
Pobyt jsme měli přes Slevomat zaplacený předem, přesto po nás muž na recepci (dále jen „recepční“) chtěl zaplatit plnu cenu pobytu znovu. Jde-li o parkování, recepční lhal, že se nesmí parkovat na nádvoří u hotelu, když je zaplněné parkoviště v lipové aleji. Hotel ve svých materiálech deklaruje, že to naopak možné je. Recepční nám řekl, ať parkujeme kdekoli ve městě, kde je však parkování placené; u hotelu je zdarma. Velký šok nás čekal, když jsem přišli do hotelového pokoje, který měl maximálně tak 6 čtverečních metrů. Zde jsme měli být všichni tři ubytováni. Pokoj měl ještě podotýkám šikmé stěny, byl poškozený, měl vytržené okenní parapety (viz přiložená fotografie). Byl zde starý odřený nábytek, nebyla zde žádná TV, ani např. rychlovarná konvice. Šlo o velmi podřadný pokoj, který vůbec neodpovídal fotografiím, kterými se hotel prezentuje. Obrátili jsme se tedy na recepčního s žádostí o jiný pokoj, který by odpovídal ceně, kterou si hotel za pobyt naúčtoval. Recepční nám k našemu požadavku řekl: „toto je standardní pokoj pro 3 osoby; my si tady na luxus nehrajeme“. Požádali jsme recepčního o přidělení takového pokoje, kterým se hotel v propagačních materiálech prezentuje. K tomu recepční uvedl, že takové pokoje mají pouze 3 v celém hotelu a že je naše věc, že se nám přidělený pokoj nelíbí. K tomu dodal, že nemá žádný volný pokoj, jelikož je plný hotel. Na naši otázku jaké mají tedy v hotelu velikosti pokojů nám recepční odpověděl, že neví. Žádali jsme tedy vrácení peněz za pobyt a kontaktování manažera hotelu. Recepční nám po telefonátu s manažerkou sdělil, že se ve věci vrácení peněz máme obrátit na Slevomat. Na telefonním čísle Slevomatu nám nějaký „robot“ stále pokládal otázky a s komunikací jsme se pohybovali v kruhu. Na žádného živého operátora nebyla možnost přepojení. Recepčnímu jsme tedy řekli, že žádáme, aby nám hotel vystavil písemné prohlášení, že pro nás nemá odpovídající ubytování. Následně recepční najednou začal tvrdit, že má 1 volný pokoj, který je ovšem stejně malý, jako je ten poškozený. Na to jsme mu odpověděli, že ho chceme vidět. Recepční nám řekl, ať počkáme v původním (rozbitém) pokoji, že do 10 minut nám připraví jiný pokoj. Následně recepční přišel a zavedl nás do pokoje, který byl i s koupelnou téměř trojnásobně velký, než jsme původně dostali, byla zde LCD TV s internetem a 4 lůžka. Recepční tedy celou dobu lhal, že nemá jiný pokoj, že všechny jejich pokoje vypadají stejně, a dále také v tom, že je plný hotel, neboť druhý den u snídaně byla restaurace po celou dobu zaplněna tak do 1/3. Celé dohadování trvalo nejméně 45 minut a bylo velmi nepříjemné. Zkazilo nám to celý zbytek dne.
Dále je třeba uvést, že večere v hotelové restauraci, která byla podávána formou bufetu, byla rovněž velmi podprůměrná. Zeleninové saláty se zálivkou měly divnou příchuť, jako by byly z minulého dne. Jde-li o snídani, pečivo nebylo čerstvé, výběr byl velmi malý. Nebyla ani míchaná vajíčka, která lze označit za základ každé snídaně v běžném hotelu.
Do tohoto hotelu už nikdy nepojedeme.
Závěrem uvádíme, že s ohledem na naši „ztrátu radosti z pobytu“ bychom od Slevomatu uvítali finanční kompenzaci.
Milý a ochotný personál, čistota na pokoji i v restauraci
Nikde není televize, na pokoji je jen 1 židle. Aby se daly zavřít dveře v pokoji, museli jsme posunout postel
https://medium.seznam.cz/clanek/ochrance-klaster-hejnice-ubytovani-ktere-zustava-daleko-za-ocekavanim-96641
https://medium.seznam.cz/clanek/ochrance-klaster-hejnice-ubytovani-ktere-zustava-daleko-za-ocekavanim-96641
Pobyt v týdnu nám dopřál velmi ceněný klid a ticho. Moc dobrá kuchyně.
Krásná lokalita, nádherně opravený klášter, výborné jídlo, zkrátka vše OK.
Stravování, asi některá jídla z minulého dne, chybělo pečivo a vázlo doplňování jak jídla, tak třeba i příborů.
Krásné prostředí, milý personál, dobré jìdlo, nádherné okolí. Byli jsme nadšení.
Jen drobnost – lednička v dřevěné skřiňce beu větrání víc topila než chladila. Pomohlo by odstranit zadní stěnu nebo udělat větrání.
