Kategorie

Hotel Esprit

3,1 / 5 (71 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Převažuje spokojenost. Vadí mi však personálně zahraniční obsazení pracovníků na recepci. Na recepci by měli pracovat Češi se znalostí anglického jazyka a ne lidé z Východní Evropy bez znalosti českého i anglického jazyka.
Děkuji.“

Ubytování a stravování

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorie Víkendové pobyty

Hodnocení podniku Hotel Esprit

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zdenka

Ubytování bylo v pořádku, žádný luxus, ale svůj účel to splnilo, vše bylo v pořádku.

5. 2. 2015
Užitečné? Ano
Magdalena

všude příliš mnoho Rusů, ubytování zastaralé a trochu z ruky, bez televize i wi-fi, ale na přespání dobré...

3. 4. 2014
Užitečné? Ano
Barbora

spíše ubytovna než hotel

17. 2. 2014
Užitečné? Ano
Mbrejnikova

Po příjezdu jsme měli problém s pokoji, přestože jsme měli rezervaci potvrzenou minimálně 14 dní dopředu.

24. 1. 2014
Užitečné? Ano
Jekoukej

Nelíbilo: v televizi nešly české programy, nedoplněný dávkovač mýdla, navečer v hotel. restauraci nebylo pivo, malá (téměř žádná) nabídka jídel, špatná obsluha, při snídani nedostatečné doplňování.
Líbilo: dostupnost MHD, teplo na pokoji, klidná lokalita

17. 1. 2014
Užitečné? Ano

Další hodnocení (25)