Příjemné prostředí, krásný výhled na jezero.
Nakonec příjemná a milá recepční (recepční se nám naopak ve všech našich dotazech a přáních snažila vyjít vstříc) viz. se o počátečním problému rozepisuji vedle.
První den příjezdu jsme zde našli příjemný usměvavý personál, takže počáteční problém s rezervací byl z naší strany zapomenut, ale další dny se změnil personál a to už jsme tak spokojení nebyli. Nepříjemná servírka, která nám dávala najevo, že my jsme z toho slevomatu. Přes slevomat byl vše problém.
1. Ve voucheru bylo napsáno, že není nutné se dotazovat na dostupnost termínu, že rozhoduje zaplacení voucheru. Tak jsme tedy voucher zaplatili a pokoušeli se dovolat na recepci a zamluvit si termín. Když jsme se konečně krátce po 8 hodině dovolali, bylo nám sděleno, že nám paní recepční nemůže říct jestli má na náš požadovaný termín volno, že jí to máme poslat písemně a ona nám poté odpoví. Dobře tedy, zaslali jsme jí to písemně. Když nám, ale do 12 hodin odpověď nepřišla začali jsme tam opět volat, ale telefon nikdo nezvedal. Volala jsem tam co 10 minut. Pak se mi stalo, že byl telefon obsazen, tak jsem zkoušela volat znovu asi za 2 minuty a opět nic. A asi ve 3/4 na jednu odpoledne nám konečně přišel potvrzující e‑mail.
2. Ve voucheru bylo napsáno, že večeře je výběrem z jídelního lístku, ale už nebylo uvedeno, že pro lidi objednané ze slevomatu, bude jídelní lístek sestaven pouze ze 7-mi jídel a ty budou ve výběru po celou dobu pobytu stejné. Jelikož jsme měli pobyt pouze na 3 dny, tak se to dalo, ale byli jsem rádi, že tu nejsme třeba na týden. V jídelním lístku byl uveden např. smažený sýr, ale jakoukoliv přílohu k němu jsme si museli doplatit, to mi přišlo docela nefér. Slečna servírka taky neměla chuť situaci řešit, jelikož my jsme tam byli přeci přes ten slevomat.
3. Na pokoji jsme měli špinavou a zapáchající lednici. Jinak pokoj pěkný, prostorný a jinak čistý.