Krásné místo mezi horami, pěkně opravený klášter, útulné, prostorné, vzdušné pokoje, hodně úložných prostor, na recepci měli pohledy včetně známek, turistické známky, pejsek mohl i do jídelny, je zde i výtah, čisto, zřejmě součástí kláštera je i cukrárna, kde mají velký výběr všeho, hlavně oplatek.
Možnost spousty výletů do okolí i pěšky.
Měli jsme asi trochu smůlu.
Bylo s námi ubytováno 50 lidí z MMF UK.
Snídaně byly výborné, zejména Klášterní chléb a klobásky, páteční večeře – bufetová také. Vše bylo ochotně doplněno-polévka, výběr asi ze 3 nebo 4 jídel, saláty, dezerty, ovoce…jaké však bylo naše překvapení v sobotu večer. MMF měl raut a nás bylo na večeři pouze 6, takže byla servírovaná.
Nemám nic proti servírovaným večeřím, ale toto byly buď řízky nebo guláš s přílohou.
Jeden talíř. Žádná polévka, žádný salát, žádný dezert, žádné ovoce, kompot.
Personálu se mi nepodařilo vysvětlit že nechci žádný raut ale že jsme zaplatili stejnou polopenzi na oba dny a ta sobotní se s tou páteční nedala srovnat. Bylo to jako 1kg a 5kg čehokoliv za stejnou cenu.
A že kolem nás nosili plné tácy na raut celou situaci jen umocňovalo. Přitom by stačila třeba tříchodová večeře. Prý to tak mají nastavené. Podle mně dost divně.
Tak je asi lepší zjistit si to předem.
Krásné místo na výlety v přírodě i po památkách. Dýchne na klid.
Areál a budova kláštera. Poeziomat v parku před kostelem. Vyhrazené parkování v areálu kláštera pro ubytované zdarma.
Poskytovatel ubytování v rámci potvrzení rezervace bez předchozího upozornění zaslal požadavek na platbu za přistýlku a večeře pro dítě, přesto, že na portálu bylo avizováno dítě bez nároku na stravu a vlastní postel zdarma. Později nám byla nabídnuta dětská postýlka namísto přistýlky za nižší příplatek.
Při příjezdu jsme si domluvili s recepční pozdější check-in (19:00), což nám bylo umožněno včetně potvrzení večeře. Když jsme přijeli, v restauraci nám bylo sděleno, že od 19:00 mají uzavřenou společnost a bez předchozího upozornění zde nebyl bufet, ani výběr formou à la carte. Bylo nám servírováno jedno jídlo a museli jsme si vyžádat dětskou porci, ačkoliv její připlacení bylo hotelem požadováno.
Další den jsme se na večeři dostavili v určeném časovém okně 18:00 – 18:30 a byl nám umožněn výběr ze Svatomartinského menu s upozorněním, že bez doplatku je pouze jedno z jídel v ceně 225Kč. Objednali jsme si tedy dvě dospělé porce s příplatkem a jednu dětskou bez příplatku. Byl nám vystaven účet na jedno celé jídlo a doplatek k jednomu z dospělých jídel. Po reklamaci účtu nám bylo tvrzeno, že jsme neměli nárok na tři porce a tedy uvedená cena je nižší než bychom měli uhradit, přitom to nebyla pravda. Po dlouhé diskusi a prokazování zaplacených příplatků za dětské večeře nám byl rozdíl mezi cenou celého jídla a příplatku vrácen.
Je nám líto, že tak hezké místo kazí neprofesionální přístup provozní vedoucí a personálu restaurace.
Vybavení pokojů je trochu omšelé, ale funkční.
netypické prostředí kláštera a velmi, ale fakt velmi ochotný personál
Místo s hezkou atmosférou, dobrý výchozí bod pro výlety po okolí. Skvělé večeře formou bufetu. Milá paní recepční.
Nejvíc se mi líbila polopenze. Výborné a rozmanité jídlo. Maximální spokojenost.
Trošku tenké stěny, rušili mě k ránu sousedi (kroky, kašlání).
Krásné prostředí , ubytování a skvěle jídlo . Určitě doporučujeme
Klid a pohoda, krásné prostředí kláštera a okolí
Slabší nabídka ke snídani, chybějící přílohy k večeři jako např. Špenát nebo zelí, které bylo napsáno, ale nenalezeno
č.p. 1, Hejnice
Ubytování nabízí následující typy pokojů. Jejich dostupnost se může lišit podle vámi zvoleného termínu a konkrétní akce.
toaleta, sprchový kout, chladnička, psací stůl, noční stolek, telefon, televize
toaleta, sprchový kout, chladnička, psací stůl, noční stolek, telefon, televize
toaleta, sprchový kout, chladnička, psací stůl, noční stolek, telefon
toaleta, sprchový kout, chladnička, psací stůl, noční stolek, telefon
toaleta, sprchový kout, chladnička, psací stůl, noční stolek, telefon
toaleta, sprchový kout, chladnička, psací stůl, noční stolek, telefon