CK: Jak spravovat rezervace

Abyste měli vy i my větší přehled o aktuálním stavu objednávek zákazníků, je třeba s rezervacemi pracovat přímo v rozhraní.

K rezervacím jsou přidruženy takzvané Požadované akce. Požadovanou akcí může být například podepsání smlouvy o zájezdu nebo postup, kdy vám klient napíše své jméno, kontaktní údaje a další náležitosti.

Rozlišováním, zda zákazník akci splnil či ne, zabráníme situacím, kdy má zákazník s vámi již podepsanou smlouvu o zájezdu a voucher by byl stornován přes zákaznickou podporu Slevomatu. Budeme-li vědět, že požadovanou akci zákazník již splnil, voucher nestornujeme a zákazníka odkážeme přímo k vám.

Snadný přehled stavu rezervací a filtrování

Pojďme se podívat, co rozhraní umožňuje a jak s ním pracovat. V rozhraní máte možnost:

- filtrovat rezervace podle ID akce,
- filtrovat rezervace podle variant akce,
- filtrovat rezervace podle toho, zda již Požadovaná akce byla nebo nebyla provedena (Status)
- vybrané rezervace exportovat do formátu csv.

Jak pracovat s rezervací

Po zakoupení vidí zákazník na voucheru požadovanou akci.

Tu vyplňujete přímo vy při zadávání nabídky v sekci: „Jak uplatnit voucher“. Zákazník tuto akci musí učinit, aby dokončil všechny nutné požadavky k odjezdu.

Jakmile obdržíte od zákazníka požadované údaje, stačí v rozhraní u rezervace potvrdit „Požadovaná akce provedena“.

Pokud kliknete na tlačítko „Upravit rezervaci“, dostanete se na její detail. Modrý otazník v dolní části stránky vám po kliknutí napoví, jaká akce byla zákazníkovi v nabídce nastavena.

Po uložení se již bude rezervace zobrazovat pod filtrem „Akce provedena“.

Splnění podmínek se promítne i zákazníkovi na voucher

Vámi potvrzenou akci vidí zákazník přímo na svém voucheru. V případě, že ji označíte jako splněnou, uvidí zákazník na voucheru namísto původního červeného rámečku s instrukcemi informaci s potvrzením provedení akce.

Je velmi důležité tuto funkci používat, abyste vy, zákazník i my ve Slevomatu měli přehled o tom, v jakém stavu se rezervace aktuálně nachází. Věříme, že tato vychytávka usnadní komunikaci mezi vámi a námi a povede k celkovému zlepšení přehlednosti objednávek. 

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru