Tento podnik nemá aktuálně žádnou nabídku
Pokud máte o nabídku zájem, dejte nám to vědět a my to zařídíme.
Nebo se podívejte přímo do kategorií
Recenze a hodnocení
Skvělá lokalita, naprosté soukromí, možnost ubytování se psem. Ve všech pokojích včetně koupelny se i v polovině dubna topilo, což se nám stalo poprvé. Doplnilo to naprostý komfort při ubytování
Bohužel nepříjemná recepční na check-in, nutnost platby poplatku za osoby a psa hotově, i když je uvedeno, že berou karty.
Na voucheru uvedeno, že na pokoji bude připraven jako dárek sekt, který jsme ale nedostali.
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
lokalita, blízkost metra i tram. dopravy, množství obchůdků a občerstvení v blízkosti, ochotu při změně termínu pobytu, velikost apartmánu.
Řešení sprchového koutu a pouze malé umyvadlo na WC pro celý apartmán, ve kterém se téměř nedá umýt ani použité nádobí.
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
Dlouho jsem zvažovala, jestli vůbec hodnocení přidávat, protože opravdu nerada dávám negativní hodnocení.
Před nákupem voucheru apartmánu v této rezidenci jsem si prohledávala recenze kde se dalo…trochu mě zarazilo, že byly apartmány často hodnoceny negativně. Ale vzhledem k tomu, že zde byl nabízený konkrétní apartmán, který dle fotek a popisu na stránkách rezidence měl být prakticky skoro nový, tak jsem nakonec voucher zakoupila. Po příjezdu jsme se setkali na recepci se slečnou, která asi ani neví, co je úsměv. Dala nám papíry k vyplnění, vybrala si peníze za turistickou daň (50kc za osobu/den), předala klíče a stručně vysvětlila cestu k apartmánu. Když jsme se s dětmi a spoustou kufrů vydrápali do druhého patra, po otevření jsem zjistlila, že apartmán, který jsme dostali, ani zdaleka není ten, který jsme si zaplatili. Takže jsme s manželem šli zpět na recepci zjistit, kde se stal problém. Slečna začala koktat něco o tom, že v námi žádaném apartmánu se rozbil záchod a toto ubytování je jediná možnost. Když jsem se zeptala, proč nás telefonem nekontaktovali nebo proč nám tuto skutečnost neoznámila již při příchodu, pouze pokrčila rameny.. Shánět náhradní ubytování v době jarních prázdnin bylo prakticky nemožné, takže jsme nakonec museli využít nabídnutý apartmán, který ani zdaleka neodpovídal kategorii námi rezervovaného. Manžel žádal kontakt na majitelku, ta nám ovšem telefon nezvedala. Když jsme se pak vrátili z obchodu, na stole v apartmánu ležela obálka s omluvou a 500,– jako kompenzace. To jediné hodnotím pozitivně, že se k problému po nátlaku manžela postavili čelem a aspoň část peněz vrátili. Jinak co se týká čistoty, recenze nelhaly. Nejvíc nás asi dorazil mrazák v lednici, který měl tak velkou námrazu, že by se do něj nevešla ani plechovka.. Mrzí mě, že není možné sem přidat více fotek.. Původně jsem chtěla hodnotit jednou hvězdou, ale vzhledem k finanční kompenzaci a poloze rezidence aspoň takto..
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
+ je to Karlín, spousta restaurací v okolí, blízko na metro
+ recepční, která nás ubytovala byla velmi milá
+ pohodlná postel
za prvé, apartmán, který jsme si objednali (Meteora) byl obsazený někým jiným (údaj od recepční) nebo mimo provoz (údaj od manažerky). Byli jsme přivedení do jiného pokoje bez vysvětlení, nikdo nám nezavolal ani se neomluvil, že apartmán , který jsme zaplatili není k dispozici. Jako náhrada nám byl nabídnut mnohem menší apartmán (Giove), který vypadal jako po nedávné rekonstrukci nebo apartmán stejné velikosti, na který bychom museli ještě několik hodin čekat (bylo cca 6 večer).
