Hotel Praga 1885****

Praha - Smíchov, Plzeňská 560/29
 3,8/5 (21 hodnocení)

„Spojenost s personálem, prostředím vše bylo naprosto v pořádku.“ — Kalvasova, Před 2 roky

„Spojenost s personálem, prostředím vše bylo naprosto v pořádku.“ — Kalvasova, Před 2 roky

Aktuálně nemáme žádné nabídky

Nechte se upozorňovat na nabídky. Jakmile budeme něco mít, dáme vám vědět e-mailem.

Nebo se podívejte přímo do kategorií Cestování, Víkendové pobyty

O nás

Hotel

Zajímavosti v okolí

Ukázat další zajímavosti Zobrazit na mapě
Hotel Praga 1885****
Plzeňská 560/29, Praha - Smíchov

Hotel Praga 1885****

Plzeňská 560/29, Praha - Smíchov

Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
U nás se nekouří
Vlastní restaurace

Hodnocení podniku

3,8/5 (21 hodnocení)
Helena

Nekompromisní nevyjdou v ničem vstříc, ulhaní, až po řešení s vámi nám nabídli více termínů jinak to mají zablokované pro cizince. Nelušné chování celého personálu!!!!! za parkování chtěl zaplatit 20 euro a když jsme mu dávali 500,– tak opakoval, že chce eura což je i více než bylo od vás v propozicích obsluha parkování znamenala zaparkuj si sám s připomínkou, že jsme nepříjemní, že si četl korenspondeci ani jeden z nich i přesto, že by se měli chovat profesionálně nedokázali ani pozdravit. Nikdy bych už k nim nejela a bylo to nejhorší chování co jsem kdy zažila a nemám toho procestované zrovna málo a nikdy jsem žádný problém neměla. Není to jen můj názor, ale nás všech 4, kteří jsme tam byli.

Kalvasova

Spojenost s personálem, prostředím vše bylo naprosto v pořádku.

Trochu trable s parkováním, hotel nemá vlastní parkoviště a musí se zamluvit ve vedlejším hotelu.

Kateřina

Hezký pokoj, velmi příjemný personál, báječná snídaně, hotel kousíček od centra.

Rušná ulice přímo pod okny – ale to se dá v centru čekat.

Hodnocení podniku Hotel Praga 1885****

Hodnocení podniku Hotel Praga 1885****

3,8/5 (21 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Helena

Nekompromisní nevyjdou v ničem vstříc, ulhaní, až po řešení s vámi nám nabídli více termínů jinak to mají zablokované pro cizince. Nelušné chování celého personálu!!!!! za parkování chtěl zaplatit 20 euro a když jsme mu dávali 500,– tak opakoval, že chce eura což je i více než bylo od vás v propozicích obsluha parkování znamenala zaparkuj si sám s připomínkou, že jsme nepříjemní, že si četl korenspondeci ani jeden z nich i přesto, že by se měli chovat profesionálně nedokázali ani pozdravit. Nikdy bych už k nim nejela a bylo to nejhorší chování co jsem kdy zažila a nemám toho procestované zrovna málo a nikdy jsem žádný problém neměla. Není to jen můj názor, ale nás všech 4, kteří jsme tam byli.

10. 3. 2016
Kalvasova

Spojenost s personálem, prostředím vše bylo naprosto v pořádku.

Trochu trable s parkováním, hotel nemá vlastní parkoviště a musí se zamluvit ve vedlejším hotelu.

29. 2. 2016
Kateřina

Hezký pokoj, velmi příjemný personál, báječná snídaně, hotel kousíček od centra.

Rušná ulice přímo pod okny – ale to se dá v centru čekat.

23. 2. 2016
Trnkova

ubytování bylo moc hezké, splnilo to naše očekávání.

16. 2. 2016
Matiaske

Ubytování v centru, výborné jídlo

16. 2. 2016
Jiří

Vše – plně vyhovující ppobyt

15. 2. 2016
Oksana

Vyborny hotel, dobra snidane. Vse na jednicku 👍🏻😄

31. 1. 2016
Marta

Ubytování super.

Slabší snídaně vzhledem ke 4****, sic u snídaně byli míchaná vejce, která vždy rychle zmizela, i párky ne moc velké kvality, ale uzenina a sýry v malém výběru. Čekali jsme asi více..

29. 1. 2016
Zbyněk

Prostředí hotelu a dostupnost MHD

Na pokoji byly rozbité dveře do koupelny – nešly zavírat. V koupelně byla rozbitá sprchová baterie. Toto hotel věděl již před naším ubytováním, protože druhý den, když jsme to šli nahlásit, tak nám bylo řečeno, že je to již opraveno. Proč nás tedy ubytovávali do pokoje s takovými vážnými nedostatky?
Večeře neměla hodnotu uváděné ceny, navíc nebyla dobře dochucená, nápoje předražené a např. neměli pivo, u vína měli pouze jeden druh bílého a červeného.

Vyjádření partnera
Hotel Praga 1885**** Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za Vaší návštěvu v našem hotelu a samozřejmě i za Vaše hodnocení.
Co se týče technické závady,jednalo se o poškození baterie,ne o její rozbití, omlouváme se, náš technik žel nepracuje v noci, proto byla tato závada odstraněna neprodleně.
Co se týče večeře, k tomu uvádíme to nejzásadnější. V naši kuchyni se vaří výhradně z čerstvých surovin a bez jakýchkoliv chemických dochucovadel, dle trendu moderní gastronomie. Ceny jsou odpovídající kvalitě používaných surovin a gramáží jídla.Co se týče nápojů, ano, v ten večer bylo k dispozice pouze lahvové pivo Pilsner Urquell. Kromě standartní nabídky vína, je možné si samozřejmě objednat i jiná vína ( jen celou láhev) jako např.Boujoulais, nebo archívní vína a pod.
Ovsem nejzásadnější asi je, že pokud jste si chtěl stěžovat na jídlo a jeho cenu, měl jste tak učinit okamžitě.
Je nám líto, že se Vám u nás nelíbilo, nicméně, ještě jednou Vám děkujeme za Vaši návštěvu i hodnocení

31. 12. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.