Hotel je pěkný, s odřenýma ušima to na 3 hvězdy odpovídá. Pokoje jsou pěkné, mají pohodlné postele, k dispozice je i malá lednička. V hotelu je pěkně uklizeno a čisto. Nutno ocenit, že prezentované fotografie nejsou nijak retušované a odpovídají realitě.
Snídaně jsou slabší, pořád dokola to stejné, ale stačí. Např. ráno ke kávě by mohla být nějaká sušenka, ale není, protože chtějí udat za peníze domácí buchty. :) Večeře jsou dobré. Jídla bylo vždy dost, ráno i večer.
Wellness je samostatná kapitola – poměrně malé, ale při odhadem cca poloviční obsazenosti hotelu v něm večer nikdy nikdo nebyl, popř. se tam minula jedna dvojice, což samo o sobě působí zvláštně, ale zase se s nikým nemusíte dělit o vířivku, či saunu. Teplota vzduchu i vody příjemná. Většina hostů byli zřejmě občané (důchodci) z NDR, kteří večer již spali a nebyli ve wellness, sem tam nějaký Čech, nebo Polák.
Velmi oceňuji otevírací dobu wellness – až do 22. hod. večer není problém, což oceníte např. při večerním návratu z výletu, neb různé i 4* hotely klidně wellness zavřou v 18 – 19 hod.
Městečko je pěkné, historická promenáda, hned vedle hotelu je městský park, který volně navazuje na les, ve kterém je turistická stezka. Les i park stojí za to projít, akorát by tam nemuselo být tolik odpadků různě poházených po zemí, ale to není záležitostí hotelu.
Jinak při příjezdu v cca 21. hod. večer byl na recepci velice ochotný pán, který vše vysvětlil, se vším poradil a nic nebyl problém. :)
Slabší snídaně a především (ne)obsluha v restauraci, a to hlavně během víkendových dní, kdy bylo vidět, že jde o brigádníky, ve všední den to mělo trošku lepší úroveň. Za barem téměř nikdy nikdo nebyl, což samo o sobě úplně nevadí, když máte polopenzi formou bufetu, ale! Jestliže je u voucheru prezentováno pivo nebo víno k večeři zdarma, uvítal bych, kdyby se někdo zeptal, zda něco k pití chceme, nebo bylo alespoň na stole nějaké info, že pití si máme objednat sami. Takhle není nikdo za barem a ani se nikdo nezeptá, takže pokaždé jsme museli vysloveně odchytit obsluhu, která odnášela talíře a snažila se co nejrychleji opustit prostor restaurace a objednat to u ní. Komické bylo, že se většina hostů bála si to „voucherové“ pití objednat (na což zřejmě hotel spoléhá a tím i ušetří), takže když se našel první, co objednal, strhla se lavina roztodivných objednávek, např. typicky v polštině: „dvakrát Weis wein“. Ale to jen pro pobavení. :)
Z chodeb je do pokoje poměrně dost slyšet všemožné zvuky, ať už bouchnutí dveří, uklízečku atd., což při menší obsazenosti hotelu a poměrně klidné seniorské klientele nevadilo, ale pokud bude plno a bude tam třeba pařit nějaká mladší grupa, může to být problém.
Ve wellness chybí odpočinková zóna, k dispozici jsou pouze dvě lehátka přímo vedle bazénu, což při skoro pořád prázdném wellness nevadí, při větší obsazenosti může být problém.