Vzali jsme tedy menší apartmán, abychom uz někde byli. Hned první věc- upadla regulace sprchy, takže vysprchovat se znamenalo vcelku dlouho vymýšlet, jak ji zprovoznit a neopařit se. Manažerce jsem volala druhý den po své pracovní době, v podstatě mi vynadala, že jsem nezavolala dřív a poslala opraváře v 7 večer, s čímž jsme souhlasili. Stručně: opravář neopravil, slíbil, ze přijde další den, nikdo se až do našeho odjezdu (3 dny) už ale neukázal.
Pokoj, kde jsme byli byl ok, rádoby moderní, na záchodě ale téměř mrzlo a všechno šité horkou jehlou. Žádná skříň na kabát, jen šuplíky.
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
lokalita hned u zastávky metra a tramvají, v blízkosti restaurace, obchody, služby
výborný poměr kvality a ceny
drobné nedostatky v čistotě a vybavení
neuškodilo by apartmán vymalovat
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
Skvělá lokalita, naprosté soukromí, možnost ubytování se psem. Ve všech pokojích včetně koupelny se i v polovině dubna topilo, což se nám stalo poprvé. Doplnilo to naprostý komfort při ubytování
Bohužel nepříjemná recepční na check-in, nutnost platby poplatku za osoby a psa hotově, i když je uvedeno, že berou karty.
Na voucheru uvedeno, že na pokoji bude připraven jako dárek sekt, který jsme ale nedostali.
lokalita, blízkost metra i tram. dopravy, množství obchůdků a občerstvení v blízkosti, ochotu při změně termínu pobytu, velikost apartmánu.
Řešení sprchového koutu a pouze malé umyvadlo na WC pro celý apartmán, ve kterém se téměř nedá umýt ani použité nádobí.
Dlouho jsem zvažovala, jestli vůbec hodnocení přidávat, protože opravdu nerada dávám negativní hodnocení.
Před nákupem voucheru apartmánu v této rezidenci jsem si prohledávala recenze kde se dalo…trochu mě zarazilo, že byly apartmány často hodnoceny negativně. Ale vzhledem k tomu, že zde byl nabízený konkrétní apartmán, který dle fotek a popisu na stránkách rezidence měl být prakticky skoro nový, tak jsem nakonec voucher zakoupila. Po příjezdu jsme se setkali na recepci se slečnou, která asi ani neví, co je úsměv. Dala nám papíry k vyplnění, vybrala si peníze za turistickou daň (50kc za osobu/den), předala klíče a stručně vysvětlila cestu k apartmánu. Když jsme se s dětmi a spoustou kufrů vydrápali do druhého patra, po otevření jsem zjistlila, že apartmán, který jsme dostali, ani zdaleka není ten, který jsme si zaplatili. Takže jsme s manželem šli zpět na recepci zjistit, kde se stal problém. Slečna začala koktat něco o tom, že v námi žádaném apartmánu se rozbil záchod a toto ubytování je jediná možnost. Když jsem se zeptala, proč nás telefonem nekontaktovali nebo proč nám tuto skutečnost neoznámila již při příchodu, pouze pokrčila rameny.. Shánět náhradní ubytování v době jarních prázdnin bylo prakticky nemožné, takže jsme nakonec museli využít nabídnutý apartmán, který ani zdaleka neodpovídal kategorii námi rezervovaného. Manžel žádal kontakt na majitelku, ta nám ovšem telefon nezvedala. Když jsme se pak vrátili z obchodu, na stole v apartmánu ležela obálka s omluvou a 500,– jako kompenzace. To jediné hodnotím pozitivně, že se k problému po nátlaku manžela postavili čelem a aspoň část peněz vrátili. Jinak co se týká čistoty, recenze nelhaly. Nejvíc nás asi dorazil mrazák v lednici, který měl tak velkou námrazu, že by se do něj nevešla ani plechovka.. Mrzí mě, že není možné sem přidat více fotek.. Původně jsem chtěla hodnotit jednou hvězdou, ale vzhledem k finanční kompenzaci a poloze rezidence aspoň takto..
