, bylo nesmírně těžké.

V našem pražském salonu máme nyní třeba kosmetičku, maséra, manažerku a recepční, kteří mají rámcově vyšší vzdělání, než by bylo na jejich úrovni běžné někde jinde.

Kolegové, kteří provádí procedury, absolvovali velmi kvalitní kosmetické nebo masérské kurzy. Ale máme v týmu třeba i lékařku, magistru, která provádí zmíněné zdravotní masáže. Klientovi nejprve provede diagnostiku, aby zjistila příčinu problému a mohla klientovi opravdu pomoci.

Pokud k nám přijde klient se specifickým dermatologickým problémem, konzultujeme s lékaři i kosmetické procedury. Také máme v týmu lékařku, ke které klienty odesíláme na estetické zákroky, jako je botox nebo výplně rtů atd.

Kolegům se snažím maximálně pomáhat v jejich rozvoji, posílat je na další vzdělávací kurzy. Moje motto je: „Kdo se přestává zlepšovat, přestává být dobrým.“ Takže stále obnovujeme všechny technologie a postupy. Každý člověk, který sem přijde, projde mým drobnohledem. Ze všech lidí se snažím dostat maximum. Snažím se zjistit, co všechno ten člověk umí a co ho baví. Neustále tak nacházím nápady na zlepšení a rozšíření našich služeb.

Zakládáme si na personálu. Vstřícný, empatický a vzdělaný personál je to nejdůležitější, co v salonech ToWell máme.

Na co jste ještě, vedle personálu, pyšný?

Na 10 let fungování salonu. Už to samo o sobě je v naší branži úspěch, protože vidím, kolik salonů zaniká. My se snažíme naše služby pořád vylepšovat. Řekl bych, že i to hodně přispívá k tomu, že se držíme tam, kde teď jsme.

Nesedíme a nečekáme, že nám jen Slevomat přinese zákazníky. Nečekáme na dotace. Neustále hledáme nové cesty, nové kanály, takže i my jsme se přesunuli do onlinu. Poukazy na naše služby prodáváme na vlastním e‑shopu. Posíláme klientům e‑maily s akčními nabídkami. Snažíme se, aby na nás nezapomněli. Prostě se přizpůsobujeme době a trhu.

Máte salony ve třech městech – v Praze, Brně a v Plzni. Liší se nějak od sebe?

Princip je stejný. Hledáme co nejkrásnější prostory, kde se bude klient cítit jako doma. A každou službu, i tu nejlevnější, koncipujeme tak, aby si ji zákazník opravdu užil a odcházel s takzvaným wow efektem.

ToWell v Brně jsme museli přestěhovat, protože jsme brzy pochopili dvě věci. Za prvé jsme podcenili kapacitu, potřebovali jsme větší prostory, abychom byli schopni vyhovět poptávce. A za druhé jsme se museli lidem přiblížit. Jakmile v Brně nesídlíte v samém centru, už jste v podstatě na periferii.

Oproti tomu v Plzni se náš koncept chytnul hned. Řekli jsme si – menší město, menší salon – a funguje to. Nevyzkoušíte tam tolik procedur jako v salonu v Praze, ale najdete tam profesně a hlavně lidsky velmi kvalitní personál.

Klienti nejsou v menším městě tolik ve spěchu a chtějí si i povídat. V Praze často chtějí manažeři jen přijít, odležet si proceduru a zase běžet. Kdežto v ToWell v Plzni si lidé rádi posedí a povídají. Klienti po ošetření nespěchají pryč, takže jsme pro ně vytvořili bar s osvěžením – kávou, čajem, můžou si v klidu přečíst časopis, posedět, popovídat si s recepční. Snažíme se dle poptávky vytvořit komplexní zážitek ve všech třech salonech.

Zeštíhlující procedury v salonu ToWell v Brně

Jak se vám podařilo překlenout dobu, kdy musely být vaše salony zavřené?

Během doby, kdy jsme byli zavření, jsme se naučili využívat nové příležitosti. Hodně jsme přemýšleli o tom, jak koncipovat služby, abychom uspokojili naše klienty, až bude zase otevřeno. Také jsme sáhli po každé příležitosti vzdělávat se.

Na otevření jsme se moc těšili. Intenzivně jsme se na něj připravovali nejen poslední týden před rozvolňováním. Když to vezmu hodně zjednodušeně, tak nám doba koronavirová vzala hodně peněz. Na druhou stranu jsme získali velké množství času na rodinu a na vylepšování našich salonů a služeb. Vzali jsme to doslova od podlahy. Pečlivě jsme vycídili doslova každý centimetr našich salonů. A důkladně jsme se profesně připravovali na otevření.

Vladimír Žitný vystudoval biologii, chemii a také pedagogiku na Univerzitě Karlově. Jeho koníčkem je fitness a zdravý životní styl. K oboru měl tedy vždycky velmi blízko. Už během studií přemýšlel, že by si založil svůj vlastní salon zaměřený na estetiku, životní styl a fitness. Inspiraci sbíral v Americe a v Asii. Koncept estetického centra ToWell si nakonec přivezl z USA.

V Americe převažují kliniky zaměřující se na estetickou medicínu a hubnutí. Asi tušíte proč. Nejvíc mě zaujalo, že o klienty se stará odborný personál, především lékaři. Dbají na kvalitní službu, spokojenost zákazníka, ale také na to, aby se klient na klinice cítil příjemně. Jako doma. To všechno jsme přenesli i k nám. V ToWell se cítíte jako doma v pokojíčku a dostanete službu, po které toužíte. Chceme, aby klient odcházel vždy spokojený a zase se vrátil.

