Kategorie

Wellness & Congress Hotel Dvořák****

4,3 / 5 (173 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Noc pěkné a čisté pokoje. Milý personál jak na recepci, tak v hotelové restauraci. 7chodové degustační menu bylo naprosto dokonalé. Do sauny jsme trošku bloudili, ale nakonec v pohodě. Mrzí mě, že jsem nestihla žádnou masáž, vyšlo nám počasí, takže jsme spíš courali po Táboře.“

Dnešní nabídky Wellness & Congress Hotel Dvořák****

Hodnocení podniku Wellness & Congress Hotel Dvořák****

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jana

- pěkné pokoje

- v rámci voucheru "1× neomezený vstup do wellness (bazén, sauna) pro 2 osoby (neomezený wellness vždy od 10:00 do 16:00, nutná rezervace)": wellness jsme tedy rezervovali od 13h do 16h, dle pokynů na voucheru.
Nicméně pak nám bylo oznámeno, že nám byl přidělen pouze čas od 14h do 15h. Tuto službu nám tedy hotel využít neumožnil.
- kvalita wellness: chyba byla, že nám nepřišlo divné, že hotel nemá na webu fotografie z wellness = obyčejná sauna s "relaxační" místností se 4 lehátky, je zde zima a místy cítit plíseň; na webu bylo uvedeno "600 m2 wellness" = ve skutečnosti cca 500 m2 chodeb, než dojdete k malé šatně a malému bazénu, který má socialistický ráz
- strava: snídaně ok, večeře bohužel v rámci voucheru bez možnosti výběru a bohužel chuťově nic extra - např. hovězí krk nebo králík, což jsou zrovna jídla, která ne úplně každý jí bez výhrad, polévka s absolutně tuhou zeleninou, která byla do polévky pravděpodobně nasypána z mrazáku těsně před podáváním
- restaurace: v hotelu se často pořádají konference atd., a tak pěkná restaurace La Cave bývá uzavřena pro soukromou akci; bohužel na voucheru není uvedeno, kde bude večeře
probíhat, nicméně jsme předpokládali, že bude v restauraci La Cave. Večeři jsme si včas rezervovali. Bohužel celá naše rezervace byla přesunuta do konferenční místnosti, která ani trochu neodpovídá představě slavnostního večera, který jsme tam měli v plánu prožít. Místnost pod zářivkami, bez hudby, vhodná opravdu jen na konference.
- lobby bar: zde jsme se snahou dát si kávu neuspěli, obsluha nikde a ochota personálu nula

Celkově bych ráda shrnula náš pocit: v tomto hotelu zákazník pocítí, že je "pouze slevomatový" zákazník, což není hezký pocit a určitě se do hotelu již nikdy nevrátíme. Tento pocit umocňuje i určitá snaha hotelu o "nízkonákladovost", co se týče ubytování, byť pokoje jsou krásné. Ať už se jedná o nepřítomnost mini balení hygienických potřeb či prázdný minibar.
Možná jsou to detaily, které ve výsledku ani nevyužiji, nicméně moc přispívají mému pocitu vítaného zákazníka.

Ráda bych uvedla, že jsme byli i na cenově přijatelnějších pobytech s mnohem lepšími službami. Tento byl zakoupen pro významnou událost a bohužel poněkud zklamal. Pokud plánujete pobyt koupit jakožto "wellness pobyt", tak nedoporučuji, wellness opravdu nestojí za to, maximálně 3 rychlá kolečka sauny a pryč....

20. 6. 2016
Užitečné? Ano
Hana

Noc pěkné a čisté pokoje. Milý personál jak na recepci, tak v hotelové restauraci. 7chodové degustační menu bylo naprosto dokonalé. Do sauny jsme trošku bloudili, ale nakonec v pohodě. Mrzí mě, že jsem nestihla žádnou masáž, vyšlo nám počasí, takže jsme spíš courali po Táboře.

Dnes
Užitečné? Ano
Sona

Byly jsme moc spokojeni.Můžeme doporučit.

30. 11. 2016
Užitečné? Ano
Milan

Pohodlné parkování, pěkně vybavená koupelna, velký pokoj.