+ je to Karlín, spousta restaurací v okolí, blízko na metro
+ recepční, která nás ubytovala byla velmi milá
+ pohodlná postel
za prvé, apartmán, který jsme si objednali (Meteora) byl obsazený někým jiným (údaj od recepční) nebo mimo provoz (údaj od manažerky). Byli jsme přivedení do jiného pokoje bez vysvětlení, nikdo nám nezavolal ani se neomluvil, že apartmán , který jsme zaplatili není k dispozici. Jako náhrada nám byl nabídnut mnohem menší apartmán (Giove), který vypadal jako po nedávné rekonstrukci nebo apartmán stejné velikosti, na který bychom museli ještě několik hodin čekat (bylo cca 6 večer).
Vzali jsme tedy menší apartmán, abychom uz někde byli. Hned první věc- upadla regulace sprchy, takže vysprchovat se znamenalo vcelku dlouho vymýšlet, jak ji zprovoznit a neopařit se. Manažerce jsem volala druhý den po své pracovní době, v podstatě mi vynadala, že jsem nezavolala dřív a poslala opraváře v 7 večer, s čímž jsme souhlasili. Stručně: opravář neopravil, slíbil, ze přijde další den, nikdo se až do našeho odjezdu (3 dny) už ale neukázal.
Pokoj, kde jsme byli byl ok, rádoby moderní, na záchodě ale téměř mrzlo a všechno šité horkou jehlou. Žádná skříň na kabát, jen šuplíky.
lokalita hned u zastávky metra a tramvají, v blízkosti restaurace, obchody, služby
výborný poměr kvality a ceny
drobné nedostatky v čistotě a vybavení
neuškodilo by apartmán vymalovat
Hodnocení podniku Casa Italia
Hodnocení podniku Casa Italia
Skvělá lokalita, naprosté soukromí, možnost ubytování se psem. Ve všech pokojích včetně koupelny se i v polovině dubna topilo, což se nám stalo poprvé. Doplnilo to naprostý komfort při ubytování
Bohužel nepříjemná recepční na check-in, nutnost platby poplatku za osoby a psa hotově, i když je uvedeno, že berou karty.
Na voucheru uvedeno, že na pokoji bude připraven jako dárek sekt, který jsme ale nedostali.
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
lokalita, blízkost metra i tram. dopravy, množství obchůdků a občerstvení v blízkosti, ochotu při změně termínu pobytu, velikost apartmánu.
Řešení sprchového koutu a pouze malé umyvadlo na WC pro celý apartmán, ve kterém se téměř nedá umýt ani použité nádobí.
Dlouho jsem zvažovala, jestli vůbec hodnocení přidávat, protože opravdu nerada dávám negativní hodnocení.
