Kouzelná poloha
Velikonoční pobyt 2015. Pokoje nejsou udržované a nevypadají čistě uklizené, jsou zatuchlé. Koupelny nemají odvětrávání, takže plíseň, nedoplněný toaletní papír. Na konci zimy a na začátku jara, kdy je venku sníh: nefunkční topení, neuschly nám mokré věci, topení hřálo asi tak od 18. do 22. hod., utržené žaluzie, nefunkční Wi‑Fi na pokojích. Udržba majitelům asi nic neříká. Kuchyně: vše nad 100Kč se doplácí, takže nelze hovořit o polopenzi, když do 100Kč jsou jen ovocné knedlíky a svíčková, které ani pak nejsou. Kuchyně asi nemá digestoř, takže veškeré výpary z vaření a smažení v restauraci, a tím pádem pálení očí, nechutně načichlé oblečení atd. Zbytečně složitá a drahá jídla jako králík, kachna, atp. stačila by nějaká cenově dostupná klasika. Obsluha nic moc. Na místě, kde je klec s ptákem loskutákem ráno snídaně, bedlivé oko si nemůže nevšimnout peří a výkalů v okolí, nehygienické! Co se na snídani sní, už se nedoplňuje. Spousta stížností i v knize přání a stížností, které si ale hosté můžou přečíst až na místě, ale asi slouží jen ke čtení, protože změny žádné. Personál si hostů moc nevšímá, dokonce demonstrativně utírá prach nebo luxuje za jejich přítomnosti. Neupravená přístupová cesta k hotelu, sice upozornění vzít s sebou řetězy, ale co chodci? Kamarádka si tam zlomila ruku, paní předtím koleno, kamarádi málem autem spadli ze stráně, nezájem pomoct, ověřeno na správě NP Šumava, neexistuje zákaz posypat přístupovou cestu štěrkem nebo popelem a arogantní reakce personálu v odpovědích na Slevomatu a Facebooku svědčí o tom, jak si zde váží hostů. Všechno dělají služby a zde mají hodně co zlepšovat, aby se sem lidé vraceli.