Hotel Na Pláži

Horní Planá, Jiráskova 42
 4,2/5 (427 hodnocení)

„výborné propojení se skipasem na Hochficht, příjemný personál i hezké pokoje“ — Kateřina, Včera

„výborné propojení se skipasem na Hochficht, příjemný personál i hezké pokoje“ — Kateřina, Včera

Zajímavosti v okolí

Ukázat další zajímavosti Zobrazit na mapě
Hotel Na Pláži
Jiráskova 42, Horní Planá

Hotel Na Pláži

Jiráskova 42, Horní Planá

Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
U nás se nekouří
Vezměte děti, máme koutek!
Máme dětské hřiště
Vlastní restaurace
Domácí mazlíčci: Malé plemeno 100 Kč/den, střední a velká plemena za 400 Kč/den
Kolárna
Lyžárna

Hodnocení podniku

4,2/5 (427 hodnocení)
Kateřina

výborné propojení se skipasem na Hochficht, příjemný personál i hezké pokoje

Světlana

Mily a ochotný personál jídlo vynikající velmi příjemný pobyt.

Eva

Velmi milý a ochotný personál, výborná strava, pěkné ubytování, příjemné prostředí, moc se nám líbilo:-)

Možná trochu slabé zdi mezi pokoji, je toho dost slyšet z vedlejšího pokoje:-(

Hodnocení podniku Hotel Na Pláži

Hodnocení podniku Hotel Na Pláži

4,2/5 (427 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Kateřina

výborné propojení se skipasem na Hochficht, příjemný personál i hezké pokoje

Včera
Světlana

Mily a ochotný personál jídlo vynikající velmi příjemný pobyt.

Včera
Eva

Velmi milý a ochotný personál, výborná strava, pěkné ubytování, příjemné prostředí, moc se nám líbilo:-)

Možná trochu slabé zdi mezi pokoji, je toho dost slyšet z vedlejšího pokoje:-(

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 dny

Dobrý den, velmi děkujeme za pozitivní hodnocení a moc nás těší, že se Vám u nás líbilo. Co se týče zdí na pokojích, tak máte pravdu, že některé pokoje nejsou odhlučněny na 100% a proto můžete místy slyšet hluk z druhého pokoje, ale na této situaci usilovně pracujeme. Zároveň musíme podotknout, že tento problém je způsoben někdy i hosty, kteří nedodržují noční klid. Každopádně děkujeme za Vaši návštěvu a budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

4. 2. 2018
Dana

Hotel i pokoj hezky a hlavne cisty.jidla dostatek a chutne. Hotel na hezkem miste. Vsude klid a poradek.

Pokud nam nevyhovala vecere a poprosili jsme o maly salat, museli jsme hned platit extra. U piti to bylo podobne. Pri kazdem placeni nam byla pocitana jina cena nez predesly den a vzdy o neco na vic. To mi prislo velice trapne a nestydate. Nechtela jsem vsak reklamovat, protoze jsem se za takovy projev stydela.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 2 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi protože pouze díky zpětné vazbě se můžeme posouvat dále. Vzhledem k tomu, že jako odpovědná osoba jsem byl přítomen celý Váš pobyt v hotelu, tak bych se rád vyjádřil k negativním větám z vaší recenze. Pokud byste poprosili místo jídla o salát, tak bychom Vám jej samozřejmě rádi nabídli. O salát jste požádali během jídla, takže jsme jej samozřejmě naúčtovali (naše polopenze je tříchodová - polévka, hl. jídlo a dezert). Pití není součástí polopenze, jako ve většině hotelů (to ani neinzerujeme). Jinak co se týče rozdílné ceny, to nyní neposoudím, ale nevěřím tomu, že by náš personál připočítával položky navíc v době kdy byl pod přímým dohledem manažerky hotelu a mě (syna majitele hotelu). Toto opravdu nemáme zapotřebí. V případě jakéhokoliv problému bychom jej samozřejmě rádi řešili, stačilo pouze říct a nechat si nás zavolat. Je nám líto Váš dojem z našeho silvestrovského pobytu, ale za sebe i za náš personál mohu jen říci, že jsme dělali vše pro Vaši spokojenost. Každopádně doufám, že Váš příští silvestr dopadne lépe, ať je kdekoliv. Za Hotel Na Pláži Michal.

