Kategorie

Hotel Tatra

4,0 / 5 (185 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Vše proběhlo bez problému, včetně platby faktury přes zaměstnavatele.“

Hotel leží v centru města Nový Bydžov, které je významným střediskem Pocidliní. K odpočinku a relaxaci slouží našim hostům 19 útulných pokojů. Vyražte společně za turistickými zajímavostmi a užijte si volný čas i sami pro sebe.

Dnešní nabídky Hotel Tatra

Hodnocení podniku Hotel Tatra

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Vlasta

Na pobytu jsem byla s kamarádkou a obě jsme si to užili. Sauny, masáže, ubytování, jídlo i pití.
Byl to relaxační od všedních dnů.

Ne výtka, ale názor. Při sauně a masáži bych uvítala nějakou relaxační hudbu.

29. 11. 2016
Užitečné? Ano
Elvis

Interier kavarny

28. 11. 2016
Užitečné? Ano
Cblue

Vše proběhlo bez problému, včetně platby faktury přes zaměstnavatele.

28. 11. 2016
Užitečné? Ano
Petr

Jidlo - dle kuchare.

Tepla solna jeskyne.

25. 11. 2016
Užitečné? Ano
Lucka

Vybavení hotelu
lokalita
kuchyně
wellness docela pěkné

- Naprosto neochotný personál na recepci (všechny změny nebo dodatečné požadavky byly problém, často tam vůbec nikdo nebyl)
- Parkování, které bylo v rámci voucheru, nebylo možné, protože byl plný hotel (to asi nikdo nečekal)
- V restauraci obsluha věčně nebyla, u snídaní bylo potřeba si opakovaně žádat o nádobí a doplnění a celkově obsluha slabá
- Obsluha netuší, jaké víno prodávají a neumí ho ani podávat
- Podávaná káva v kavárně také nevypadala, jak by měla
- Bowling velmi zakouřený, bylo nutné si dokoupit ponožky, které ani neměli v naší velikosti

Vyjádření partnera
Hotel Tatra Před 15 dny

Děkujeme pisateli za hodnocení jeho pobytu v našem Wellness hotelu. Negativní reakce si dovolujeme nicméně uvést do souladu se skutečností :
- "neochotný personál na recepci" - vzhledem k tomu, že host byl ubytován na VIP pokoji měl při odjezdu zaplatit doplatek za VIP pokoj. Tento však odmítal zaplatit a tvrdil, že peníze sebrala recepční - při příjezdu a odjezdu měla směnu stejná recepční - kontrolou kamerového systému se tvrzení hosta- stěžovatele nepotvrdilo !
- parkování - monitorované hotelové parkoviště má parkovací stání odpovídající počtu pokojů.
- snídaně - obsluha - snídaně se podávají formou švédských stolů a personál pouze doplňuje chybějící pečivo, nápoje, teplý bufet, atd. a dále uklízí stoly po hostech, kteří již ze snídaní odešli, takže se nemůže věnovat pouze jednomu hostu po celou dobu jeho pobytu na snídani.
- servírování vína a káva - po doporučení značky vína si pisatel nechal lahev otevřít a vzápětí jí vrátil s odůvodněním, že jim nechutná a že chtějí sušší, to samé se opakovalo ještě dvakrát - i u polosuchého vína a degustace byla ukončena objednáním svatomartinského vína. U této lahve "degustace" byla "ukončena" a tato byla hostu naúčtována. V našem hotelovém komplexu servírujeme výhradně vína značky Pelvins. Je to značka vín vyráběných v rámci rodinného vinařství Hrabal z Velkých Bílovic. Pelvins je víno pro vinařské nadšence – ať už profesionály či věčné laiky. Víno, které si neláme hlavu zbytečnou složitostí. Poctivé v chuti, svěží v buketu, ušlechtilé v původu odrůd. Značka Pelvins se snaží poskytnout svým zákazníkům zcela jiný zážitek. Vína s tímto logem jsou příslibem poctivosti a uznávané kvality moravského vína, ale za zcela příznivou cenu.
- bowling - pisatel chtěl provést změnu rezervace již předem domluveného termínu hry. Toto však již není možné, protože jsou termíny her na drahách rezervovány minim.týden dopředu a bowling je zcela obsazen. Z hygienických důvodů se každý hráč přezuje v zakoupených nových ponožkách do předem hygienicky ošetřené bowlingové obuvy a teprve poté může hrát vlastní bowling. Ponožky jsou hráčům dodávány ve velikostech 33 - 47, takže většina hráčů s velikostí nemá problém a zůstávají jim i po hře. V celém prostoru bowlingové restaurace je zabezpečeno odvětrání klimatizací s řízenou rekuperací.

21. 11. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (92)