Koupil jsem wellness pobyt, ale k překvapení
stroze řečeno na recepci není k dispozici neboť jsme si jej pár dní předem neobjednali.
Takže přespání a k večeři tuhý bůček , ale dobrý koláč, snídaně velmi podprůměrná, je za více než 2000,- velká drzost. Ještě, že jsme tam nebyli ve čtvrtek, to byl k večeři opečený hermelín podle týdenního menu !! Nejlevnější rozkrájené rohlíky, káva a "džus" k nepití. Velký šok na účtu 80,- Kč "za snídani
pro dítě 3 roky". Přičemž k dispozici bylo Granko a pouze studené mléko.
Bonus měla být káva a dort v lobby baru, kde však nikdy nebyla žádná obsluha.

Po mnoha dobrých zkušenostech s Vašimi nabídkami, bylo toto trochu mimo.

Vyjádření partnera
Wellness & Congress Hotel Dvořák**** Před 6 dny

Dobrý den,
pokud jste byl v restauraci s jídlem nespokojen, nebyl vůbec žádný problém ho reklamovat a pokud by byla reklamace oprávněná je samozřejmostí jídlo Vám vyměnit. Bohužel nemáme ani já ani pan šéfkuchař žádnou informaci, že by si v sobotu večer někdo na cokoliv stěžoval. V sobotu odpoledne z hotelu odjížděla velká firemní akce a je pravda, že obsluhující personál uklízel a připravoval restauraci na večeře. Lobby bar byl ale otevřen a obsluha byla k dispozici na zavolání. Osobně jsem pro dva páry kávu a moučník zařizovala, takže jste o něj rozhodně nemusel přijít!! Recepce, která je naproti Lobby baru je nonstop a slečna recepční by se o Vás s radostí postarala a obsluhu zavolala. Co se snídaní týče tak není problém při snídaních říci snídaňovému číšníkovi, aby Vám udělal teplé mléko do Granka, krupicovou kaši či cokoliv jiného co si budete přát, nebylo by to poprvé!! Rádi posloužíme i našim nejmenším hostům. No a pokud přijede host ve čtvrtek a na hermelínu si nepochutná, není problém jídla vyměnit. Jde spíš o vegetariánskou variantu, protože v dnešní době se s lidmi co nejí maso roztrhl pytel. Ale i tak se jedná o plnohodnotné jídlo se spoustou grilované zeleniny a máslovými toasty. I ostatní jídla v případě jakékoliv diety rádi přizpůsobíme. Ve wellness (bazén a sauna) ještě volno bylo. Pokud jste netrval na tom, aby tam byli sami, mohli jste bazén kdykoliv využít. Masáže je nutné rezervovat dopředu, jelikož máme výborného fyzioterapeuta a je hodně vytížený. Host na místě nepřišel, aby řešil co se mu nelíbí, jinak by se recepce samozřejmě snažila se s hostem domluvit ke spokojenosti.Je to vše o komunikaci a mrzí nás, že jste nám tyto nedostatky neřekl okamžitě, protože jsem je mohli všechny k Vaší spokojenosti vyřešit na místě.
Veronika Staňková
FB manager

28. 11. 2016
Užitečné? Ano
Lada

Čistý pokoj, obvyklá snídaně.

Obsluha byla sice příjemná, ale co je to platné, když Vás neobslouží dříve, než máte rezervaci na večeři. Jako ubytovaný host nemáte možnost si dát něco k pití mimo čas určený na večeři. My jsme směli do restaurace až v 19,30, takže nám děti u několikachodové večeře usínaly. Druhý den nám obsluha sdělila, že na večeři opět až v 19,30, proto jsme se šli raději najíst do města. Wellness obnáší jeden malý bazén, saunu a 4 lehátka. Vše dovršila slečna na recepci ve sportovní mikině. Kongresový hotel si celkově představuji trochu jinak. Hotel Dvořák tomu rozhodně neodpovídá.

Vyjádření partnera
Wellness & Congress Hotel Dvořák**** Před 6 dny

Samozřejmě se omlouváme, ale restaurant La Cave je prvotřídní restaurace zaměřená na složitou obsluhu a špičková jídla od šéfkuchaře Martina Pudila, člena Národního týmu Kuchařů a Cukrářů České republiky, proto je hodně vytížená a musí se rezervovat na místě, aby obsluha se dokázala plně věnovat svým hostům.
Pokud máte sedmi chodové menu, které je výjimečné, je třeba počítat s tím, že u jídla strávíte více času a děti rozhodně nadšené nebudou.

27. 11. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (77)

Podobné podniky