
Naprosto dokonalé, oceňuji čisté prostředí, příjemný personál, vyhřívaný vnitřní bazén, naprosto dokonalá masáž i ostatní procedury.
Líbilo se mi prostředí, krajina a čistota
Nelíbilo se mi uspořádání v jídelnách. Někteří převážně němečtí turisti si to pletou z léčebnou a domáhají se reservace stolů poblíž výdejního pultu, za cenu že vás od stolu doslova vyštípou. Buď ať na těch stolech je napsaná reservace, pak je vše v pořádku, nebo kdo dřív přijde ten sedí. Chápu že kapacita pokojů asi převyšuje kapacitu stolů, ale proto je tu nějaké časové rozmezí na to jídlo. Co se týká zaměstnanců ve Welnes zoně, jsou tu převážně Ukrajinky. Nic proti nim nemám, ale trochu empatie, úsměvu a přeci jen lepší čeština by neuškodila. Cítili jsme se tam, ačkoli v Čechách jako menšina.
Vše bylo ok
Cesta do kopce
Velká spokojenost od vstřícného personálu, služeb a vynikající kuchyně 👍
Marianky jsou nejmladší a nejkrásnější lázně kde jsem byl.
Všeobecná spokojennost
Hotel byl v klidném prostředí v bezprostřední blízkosti lesa, pokoje pohodlně zařízené, celkové prostředí zámecké a relaxační. Jídlo chutné, nápadité. Procedury příjemné, bazén s párou i saunový svět doplnil relaxaci, kterou jsme si naplánovali.
Oceňovali jsme také příjemný vstřícný personál.
Vysoká cena parkování (my jsme ale nemuseli využít), přístup z města po potemnělé silnici, což zvlášť v zimních měsících musí být velice nepříjemné.
Někteří hosté se nedokázali na večeři vhodně obléknout.
Byli jsme velmi spokojeni, hezký stylový hotel i služby.
Nemáme připomínky.
Krásný výhled
Čistý a klidný hotel
Příjemné prostředí
Parkování
Hotel luxusni, personál milý, ochotný. Jídla dostatek a chutné.
Arogantni a nepříjemná recepční v Balneu
Prostředí a personál ok..👍
Zanedbaný lesopark u hotelu…
Příjemný personál
Kvality jídla a některých služeb upadá .
Vše bylo OK
Akorát při snídani jsem postrádala obyčejnou vločkovou směs. K dispozici pouze zapečené vločky.
Poloha hotelu, klid a ticho v hotelu
Malý výběr z bufetu, slabší procedury, ne zrovna příjemný personál v balneu
Vynikající jídlo, příjemný personál, krásné prostředí.
Interiér hotelu je velmi pěkný. Snaha a vstřícnost na recepci. Polévka – vývar byl výborný. Na jaře a v létě zřejmě mnohem lepší, v zimních obdobích se určitě nebudeme vracet. Krásné okolí.
Kromě pokojů byla všude v hotelu zima. Podlaha vrzala, že jsme se báli chodit abychom nerušili sousedy. Zvuková izolace minimální. V celém pokoji byly jen dvě zásuvky a v koupelně nebyla ani jedna, ani topení. Jídla bylo hodně a i velký výběr, ale bylo mdlé a bez chuti. Na objednané jídlo /oběd při příjezdu jsme v Loby baru čekali více jak 40 minut. V tomto otevřeném prostoru byla zima a profukovalo. Nejvíc byla zima na proceduře – pro ránu v 8:30. Tam bylo za trest se jen položit. Za tu dobu co jsme si pobyt užívali, tak měl poruchu automat na otevření závory, takže jsme se nemohli dostat ven z areálu a dále byla porucha v Loby baru s kávovarem… s češtinou jsme se v hotelu potkali alespoň na recepci a 2× v restauraci. 800 Kč za parkování za 2 noci nás dost překvapilo, když v porovnání na týden u letiště je za 1000. Celkově jsme od 4* očekávali více a to z důvodu, že máme porovnání i s jinými welness pobyty.
Vše na profesionální úrovni
Skvělá nestandardní prostředí, velmi klidné místo a přitom 20 min pěšky na kolonádu, krásný interiér, všude čisto, skvělý výběr jidla v rámci polopenze, velmi milý a ochotný personál, výborné míchané nápoje
Velmi nekvalitní toaletní papír, potetovaný masér ukrajinské národnosti byl jedinou černou tečkou mezi personálem. Ležíte na břiše a ani Vás neupozorní, že začíná s masáží. Tudíž se leknete, ale omluvy se nedočkáte. Místo masáže dekoltu Vám beze slova masíruje ramena. Pak Vám nanese obličejovou masku, ale na alergii na některou složku obsaženou v masce se vůbec neptá. Vůbec nekomunikuje, což je u maséra velmi důležitá věc.
Příkrá 218, Mariánské Lázně
Ubytování nabízí následující typy pokojů. Jejich dostupnost se může lišit podle vámi zvoleného termínu a konkrétní akce.