po dohodě jsme mohli přijet na ubytování až ve 20h, celkem milá paní majitelka
Apartmán nebyl vhodně uklizen, téměř v každém rohu pavouci (mrtví i živí), nesmetené pavučiny (i starší), v koupelně na zdi plíseň, za dveřmi opět pavučiny, na podlaze v rohách humus, sprchový závěs oplesnivělý, skříňka rozklížená vlhkem, uvnitř fleky, odpad nezdařeně utěsněný izolační páskou, nicméně tekl a tak byl pod ním kýbl s odkapanou vodou ..... Netekla teplá voda, jen vlažná. V apartmánu byla zima, paní majitelka se omlouvala, že přitopila, ale nejde topení, tak tam dala náhradní … to však kapacitou nestačilo vytápět prochladlé zdi. Židle byly rozvrzané, krom zvuku to bylo i o strach se posadit, zda vydrží, V kuchyňce jen po dvou věcech od příborů, sklenic, talířů atd. – jak trapné, fakt jen nouzovka. Veliké zklamání. V „apatmánu“ jsme se zdrželi pouze 2 h, pak jsme jeli jinam, i když už byla noc. Tohle opravdu nešlo. Pro paní majitelku při zpětné komunikaci vše v pořádku a za nic nemůže, všechno je příroda nebo jsme podle ní asi moc nároční … smutné … reklamujeme na slevomatu.
Vyjádření podniku
Před 6 roky
Na dvoulůžkovém apartmánu jsou skutečně od všeho dva kusy. Proč by jich pro dvě osoby mělo být víc? Židle jsou zcela v pořádku. Zima nebyla, ještě nemrzne. Sdělila jsem vám, že jsem vám zatopila vzhledem k pozdějšímu příjezdu, jinak topení v tomto období ještě dopředu nezapínám. Topení je naprosto dostačující i v mrazech. Mrzí mě vaše slova o mé komunikaci, protože velmi dobře víte, že vše mohlo proběhnout zcela jinak, kdybyste za mnou hned přišli, což jste mohli a nebo kdybyste alespoň nenechali jet naplno elektrické spotřebiče. Komunikaci jsem pouze přizpůsobila vašim přehnaným, účelovým tvrzením o stavu apartmánu a schopnosti požadovat kompenzaci za stejný poukaz na dvou místech současně.
Dana Benke