Pomohl vám během krize nějakým způsobem Slevomat?

Ano, pomohl. Jsem moc rád, že nám velmi dobře funguje oboustranná komunikace. Díky Slevomatu máme velkou motivaci vylepšovat naše služby, přestože jsme byli dlouho zavření. Vymýšlíme nové varianty akcí. Taky díky Slevomatu objevujeme současné trendy a snažíme se jim přizpůsobit.

Slevomat nám během lockdownu pomohl několika online školeními zdarma. Takže jsme měli možnost se dovzdělat a získat nové informace i mimo náš obor.

Relaxační a kosmetické procedury v salonu ToWell v Plzni

Kdy a proč jste vlastně začal spolupracovat se Slevomatem?

Slevomat oslovil nás, už to bude 8 let. Spolupráce klapla okamžitě. Tenkrát se k nám přijeli podívat zástupci Slevomatu a zapovídali jsme se spolu asi na tři hodiny. Byla to moc příjemná schůzka.

Spolupráce nejprve začala jen na několika akcích. A postupně se to rozjelo. Naše velká výhoda je, že nabízíme velké množství služeb. Klienta dokážeme zkrášlit od vlasů po paty.

Dáváme si hodně záležet na tom, kde sídlíme, jak salony vypadají, jaká je v nich atmosféra. Chtěli jsme vybudovat krásné prostředí, kde se lidé cítí dobře, zároveň dostanou servis za rozumné peníze. Proto se mi líbil i koncept Slevomatu. Najdete tam kvalitní služby s dobrou cenou. To se mi na Slevomatu strašně líbí – zakládá si na kvalitě.

Je něco, co se vám na spolupráci se Slevomatem naopak nelíbí?

Když jsme začínali se Slevomatem, tak se poprvé objevilo hodnocení služeb a obchodů na internetu. Já jsem na to tenkrát strašně nadával. Občas klientky hodnotily z mého pohledu nesmysly. Dostali jsme třeba špatné hodnocení, protože klientka přišla pozdě a z půlhodinové procedury by bylo 10 minut, takže nemělo smysl ji ani začínat.

Dnes jsem za hodnocení moc rád. Pomohlo nám vyrůst tam, kde jsme dnes. Když teď přijde negativní recenze, což se děje spíše výjimečné, to musím zaklepat, tak ji bereme velice vážně. Snažíme se reagovat osobně a řešit ji přímo s klientem. Záleží nám na každém jednotlivci

Zákazník ze Slevomatu se nijak neliší od zákazníka, který přijde napřímo. 90 % zákazníků ze Slevomatu se stává našimi stálými a spokojenými klienty.

Existuje něco jako zákazník ze Slevomatu? Liší se nějak od klienta, který do salonu přijde napřímo?

Řekl bych, že se neliší vůbec. Naopak, 90 % zákazníků ze Slevomatu se stává našimi stálými klienty. Snažíme se tvořit službu na maximum a nabídnout i něco navíc, aby měl klient důvod se vrátit. A vůbec nám nevadí, že si klient i příště koupí službu na Slevomatu. Důležité je, že naše partnerství s klientem funguje na základě symbiózy a je to výhodné pro obě strany. Když mi zavolá klient, že vidí na Slevomatu akci, jestli si ji může koupit tam, tak mu řeknu, ať si ji koupí, kde ji zrovna vidí a je to pro něj jednodušší. Třeba z pohledu platební metody.

Co vám za ty roky dala spolupráce se Slevomatem?

Máme skvělou obchodní zástupkyni, takže nám spolupráce dala určitě i skvělé kontakty a nové impulsy. Za těch 8 let jsme společně vymysleli skoro 1000 akcí a prodali na 17 tisíc poukazů. Zní to skoro neuvěřitelně. Slevomat nám tak pomohl rozrůst se i do dalších měst. Díky našemu jedinečnému konceptu a spojením se Slevomatem jsme byli schopni otevřít nové pobočky v Brně a v Plzni.

Jaká je vaše vize do budoucna?

Naše vize je vytvořit nejsilnější kosmetickou síť v České republice. Chceme se rozšiřovat i do dalších měst. Věřím, že se nám to díky našemu perfektnímu týmu a s pomocí Slevomatu podaří.

Veronika Poloková, Obchodní zástupkyně za Slevomat

Vladimír a jeho salon ToWell je jeden z nejlepších obchodních partnerů, které mám a to hned v několika rovinách. Jednak je to neuvěřitelně milý, veselý, optimistický člověk, ale hlavně opravdový profesionál. Zakládá si na dobře odvedené práci, posouvá nabídky z kategorie krásy na novou úroveň.

Sleduje trendy, neustále přichází s novinkami, vylepšuje zázemí salonu, je otevřený jakýmkoliv doporučením z naší strany atd. Nespokojí se s průměrem, což dokazuje i hodnocení jeho salonu a šíře nabídky.

Je to jeden z nejlepších partnerů v kategorii krásy a zdraví na Slevomatu.

O svůj příběh se s námi podělili i další partneři

Přečtěte si, jak se popasovali s krizí, proč jsou na Slevomatu a co u nich můžete zažít.

Jak se vám článek líbil?

Jana Šupolíková

Jmenuju se Jana a před 8 lety jsem založila blog Muffinarium.cz. Důvod byl jednoduchý. Tenkrát ještě skoro neexistovaly foodblogy a na internetu nešlo najít slušný recept na domácí muffiny. Za ty roky jsem upekla stovky muffinů, dva syny a 3. místo na Foodblogu roku v kategorii Dezerty a pečení v roce 2014. 

Nahoru