5. 1. 2018
Edita
13. 12. 2017
Jirina

Skvela dovca. Pani provozni na jednicku s hvezdickou a celkove personal perfektni. Mohu jen doporucit. Tak by to melo byt vsude

Mrzi me, ze to tak rychle uteklo

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za super recenzi. Jsme rádi, že jste si dovolenou u nás užili. Budeme se těšit třeba příště :) Za Hotel Na Pláži Michal

3. 12. 2017
Hana

Prostředí, vynikající jídlo, příjemná obsluha. Veliké možnosti výletů, akcí.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a máte pravdu, že na Šumavě je možností na výlet opravdu hodně. Budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

2. 10. 2017
Da-ko

Pohoda

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

To nás těšíí..... :)

29. 9. 2017
Pajabubenec

Vše bylo perfektní. Není na co si stěžovat.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi. Budeme se maximálně snažit, aby třeba i příště tento Váš pocit přetrval. Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit na případné další setkání. :) Za Hotel Na Pláži Michal

12. 9. 2017
Svdduo

Nádherné prostředí, po sezóně si zde vychutnáme příjemný klid bez davu lidí. Hotel leží na výborném místě kde z každé strany vidíte na vodu. Profesionalita a ochota personálu. Žádný problém při ubytování se psem.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši hezkou recenzi. Jsme moc rádi, že se Váš pobyt vydařil. Budeme se na Váš těšit třeba příště. :) Za Hotel Na Pláži Michal

11. 9. 2017
Ladislav

Vzorna obsluha

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši návštěvu a zároveň za Vaši pěknou recenzi. Budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

28. 6. 2017
Zlata

Sjezdovky

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 10 měsíci

Máte pravdu, ty jsou prostě SUPER! Děkujeme a těšíme se snad i příště. Za Hotel Na Pláži Michal

22. 4. 2017
Biolkova

Velmi příjemný přístup personálu, okamžité řešení sebemenší připomínky, maximální vstřícnost. Čistý hotel, výborná kuchyně.

Větší hluk v okamžiku, kdy se vrátili všichni hosté, které bylo nejspíš v důsledku tenkých příček mezi pokoji.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu, naším cílem je samozřejmě spokojený host, a proto jsme rádi, že hodnotíte Váš pobyt spíše kladně :) Protože z lyžování se vrací celý hotel prakticky najednou, jak již bylo napsáno ve Vaší recenzi, tak je zvýšená hladina hluku patrná, ale jinak doufáme Váš pobyt nic nekazilo a že jste si ho užili! Za Hotel Na Pláži Michal

12. 4. 2017
Lenka

Komplexní služby a vstřícný přístup personálu

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že Váš pobyt proběhl v pořádku :) Budeme se těšit snad i za rok. Za Hotel Na Pláži Michal

23. 3. 2017
Světlana

Příjemný hotel, milý personál a velice slušné jednání při rezervaci a behem pobytu.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

15. 3. 2017
J

Hezké umístění ubytovacího zařízení – prostředí. Objekt by měl celkem potenciál, kdyby jej vedla šikovná ruka, která se vyzná…

Patrná neudržovanost objektu, ač se nejeví jako starý.
Přístup pana provozního příšerný, tedy jestli to byl pan provozní, odmítal se představit:(
Jídlo bez nápadu a ještě ne příliš chutné (rýže rozvařená, brambory pro změnu nedovařené)…