Před nákupem voucheru apartmánu v této rezidenci jsem si prohledávala recenze kde se dalo…trochu mě zarazilo, že byly apartmány často hodnoceny negativně. Ale vzhledem k tomu, že zde byl nabízený konkrétní apartmán, který dle fotek a popisu na stránkách rezidence měl být prakticky skoro nový, tak jsem nakonec voucher zakoupila. Po příjezdu jsme se setkali na recepci se slečnou, která asi ani neví, co je úsměv. Dala nám papíry k vyplnění, vybrala si peníze za turistickou daň (50kc za osobu/den), předala klíče a stručně vysvětlila cestu k apartmánu. Když jsme se s dětmi a spoustou kufrů vydrápali do druhého patra, po otevření jsem zjistlila, že apartmán, který jsme dostali, ani zdaleka není ten, který jsme si zaplatili. Takže jsme s manželem šli zpět na recepci zjistit, kde se stal problém. Slečna začala koktat něco o tom, že v námi žádaném apartmánu se rozbil záchod a toto ubytování je jediná možnost. Když jsem se zeptala, proč nás telefonem nekontaktovali nebo proč nám tuto skutečnost neoznámila již při příchodu, pouze pokrčila rameny.. Shánět náhradní ubytování v době jarních prázdnin bylo prakticky nemožné, takže jsme nakonec museli využít nabídnutý apartmán, který ani zdaleka neodpovídal kategorii námi rezervovaného. Manžel žádal kontakt na majitelku, ta nám ovšem telefon nezvedala. Když jsme se pak vrátili z obchodu, na stole v apartmánu ležela obálka s omluvou a 500,– jako kompenzace. To jediné hodnotím pozitivně, že se k problému po nátlaku manžela postavili čelem a aspoň část peněz vrátili. Jinak co se týká čistoty, recenze nelhaly. Nejvíc nás asi dorazil mrazák v lednici, který měl tak velkou námrazu, že by se do něj nevešla ani plechovka.. Mrzí mě, že není možné sem přidat více fotek.. Původně jsem chtěla hodnotit jednou hvězdou, ale vzhledem k finanční kompenzaci a poloze rezidence aspoň takto..
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
+ je to Karlín, spousta restaurací v okolí, blízko na metro
+ recepční, která nás ubytovala byla velmi milá
+ pohodlná postel
za prvé, apartmán, který jsme si objednali (Meteora) byl obsazený někým jiným (údaj od recepční) nebo mimo provoz (údaj od manažerky). Byli jsme přivedení do jiného pokoje bez vysvětlení, nikdo nám nezavolal ani se neomluvil, že apartmán , který jsme zaplatili není k dispozici. Jako náhrada nám byl nabídnut mnohem menší apartmán (Giove), který vypadal jako po nedávné rekonstrukci nebo apartmán stejné velikosti, na který bychom museli ještě několik hodin čekat (bylo cca 6 večer).
Vzali jsme tedy menší apartmán, abychom uz někde byli. Hned první věc- upadla regulace sprchy, takže vysprchovat se znamenalo vcelku dlouho vymýšlet, jak ji zprovoznit a neopařit se. Manažerce jsem volala druhý den po své pracovní době, v podstatě mi vynadala, že jsem nezavolala dřív a poslala opraváře v 7 večer, s čímž jsme souhlasili. Stručně: opravář neopravil, slíbil, ze přijde další den, nikdo se až do našeho odjezdu (3 dny) už ale neukázal.
Pokoj, kde jsme byli byl ok, rádoby moderní, na záchodě ale téměř mrzlo a všechno šité horkou jehlou. Žádná skříň na kabát, jen šuplíky.
lokalita hned u zastávky metra a tramvají, v blízkosti restaurace, obchody, služby
výborný poměr kvality a ceny
drobné nedostatky v čistotě a vybavení
neuškodilo by apartmán vymalovat
Hodnocená nabídka: Moderní apartmány v Karlíně až pro 7 osob
Casa Italia
Casa Italia
Křižíkova 73, Praha
Pokoje
Hotel nabízí ubytování v následujících typech pokojů. Jejich dostupnost se může lišit podle vámi zvoleného termínu a konkrétní akce.
- dispozice apartmá 2+1
- ložnice 1: manželská postel
- ložnice 2: manželská postel a jednolůžková postel
- obývací prostor: 2 rozkládací pohovky
- vlastní koupelna
- plně vybavená kuchyňská linka
- manželská postel
- rozkládací pohovka, nebo jednolůžkové postele
- vlastní koupelna
- plně vybavená kuchyňská linka
- dvě jednolůžkové postele
- plně vybavená kuchyňská linka
- vlastní koupelna