Hotel Na Pláži

4,2 / 5 (388 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Sjezdovky“

Dnešní nabídky Hotel Na Pláži

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Hotel Na Pláži

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zlata

Sjezdovky

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před měsícem

Máte pravdu, ty jsou prostě SUPER! Děkujeme a těšíme se snad i příště. Za Hotel Na Pláži Michal

22. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Biolkova

Velmi příjemný přístup personálu, okamžité řešení sebemenší připomínky, maximální vstřícnost. Čistý hotel, výborná kuchyně.

Větší hluk v okamžiku, kdy se vrátili všichni hosté, které bylo nejspíš v důsledku tenkých příček mezi pokoji.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před měsícem

Dobrý den, děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu, naším cílem je samozřejmě spokojený host, a proto jsme rádi, že hodnotíte Váš pobyt spíše kladně :) Protože z lyžování se vrací celý hotel prakticky najednou, jak již bylo napsáno ve Vaší recenzi, tak je zvýšená hladina hluku patrná, ale jinak doufáme Váš pobyt nic nekazilo a že jste si ho užili! Za Hotel Na Pláži Michal

12. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka

Komplexní služby a vstřícný přístup personálu

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 2 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že Váš pobyt proběhl v pořádku :) Budeme se těšit snad i za rok. Za Hotel Na Pláži Michal

23. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Světlana

Příjemný hotel, milý personál a velice slušné jednání při rezervaci a behem pobytu.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 2 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

15. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
J

Hezké umístění ubytovacího zařízení – prostředí. Objekt by měl celkem potenciál, kdyby jej vedla šikovná ruka, která se vyzná…

Patrná neudržovanost objektu, ač se nejeví jako starý.
Přístup pana provozního příšerný, tedy jestli to byl pan provozní, odmítal se představit:(
Jídlo bez nápadu a ještě ne příliš chutné (rýže rozvařená, brambory pro změnu nedovařené)…

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Dobrý den, rádi bychom objasnili celou situaci, kterou tu popisujete. V první řadě není pravda, že se Vám ,,pan provozní" nepředstavil. Osobně Vám řekl, že je syn pana majitele a má celý hotel na starosti (poté co pán řekl, cituji: ,,A vy ste jako KDO?") Zapomněli jste uvést, proč jste byli s ,,panem provozním" v kontaktu. Bohužel jsme museli řešit zrušení skibusu na Hochficht z Vaší strany v den Vašeho vyzvednutí. Tuto službu poskytujeme našim hostům bez jakékoli přirážky či poplatku a pouze jako službu pro ty, kteří nechtějí nebo nemohou jezdit na Hochficht autem (toto dokazuje i fakt, že hosté platí přímo řidiči a nikoli na recepci). Skibus nevlastníme, ale zařizujeme společně s partnerským penzionem a skibus slouží pro více ubytovacích zařízení. 36 hodin před vyzvednutím hosta je uzávěrka objednávek, aby se mohla spočítat potřebná kapacita a harmonogram vyzvednutí pro všechny ubytovací zařízení. Vzhledem k tomu, že jste zrušili Vaši objednávku tentýž den, tak po nás požadoval provozovatel skibusu částku za den, kdy k hotelu opravdu přijel (celkem 400 Kč) a proto jsme tuto situaci byli nuceni řešit s Vámi. Pro ostatní dny po domluvě hotelu s poskytovatelem byla Vaše objednávka zrušena bez poplatku. Po Vašem hrubém chování a odmítnutí uvedenou částku uhradit (debata probíhala cca 10 minut), si "pan provozní" řekl, že v rámci dobrých vztahů jak s Vámi, tak se spřáteleným penzionem částku uhradí sám (nikoli hotel, ale on sám), načež pokračoval slovní útok z Vaší strany, který již byl zbytečný a jen dokázal, že zde nejspíš nejde o skibus. Co se týče udržovanosti hotelu a jídla, tak si myslíme, že ostatní recenze v období Vašeho pobytu hovoří jasně. Pokud bylo něco s jídlem v nepořádku, tak pro nás nikdy není problém cokoliv vyměnit či udělat něco jiného, stále jsme jenom lidi a i u nás se může stát chybička, ale vzhledem k tomu, že personál i vedení hotelu večeří stejná jídla, tak za sebe musím podotknout, že brambory ten večer byly naprosto v pořádku. Pečlivě vyhodnocujeme všechny recenze a opravdu se snažíme si z nich vzít podněty pro zlepšení a relevantní informace, což bohužel vaše recenze neobsahuje. Pokud chcete hodnotit, tak prosím příště zmiňte všechny okolnosti. Děkuji, za Hotel Na Pláži Ing. Michal Novák ,,pan provozní“ (syn majitele hotelu)

13. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (161)

Podobné podniky