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Dobrý den, rádi bychom objasnili celou situaci, kterou tu popisujete. V první řadě není pravda, že se Vám ,,pan provozní" nepředstavil. Osobně Vám řekl, že je syn pana majitele a má celý hotel na starosti (poté co pán řekl, cituji: ,,A vy ste jako KDO?") Zapomněli jste uvést, proč jste byli s ,,panem provozním" v kontaktu. Bohužel jsme museli řešit zrušení skibusu na Hochficht z Vaší strany v den Vašeho vyzvednutí. Tuto službu poskytujeme našim hostům bez jakékoli přirážky či poplatku a pouze jako službu pro ty, kteří nechtějí nebo nemohou jezdit na Hochficht autem (toto dokazuje i fakt, že hosté platí přímo řidiči a nikoli na recepci). Skibus nevlastníme, ale zařizujeme společně s partnerským penzionem a skibus slouží pro více ubytovacích zařízení. 36 hodin před vyzvednutím hosta je uzávěrka objednávek, aby se mohla spočítat potřebná kapacita a harmonogram vyzvednutí pro všechny ubytovací zařízení. Vzhledem k tomu, že jste zrušili Vaši objednávku tentýž den, tak po nás požadoval provozovatel skibusu částku za den, kdy k hotelu opravdu přijel (celkem 400 Kč) a proto jsme tuto situaci byli nuceni řešit s Vámi. Pro ostatní dny po domluvě hotelu s poskytovatelem byla Vaše objednávka zrušena bez poplatku. Po Vašem hrubém chování a odmítnutí uvedenou částku uhradit (debata probíhala cca 10 minut), si "pan provozní" řekl, že v rámci dobrých vztahů jak s Vámi, tak se spřáteleným penzionem částku uhradí sám (nikoli hotel, ale on sám), načež pokračoval slovní útok z Vaší strany, který již byl zbytečný a jen dokázal, že zde nejspíš nejde o skibus. Co se týče udržovanosti hotelu a jídla, tak si myslíme, že ostatní recenze v období Vašeho pobytu hovoří jasně. Pokud bylo něco s jídlem v nepořádku, tak pro nás nikdy není problém cokoliv vyměnit či udělat něco jiného, stále jsme jenom lidi a i u nás se může stát chybička, ale vzhledem k tomu, že personál i vedení hotelu večeří stejná jídla, tak za sebe musím podotknout, že brambory ten večer byly naprosto v pořádku. Pečlivě vyhodnocujeme všechny recenze a opravdu se snažíme si z nich vzít podněty pro zlepšení a relevantní informace, což bohužel vaše recenze neobsahuje. Pokud chcete hodnotit, tak prosím příště zmiňte všechny okolnosti. Děkuji, za Hotel Na Pláži Ing. Michal Novák ,,pan provozní“ (syn majitele hotelu)

13. 3. 2017
M

Bezproblémový pobyt, čistý pokoj, regulovatelné teplo na pokoji, bohaté snídaně, dobrá cena. Oceňujeme možnost nabídky výhodného skipasu bez starostí si ho kupovat až na Hohfichtu.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Dobrý den, těší, že se Vám u nás líbí a doufáme a pokusíme se stále zlepšovat abychom se viděli i počtvrté :) Za Hotel Na Pláži Michal

12. 3. 2017
Jiří

Příjemné ubytování, skvělá kuchyně – zejména domácí moučníky!
Obsluha restaurace (zřejmě brigádník notně posilněný pervitinem) působil krásně komicky, když hekticky pobíhal po poloprázdné restauraci a nestíhal… :-D

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a jsme rádi, že Vám u nás chutnalo. Co se týče našeho personálu, tak se všichni zaměstnanci hotelu snaží, aby Váš pobyt byl bezproblémový, a proto doufáme, že pokud náš kolega jak píšete "nestíhal" tak i přesto jste byly s našimi službami spokojeni. Za Hotel Na Pláži, Michal

9. 3. 2017
Radim

Ochotny personal, vyborne jidlo, rodinne prostredi.
Doporucuji!

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

7. 3. 2017
Katkaholasova

MILÁ OBSLUHA, SKVĚLÉ JÍDLO, PĚKNÉ, PROSTORNÉ NOVĚ VYBAVENÉ POKOJE.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, těší nás Váš pozitivní zážitek u nás a budeme se těšit třeba i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

6. 3. 2017