Byli jsme spokojeni s čistotou a designem pokoje. Měli jsme sice boční výhled, nicméně to nám ničemu nevadilo. Koupelna byla čistá, postel pohodlná. Co se týče kvality jídla, taky nemáme co vytknout. Jak na snídani, tak na večeři byl velký výběr a chuťově bylo vše v pořádku.
Začal bych rezervací na Slevomatu, kdy mi v určitý moment přestal nabízet volné termíny od února směrem dále (voucher jsem měl až do června). Pro rezervaci termínu tedy bylo nutné kontaktovat přímo hotel. Co se týče personálu, nejspíše je to polskou náturou, nicméně ti mají vše celkem na háku. Na recepci nás ubytovali, nicméně kde bydlíme, kdy a kde jsou snídaně a večeře, kde najdeme wellness apod. jsme se museli doptávat. Absolutní neochota! Abych si ve 4* hotelu objednal k večeři nápoj, musel se doprošovat o otvírák, ten mi číšník donesl na stůl a odešel, musel si jej otevřít sám, jsem tedy nezažil. Dále bych podotknul, že Slevomat na svých fotografiích uvádí restaurace, kam se jakožto host Rezydencje nedostanete. Fotografie restaurace je pro hosty části hotelu Grand! Hotel má obrovský potenciál, nicméně svou velikostí mu absolutně neodpovídá wellness. Slevomat uvádí, že sauna a relaxační zóna jsou přístupné pouze dospělým osobám. Bohužel neuvádí, že do toho nespadá bazén, který je doslova plný rodin s dětmi, řvoucími dětmi, což jde slyšet až do horního patra do wellness zóny, takže o odpočinku se moc mluvit nedá. Nemluvě o tom, že to tam vypadá jak na plovárně, od šaten/sprch po bazén. Děti řvou, skáčou a plavčík to absolutně neřeší. Co se týče samotné wellness zóny, finská sauna v pořádku, infra sauna také, bohužel během našeho pobytu nejela středomořská a parní sauna. Věřím, že tohle bude Slevomat nějakým způsobem kompenzovat! Jako poslední tečku asi uvedu platbu parkovného. Nečekal bych, že u 4* hotelu budeme ještě platit parkovné.